Bilförmedlingen Ängelholm

Bilförmedlingen Ängelholm

• BadgeTenYears

Vill du köpa eller sälja ett fordon? På Bilförmedlingen i Ängelholm hjälper vi dig till en bättre affär, oavsett om det gäller bil, mc, transportfordon eller till exempel en släpvagn. Bilförmedlingen gör det enklare för dig som vill köpa eller sälja, och det är kostnadseffektivt eftersom alla objekt finns online och som säljare...

963 omdömen om Bilförmedlingen Ängelholm

Sedan starten hos Reco 2015

Joakim R
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Mycket trevligt bemötande. Allt gick väldigt smidigt. Vi fick till och med en extra nyckel som de hade gjort då det bara fanns en riktig fob och en "strandfob". Ett fel dök upp vid provkörningen som sen ordnades vid servicen på bilen som de också ordnade med innan vi hämtade den. Tyvärr så dök felmeddelandet upp igen samma dag som vi hämtat bilen men det ordnade de med också. Tack för ett smidigt bilköp!

Irene M
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Väldigt nöjd med bilförsäljaren, (Pontus Hansson) trevlig o en sån man litar på o känner förtroende för! Kommer verkligen rekommendera detta stället 👍

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Irene! Tack för ditt fina omdöme. Vi på Bilförmedlingen jobbar hela tiden för att du som kund ska få bästa kundupplevelsen där tillit och förtroende är bärande delar i vårt arbete för att bli bäst på kundupplevelser. Vi önskar dig en fin vår och kommande sommar. Du är alltid välkommen tillbaka när det åter är dags för bilaffärer. Med vänlig hälsning, Pontus, Palle & Lasse på Bilförmedlingen i Ängelholm.

Erik G
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Proffsigt och trevligt, värt varenda krona.

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Erik! Tack för fint omdöme!! Vår slogan "Mer bil för pengarna Mer pengar för bilen" är ju precis det du beskriver!! Vi tackar för affären och önskar en fin vår och välkommen tillbaka när det åter är dags för bilaffärer. Med vänlig hälsning, Lasse, Palle & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm.

Carl J
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

snabbt och enkelt men inget utöver det vanliga

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Carl! Tack för ditt omdöme. En enkel affär med snabb hantering är ju så vi vill att det ska vara. Men undrar givetvis vad vi kunde gjort mer för att det skulle vara något utöver det vanliga? Vi önskar dig en fin vår och välkommen tillbaka när det åter är dags för bilaffär! Med vänlig hälsning, Lasse, Pontus & Palle på Bilförmedlingen i Ängelholm

Kristina S
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Jag fick bra bemötande och de levde upp till vad de lovat. Affären gick väldigt fort också.

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Kristina! Tack för ditt fina omdöme! Vi vill alltid ge dig som kund bästa kundupplevelsen och med beskrivningen du ger i ditt omdöme så är känslan att vi gett dig just en bra kundupplevelse. Vi önskar dig en fin vår och välkommen tillbaka när det åter är dags för bilaffärer. Med vänlig hälsning, Palle, Pontus & Lasse på Bilförmedlingen i Ängelholm.

Dennis J
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Ett seriöst företag som sätter kunden i centrum. Sålde vår bil med hjälp av dem. De erbjuder allt en bilfirma kan ha. Ger fina råd inför och under försäljningen. Vill köparen sänka priset, ringer de och frågar och diskuterar olika sätt att hantera det. Jag kommer säkert sälja nästa bil genom dem. Kan inte sälja själv. Bra tjänst för mig.

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Dennis! Tack för fint omdöme! Vi löser ju allt som en bilaffär innefattar. Finansiering, Garantier, Visningar/provkörningar, lösen av restskulder m.m. Sedan är ju kommunikation a och o när man jobbar med en affär och där har vår erfarenhet av 30 år i branschen en stor fördel. Alltid extra kul när en kund rekommenderar oss det blir vi väldigt stolta över. Ha en fin Påsk och välkommen åter när det bilaffär igen oavsett om det är sälja eller köpa bil. Med vänlig hälsning, Pontus, Palle & Lasse på Bilförmedlingen i Ängelholm.

Peter L
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Köpte en begagnad Tesla. Smidig affär och engagerad personal på en nivå man inte ser så ofta! Super nöjd med köpet.

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Peter! Tack för ditt fina omdöme!! Med engagerad personal vill vi ge våra kunder den bästa kundupplevelsen och då blir man alltid så glad att få fin feedback vilket boostar oss att fortsätta vårt arbete med att bli bäst på kundupplevelse. Vi önskar dig en Glad Påsk och välkommen tillbaka när det åter är dags för bilaffär oavsett om det gäller att köpa eller sälja bil. Med vänlig hälsning, Lasse, Pontus & Palle på Bilförmedlingen i Ängelholm.

Hillevi E
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Trevligt bemötande! Allt fungerade smidigt.

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Hillevi! Tack för ditt fina omdöme! Vår ambition att ge dig som kund bästa kundupplevelsen i allt som rör en bilaffär. Att få fin feedback ger oss ännu mer energi att fortsätta jobba med att bli bäst på kunduppöevelse. Vi önskar dig en fin Påsk och välkommen tillbaka. Med vänlig hälsning, Pontus, Palle & Lasse på Bilförmedlingen i Ängelholm.

Mathias R
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Snabbt och mycket proffsigt! Lars Olsson har sålt flera bilar åt familjen genom åren och alla affärer har sköts snabbt, smidigt och mycket proffsigt. Vi har också varit mycket nöjda med vad vi fått ut för våra bilar jämfört med att byta in dom hos en bilhandlare. /Mathias Roupé

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Mathias! Tack för ditt fina omdöme! Att få sälja en bil åt en kund är något vi alltid uppskattar. Att få möjligheten att sälja bil nr.2 och 3 och fler gör oss jättestolta. Vi önskar dig en fin Påsk och välkommen tillbaka. Med vänlig hälsning, Lasse, Palle & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm.

Jan Mårten Magnus C
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Trevligt bemötande och tydlig information, vilket skapade en trygghet genom hela processen. Vi uppskattade att Lasse gav oss den tid vi behövde för att lära känna bilen både i bilhallen och på provturen. Betalningsprocessen var också smidig. Jag märkte att Bilförmedlingen ville kundens bästa. Hälsningar Jan

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Jan! Tackar tackar för ditt fina omdöme!! Trygghet, tydlighet och enkelhet är en del av det vi vill förmedla till våra kunder för att ge er/dig bästa kundupplevelsen. Och du har också helt rätt i att vi på Bilförmedlingen vill alltid kundens bästa!! Så himla kul att få den feedbacken att du som kund uppskattar vårt arbete. Vi önskar er en fin vår i nya bilen och ser fram emot att hjälpa er sälja er "gamla" bil också. Med vänlig hälsning, Lasse, Palle & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm.

Cecilia W
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Bra bemötande och service Snabb och smidigt avklarat

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Cecilia! Tack för ditt fina omdöme! Smidigt med bra bemötande & bra service är honnörsord för oss på Bilförmedlingen. Vi vill alltid ge bästa kundupplevelsen till dig som kommer till något av våra kontor. Såp himla trevligt att få fin feedback från dig och vi önskar dig en fin vår och välkommen tillbaka när det åter är dags för bilaffär! Med vänlig hälsning, Pontus, Palle & Lasse på Bilförmedlingen i Ängelholm

Ivan K
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Jag blev mycket väl bemött av Bilförmedlingen Ängelholms personal!! Jag hoppsdes bilen skulle vara fin den jag skulle köpa och det var den verkligen 👍. Det är fina bilar som säljs i den bilfirman och jag köpte med mej en sån fin bil!! 🙂 Alla papper var fixade när jag kom dit o skulle hämta bilen. Behövdes bara skriva på o åka hem!!! 🙂👍👍👍

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Ivan och tack för ditt fina omdöme!! Så trevligt att allt kändes bra. att bilen motsvarade förväntningarna och att alla papper var på plats så det bara var att signera innan det bar iväg hemåt! Vi önskar dig en fin vår i nya VW Tiguanen och välkommen åter när det blir dags för ny bilaffär oavsett om du vill köpa eller sälja bil. Med vänlig hälsning, Pontus, Palle & Lasse på Bilförmedlingen i Ängelholm.

Camilla M
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Lite långsamt i början att få upp bilen på webben men när bilen väl blev upplagd gick det fort.

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Camilla! Tack för fint omdöme! Ber om ursäkt för att det tog lite längre tid än normalt att få ut din annons på Tesla Model S. Det har formligen "öst" in bilar så vi har helt enkelt haft svårt att hinna med. Dock så gick det ju snabbt att sälja den när vi väl fått allt på plats och det är kanske lite förlåtande ;) Vi hälsar dig välkommen igen när det åter är dags för bilaffär och önskar dig en fin vår! Med vänlig hälsning, Pontus, Lasse & Palle på Bilförmedlingen i Ängelholm.

Marina C
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Fint och professionellt bemötande. Snabb service och försäljningen av vår bil gick mycket snabbt. Bra och fin återkoppling. Jättenöjda ännu en gång över samarbetet med Bilförmedlingen i Ängelholm.

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Marina! Tackar tackar för det fina omdömet! Vår affärsidé med enkel, snabb och professionell hantering av uppdragen gör ju att det många gånger blir affär redan efter ett par dagar. Vi har ju också fördelen av att kunna hjälpa en köpare med finansiering, extragarantier och sist men inte minst känslan av att komma till en trygg seriös verksamhet i fina lokaler. Vi önskar er en fin vår och mycket välkomna tillbaka när det åter är dags för att sälja eller köpa bil. Med vänlig hälsning, Palle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm.

Katarina B

*Effektivt, snyggt, tryggt * Smidigt och professionellt * Fiat skåpbil

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Katarina! Tack för ditt jättefina omdöme! Så som du beskriver din kundupplevelse är precis så som vi jobbar för att du som kund ska känna att man har högsta fokus på dig. *Effektivt, snyggt, tryggt * Smidigt och professionellt ja bättre kan det knappast sägas. Vi önskar dig en fin kommande vår och välkommen tillbaka när det åter är dags för bilaffär. Med vänlig hälsning, Lasse, Palle & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm

Niclas N
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Smidig tjänst med bra personal

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Niclas! Tack för fint omdöme. Kul att du uppskattar vår smidiga tjänst att hjälpa företag och privatpersoner att köpa och sälja bil. Vi önskar dig en fin vår och välkommen tillbaka när det åter är dags för bilaffär. Med vänlig hälsning, Lasse, Palle & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm.

Arne S
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Seriöst och inbjudande med vänlig och tillmötesgående personal, bättre än jag förväntat. Vi köpte en Skoda Octavia -19

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Arne! Tack för ditt fina omdöme! Vår målsättning är ju att ge dig som kund den bästa upplevelsen. Så när du skriver "bättre än jag förväntat" känns det som att vi uppfyllt vår målsättning. Vi önskar en fin kommande vår och välkommen tillbaka när det åter är dags för bilaffärer! Med vänlig hälsning, Lasse, Palle & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm.

Daniel J
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Mycket kunnigt och trevligt bemötande. Vi hade låtit Bilförmedlingen sälja en bil åt oss tidigare med gott resultat men denna gången löste de det på bara 2 dagar vilket är imponerande även för att vara dem! Bra från start till mål. Trevligt bemötande, rak och tydlig kommunikation! Rekommenderas!

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Daniel! Tack för jättefint omdöme. Att få hjälpa någon att sälja en bil är stort för oss, att få hjälpa till att sälja nästa bil också är förstås ännu större. Med enkelt förfarande, snabb handläggning och tydlig kommunikation vill vi hela tiden förbättra oss så att kvalitén på uppdragen vi får blir ännu bättre. Vi önskar dig en fin vår och välkommen tillbaka när det åter är dags för att sälja eller köpa bil. Med vänlig hälsning, Lasse, Palle & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm.

Lars S
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Smidigt kändes rätt direkt! Ville kolla bilen på verkstaden innan leverans, det visade sig att en fram fjäder var brusten! Så det fixade dom!

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Lars! Tack för fint omdöme. Vi gör alltid vårt bästa för våra kunder, säljare som köpare. Alltid bra att få kollat upp saker och ting innan lev. så nu är ju bilen tipp topp. Vi önskar en kommande fin vår och välkommen tillbaka när det åter är dags att göra bilaffär! Med vänlig hälsning, Lasse, Palle & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm.

Ulf W
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Andra gången jag köper bil av Bilförmedlingen Ängelholm. Lika nöjd denna gången också. Mycket trevlig och professionell personal. Fina objekt! Mycket bra priser. På detta sättet slipper man de stora bilhandlarnas ibland orimligt höga prispåslag. Bra kommunikation och väldigt tillmötesgående hela vägen. Kan starkt rekommendera denna organisation, och jag är övertygad om att deras andra anläggningar är lika bra.

Jasmin E
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Bra kommunikation under hela försäljningen. Snabb på svar och trevliga.

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Jasmin! Tack för ditt fina omdöme! Med god kommunikation, snabba svar och hjärtligt mottagande vill vi visa våra kunder vad vi på Bilförmedlingen står för. Tack för din fina feedback! Nu hoppas vi på an analkande fin vår och välkommen tillbaka när det åter är dags att sälja eller köpa bil. Med vänlig hälsning, Pontus, Palle & Lasse på Bilförmedlingen i Ängelholm.

Torbjörn M
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Otroligt proffsigt rakt igenom. Inga frågetecken utan snabba och raka svar vid minsta undran. Kan starkt rekommendera Bilförmedlingen om du (som i vårt fall) vill sälja din bil.

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Torbjörn! Tack för ett fint omdöme! Det värmer alltid att få så fin feedback från nöjda kunder. Vår målsättning är att alltid ge våra kunder bästa kundupplevelsen genom enkla, raka svar och god kommunikation. Välkommen tillbaka när det åter är dags för bilaffär och nu hoppas vi att våren snart är på intågande. Med vänlig hälsning, Lasse, Palle & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm.

Peter K
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

En bilfirma som man verkar kunna lita på! Jag har blivit väldigt bra bemött, både före och efter nycklarna överlämnats till min "nya" bil. Svarar fort på frågor via mail och informerade under tiden de gjorde iordning för leverans. De tog hand om och åtgärdade de anmärkningar jag hade och fixade till än mer då de själva upptäckte ett par fel efter papperna var skrivna. Så jag kommer att återvända nästa gång det är dags för ett nytt fordon och råder släkt och vänner göra detsamma.

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Peter! Tack för din fina recension. Ja oss på Bilörmedlingen ska man kunna lita på, med snart 30 år spm företag och med förmedling som huvuduppgift är det lika roligt att göra våra kunder nöjda. Vi önskar en fin kommande vår och bra avslutning på vintern och välkommen tillbaka när det åter är dags för bilaffär oavsett om det är för att köpa eller sälja bil MVH Pontus, Lasse & Palle på Bilförmedlingen i Ängelholm.

Pernilla G
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Mycket bra hjälp! Smidigt sätt att sälja sin bil på!

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Pernilla! Tack för fin recension och va trevligt att du kände att vårt sätt att hjälpa till med försäljning av bil fungerade bra. Ha en fin kommande vår! Med vänlig hälsning, Palle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm.

Rene B
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Tryggt och professionellt både för kund och som säljare. Uppfattade mig väl bemött och att det finns tid för sakligt resonerande som gör att jag framöver både kan tänka mig att köpa som sälja bilen genom dem igen

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Rene! Tack för din fina recension. Vår målsättning är att alltid ge bästa kundupplevelsen oavsett om man köper eller säljer bil genom oss. Så vi blir givetvis extra glada när du skriver att du framöver när det åter är dags för bilaffär kan tänka dig att både köpa och sälja bil genom oss. Ha en fin kommande vår och välkommen tillbaka. Med vänlig hälsning, Pontus, Lasse & Palle på Bilförmedlingen i Ängelholm.

Steve E
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Vänligt, korrekt, professionellt bemötande. Vi har anlitat dom tidigare vid en bilförsäljning och kommer att anlita dom igen när det blir dags. Vi har även rekommenderat dom till våra vänner. Det är väl det bästa betyg man kan få.

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Steve! Tack för ditt fina omdöme!! Jo vi håller med dig, att våra kunder ger rekommendationer till släkt & vänner är ju absolut bästa reklamen. Vi ser fram emot att få hjälpa dig när det åter blir dags att sälja eller kanske köpa bil igen! Med vänlig hälsning, Lasse, Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm

Thomas B
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Trevligt bemötande, snabbt svar och bra service.

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Thomas! Tack för ditt fina omdöme. Hos oss ska man alltid kunna få ett trevligt bemötande bra service och snabba svar. Vi önskar dig en God Fortsättning på 2024 och välkommen tillbaka när det åter är dags för bilaffärer. Med vänlig hälsning, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm

Lillemor W
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Snabbt, smidigt och enkelt. Väldigt bra återkoppling under hela processen och otroligt serviceminded.

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Lillemor! Tack för ditt fina omdöme. Tycker du sammanfattar vår affärsidé på ett mycket talande sätt. Enkelt, Smidigt & Snabbt hjälper vi till att sälja privatpersoners bilar och företagares tjänstebilar där återkoppling med bra kommunikation är en återkommande del i vårt upplägg. Vi önskar dig en God Fortsättning på 2024 och välkommen tillbaka om det åter blir dags för bilaffärer. Med vänlig hälsning, Palle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm.

Håkan P

Snabbt, enkelt och smidig försäljning av vår Volvo V70 🙂

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Håkan! Tack för din fina recension. Vår ambition är att leverera en snabb, enkel och smidig försäljning av våra uppdragsgivares bilar. Så himla kul att få bekräftelse att det fungerade bra när vi hjälpte er att sälja er V70. Vi önskar er Ett Gott Nytt År och välkommen tillbaka när det åter är dags för att göra bilaffär. Med vänlig hälsning, Lasse, Pontus & Palle på Bilförmedlingen i Ängelholm.

Adam H
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

bra upplevelse och engagemang, dock slarvigt tvättad bil. i övrigt okej

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Adam! Tack för din recension och trevligt att du fick en bra upplevelse och engagemang vid ditt bilköp. Vi ber om ursäkt å vår rekondares vägnar då det gäller tvätten och önskar dig Ett Gott Nytt År. Med vänlig hälsning, Lasse, Pontus & Palle på Bilförmedlingen i Ängelholm.

Victor A
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

den var bra. och dom hjälpte mig rätt snabbt med att få sålt bilen.

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Victor! Tack för fint omdöme. Alltid kul när våra kunder är nöjda med vårt arbete att hjälpa till att sälja deras bil. Vi önskar dig en fin Jul och Ett Gott Nytt År. Med vänlig hälsning, Lasse, Pontus & Palle på Bilförmedlingen i Ängelholm

Susanne H
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Blev trevligt och sakkunnigt bemött. Blev lovad 6 månaders försäkring vid ägarbyte, men fick bara 1 månad enligt kontraktet - besviken, men bestred inte detta.

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Susanne! Tack för ditt fina omdöme. Då det gäller försäkringen så ber vi om ursäkt om det blivit något missförstånd. Länsförsäkringar som vi haft som samarbetspartner sedan vi startade 1995, har de sista 5 åren gett våra kunder möjlighet till 1 månads prova på försäkring. Det finns oss veterligen inget annat förs.bolag som har 6 månaders prova på försäkring. Vi önskar er en kommande God Jul och ett Gott Nytt År. Med vänlig hälsning, Lasse, Palle & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm

Linda B
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Fantastisk service och tar helhetsgrepp om affären! Andra gången jag anlitar dem och kommer att göra det igen!

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Linda! Tack för ditt fina omdöme! Det är oss ett rent nöje att få hjälpa dig sälja bil och så himla stolta att du vill fortsätta med att sälja bil genom oss på Bilförmedlingfen. Nu har Teslan fått ny ägare som ska köra "grönt" och det gillar även vår natur ju. :) Vi vill också passa på att önska dig en God Jul och ett Gott Nytt År. Med vänlig hälsning, Lasse, Pontus & Palle på Bilförmedlingen i Ängelholm.

Elisabeth S
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Vi har gjort ett 10 tal affärer med Bilförmedlingen under 25 års tid och alltid väldigt nöjda med det proffsiga bemötandet.

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Elisabeth o Göran! Tack för fint omdöme! Att få en nöjd kund vid en affär är alltid vår ambition och det känns då extra extra roligt att vi fått göra så många affärer med er under alla dessa år. Vi ser framemot att få hjälpa er även vid kommande affärer och passar på att önska er en riktigt God Jul !! Med vänlig hälsning, Lasse, Pålle, Palle & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm.

Anders S
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Fick ett trevligt bemötande av kunnig personal vilket ledde till ett smidigt bilköp

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Anders! Tack för fint omdöme. Nu kan ni se framemot många härliga mil med den nya fina bilen och God Jul på er!! Med vänlig hälsning, Pålle, Palle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm

Lisbeth Marianne W
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Bra bemötande, proffsigt skött, snabbt genomfört. Allt till belåtenhet!

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Lisbeth! Tack för ditt fina omdöme. Med vänlig hälsning, Lasse, Pontus & Palle på Bilförmedlingen i Ängelholm

Peter N

Seriösa och mycket kompetens. Rekommenderas starkt. Mycket trevlig personal

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Peter! Tack för ditt fina omdöme. Med 29 år i bilförmedlingens tjänst så har vi samlat på oss mycket kompetens vilket vi vill kunna delge våra kunder. Att sedan bli rekommenderade är det bästa betyget man kan få som företag. Vi önskar dig en fortsatt fin höst/vinter och önskar God Jul o Gott Nytt År såhär lite i förskott. Med vänlig hälsning, Lasse, Palle & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm.

Martin J

Väldigt trevligt bemötande. Snabb o bra affär. 👍

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Martin! Tack för ditt fina omdöme. Det är ju hos oss på Bilförmedlingen man gör snabba bra affärer. Med vänlig hälsning, Lasse, Pontus & Palle på Bilförmedlingen i Ängelholm.

Oskar S
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Mycket bra snabb och smidig affär! Mycket pålitliga

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Oskar! Tack för ditt fina omdöme. Vi är ju ett litet företag där smidighet och snabb hantering är något vi jobbar med hela tiden. Man ska absolut kunna lita på att Bilförmedlingen altid gör sitt bästa för att du som kund ska få bästa kundupplevelsen. Med vänlig hälsning, Pontus, Lasse, Palle & Pålle på Bilförmedlingen i Ängelholm.

Åsa A
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Väldigt bra bemött. Allt var perfekt. Jag köpte en bil, se ovan.

Gun-mariann N
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Ett fantastiskt mottagande och väldigt bemötande för uppdraget som vi har anförtror dem

Svar från Bilförmedlingen Ängelholm

Hej Gun-Mariann! Tack för ett superfint omdöme. När man vill ha hjälp att sälja bil ska man alltid kunna anförtro sig till oss på Bilförmedlingen. Vi har i snart 30 år jobbat med att ge bästa service och utkomst till våra kunder som uppskattar tjänsten. Vi önskar fortsatt bra höst och kommande Jul o Nytt År. Med vänlig hälsning, Lasse, Palle & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm

Sirpa Kyllikki K
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Ganska nonchalant säljare . Han sa så mycket dåligt om mopedbilen att jag nästan började tveka på att köpa den överhuvudtaget. Tackade inte änns för affären. Konstigt!!

Bo H
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Trevligt och profisonellt mottagande!

Per Å
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Hej. Jag har handlat av Bilförmedlingen i Ängelholm. Vår säljare var Lars Olsson och han skötte detta på ett mycket snabbt och bra sätt. Lars hade även ett jättebra kundbemötande. Mvh Per

Jeanette O
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Bra service! God återkoppling! Jag behövde inte lyfta ett finger för att få sålt min bil snabbt och det var värt varenda krona som arvodet innebär. Toppen!

Christian S
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Positivt och trevligt bemötande samt snabb affär

Christian O

Mycket hjälpsamma och trevliga

Rune W
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Mycket bra bemötande, snabb handläggning.

Joen C
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Mycket trevliga. Bra bilar. Kunniga. Snabb lev. I stort super bra.

Anne-Christine A
Skrev om Bilförmedlingen Ängelholm

Mycket trevlig! Ett mycket givande samtal En mycket trevligt och kunnig försäljare. Ett stort förtroende för honom. Vi kommer vända oss hit i fortsättningen.