Bilia Haninge

Bilia Haninge

Ring 08-745 31 30 www.bilia.se
3.0

Bilia säljer nya Volvo, Renault, Ford och Hyundai. Dessutom har vi tusentals begagnade bilar, över 50 verkstäder och hyrbilar för alla behov.

6 omdömen om Bilia Haninge

Thomas Dalgaard Davidsen S

Fick mig att tappa lusten att äga en Volvo, orsakade skador på min bil som krävde omlackering, lämnade in bilen på nästa klåparföretag som lackade bilen, ännu fler repor i bilen, fick därefter en rekond betalat av bilia av ett företag som inte gjorde ett ordentligt jobb....Man blir bara matt, vart finns den professionella stoltheten ?

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

VICTOR Ö
Skrev om Bilia Haninge

Lämnat in bilen på verkstaden ett flertal gånger och alltid upplevt service och bemötande positivt. Förvisso högre prisläge än andra verkstäder men jag är mycket trygg med utförandet. Tim i butiken gav mig dessutom grymt bra service och var lyhörd för ett enklare men likväl angeläget behov, och fixade o styrde upp allting (reservdelar o enklare service) enligt överenskommelse på grymt snabb tid vid mitt senaste ärende.

Akkus K
Skrev om Bilia Haninge

Värsta köpet någonsin. Trevligt bemötande tills man köper bilen därefter totalt ignorerad av säljare och deras chef Olof Reneby. Man kontaktar hans chef och blir nonchalerad när man berättar att en ny fabriksbil har flera fel och behövt åka in för reparation. Massor med fel och trots att man ska ha en dialog för ev hävning för köpet eller reklamation mutar dom en bilbarnstol värd två tusen jämfört med en bil på 600 000. Oförskämda service tekniker som förstör mer än reparera. Ska ni köpa en volvo som rekommenderas Upplansmotor....

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1025 omdömen 4.8 av 1025 omdömen

Linda Sofia Sabina A

Fått ett mycket bra bemötande och hjälp trots att jag valde att laga bilen på annat ställe. Mycket bra service känsla.. Rekommenderar absolut denna firma 🌟

Sven Tommy L
Skrev om Bilia Haninge

Trevliga och duktigt folk ...............

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1302 omdömen 4.6 av 1302 omdömen

Super trevlig & informativ. Inte alls pushig som många andra säljare, utan frågade oss vad vi ville ha i en bil & vad vi redan kollat på/pro

Åke H
Skrev om Bilia Haninge

Lämnade in bilen för felsökning utan att man hittade något fel men man lyckas med att skada nästan hela innerpanelen på ena dörren. De skulle sen fixa detta men även detta arbete gjordes av någon som inte ville göra det ordentligt men efter mycket klagande fick jag det ordnat. Som kund på en märkesverkstad skall jag inte behöva påtala att bilen blivit skadad på grund av okunnig personal.