feedback company

Ring företaget
Bilia Personbilar, Bilia Kungsbacka

Hallabäcksvägen 2 434 37 KUNGSBACKA

www.bilia.se

Bilia säljer nya Volvo, Renault, Ford och Hyundai. Dessutom har vi tusentals begagnade bilar, över 50 verkstäder och hyrbilar för alla behov.

Mer funktioner

Vad tycker du om Bilia Personbilar, Bilia Kungsbacka

Bilia Personbilar, Bilia Kungsbacka saknar rekommendationer!

Reco tipsar om
Sabina S
Sabina S tycker
"Jag tycker körskolan var bra. Det bästa var min körskolelärare, han var duktig men och så var det väldigt flexibla tider, vilket passade mig suveränt. " Läs mer

Företag nära Bilia Personbilar, Bilia Kungsbacka

Hedareds Sand & Betong, Hedaredsfabriken

Älvsgården 2, HEDARED

Läs mer om Hedareds Sand & Betong, Hedaredsfabriken

Magnus F

Magnus F tycker:

"Jag har beställt husstomme av Hedared och känner att jag fått ett bra bemötande och en bra leverans. Hög servicegrad hos säljare och konstruktörer sam ... "

Sven Wranges Juvelerare

Redbergsvägen 18, GÖTEBORG

Läs mer om Sven Wranges Juvelerare

Varbergs Stadshotell & Asia Spa, Varbergs Stadshot

Kungsgatan 24, VARBERG

Läs mer om Varbergs Stadshotell & Asia Spa, Varbergs Stadshot

H N

H N tycker:

"Riktigt bra! Lugn go stämning i spat och många bra pooler mm. Trevlig personal. Liiiiite överambitiös restaurang men maten var rätt god. "

Stork Zoo, Jan O Lisbeth Börjesson

Ånäsvägen 40, GÖTEBORG

Läs mer om Stork Zoo, Jan O Lisbeth Börjesson

A

A tycker:

"Otroligt kunnig personal, fantastiskt bemötande och ett brett sortiment med riktigt bra kvalité! Enligt mig den bästa zooaffären i hela Göteborg! "

Textilkompaniet Överlida

Strandvägen 3, ÖVERLIDA

Läs mer om Textilkompaniet Överlida

Ragnhild K

Ragnhild K tycker:

"Jag håller med dig Philip j. Prisvärt svar: Ja, trevlig kundbemötning i butiken svar; njaa, den kan ju bli bättre men den är ju inte av s.k Toppklass. ... "