feedback company

Recos
Ring företaget
Biltema Linköping AB

V. Svedeng. 1 582 73 LINKÖPING

Biltema kännetecknas av kvalitetsprodukter till mycket låga priser. Produktområdena är bil, verktyg, båt, bygg, teknik, fritid, hem, kemi.

www.biltema.se

Mer funktioner

Vad tycker du om Biltema Linköping AB

Läs vad Recos användare tycker om Biltema Linköping AB

• Status: 2
    skrev om Biltema Linköping AB:
    Kvaliteten på kundtjänst är lika låg som på produkterna.
  • Status: 85
    skrev om Biltema Linköping AB:
    Bra personal och kannaonbra priser. Men kvaliten på grejerna är ytterst varierande. Tråkigt att man allt mer verkar överge bildelar för trädgårdsmöbler och dylikt.
    skrev om Biltema Linköping AB:
    Liksom alla andra biltemabutiker en butik med låga priser, trevlig personal. Värt att åka dit bara för att titta, även om det är omöjligt att åka därifrån utan att köpa med sig något...
  • Status: 12
    skrev om Biltema Linköping AB:
    Har köpt mycket delar till bilar här, men även saker till hemmet. Kan ibland vara mycket folk och kö för att få hjälp, men i övrigt en bra butik.
    skrev om Biltema Linköping AB:
    En komplett butik, allt vad en riktig man behöver. Perfekt service på bilavdelningen.
    skrev om Biltema Linköping AB:
    Räddaren i nöden när något trasslar! Billiga priser och bra öppettider! Här finns allt du kan tänkas behöva (och inte behöva!)
  • Status: 40
    skrev om Biltema Linköping AB:
    Biltema är väll egentligen det ultimata komplementet till Ikea för alla studenter. Perfekt när man behöver ordan något enkelt, som en punktering, på egen hand. Tillbehör finns till allt från slagborrar till datorer och Tv-apparater. Ett litet minus till kvalitén och passformen till allt. Något som dock knappast kan skugga de förmånliga priserna.
    skrev om Biltema Linköping AB:
    Bra företag med det mesta inom bil och reservdelar. Kunnig och hjälpsam personal. Ibland kan det vara så att det man söker måste beställas hem från något större lager men då går det oftast fort. I katalogen kan man se vad företaget har att erbjuda och tydliga priser.
    skrev om Biltema Linköping AB:
    Här finns det mesta man kan behöva, och det till ett lågt pris.
    skrev om Biltema Linköping AB:
    Säga vad man vill om Biltema men de har i alla fall det mesta. Det är inte bara bildelar utan många andra saker som kan vara bra att ha. De har saker till såväl bilen som båten, cykeln, datorn samt till och med toaletten coh massor mer. Detta till väldigt bra priser. Kvaliteten kanske inte alltid är den bästa men för det mesta fullgod för ändamålet. Varför betala mer än vad man måste.
    skrev om Biltema Linköping AB:
    Biltema har allt möjligt "spännande" - färg, spackel, cyklar - you name it. Blir ofta hit man åker när man behöver ha tag på något billigt och kanske inte bryr sig allt för mycket om kvalité. Ett minus för att det ibland är svårt att tag i personal. Plus för deras kundterminaler där man kan söka fram lagerplats för varor.
    skrev om Biltema Linköping AB:
    Biltema säljer allt möjligt till bra priser. Jag kan framförallt rekommendera kabelavdelningen. De har låga priser på bra kablar och man hittar det mesta. Om man inte är så nog med kvalité så har de även extremt billig väggfärg och målarprylar, så som rollers, penslar och maskeringstejp.
    skrev om Biltema Linköping AB:
    Biltema har använts flitigt för alla diverse hobbybehov till studentkorridoren. Cykelprylar, poolslangar, allt möjligt till bra pris.
    skrev om Biltema Linköping AB:
    Biltema är bra och billigt. Behöver man fixa något så räcker det nästan alltid att åka hit. Det man ska köpa på biltema är enklare grejer som verktyg, cykeldelar och billiga okomplicerade bildelar till sin gamla fula bil som inte förtjänar orginaldelar. Motoroljor och avancerade bildelar rekommenderas ej då kvaliten på grejerna är rejält kass. Bilpimpningsgrejerna är också något av det fulaste jag sett. dock tror jag inte man köper ett par plastkrom-spinners för att de är snygga.
    skrev om Biltema Linköping AB:
    En oerhört bra butik! Här kan man fynda till både hemmet, bilen, båten och cykeln. Riktigt bra priser och oftast överaskande bra kvalité på grejerna med tanke på priset. Jag måste passa på att rekomendera gaffan, 50 m för 60:-, bra skit!
  • Status: 16
    skrev om Biltema Linköping AB:
    Allt till cykel, bil och även till viss del köket finns här. Jag har bara handlat lågprisgrejor, och kvaliteten på dessa har följde därav. Jag vet inte hur kvaliteten är på de dyrare grejerna.
    skrev om Biltema Linköping AB:
    Suverän butik med bra priser för en fattig student. Perfekt när man behöver fixa något, vilket är ofta för min del. Verktyg, diverse datorprylar, delar till cykeln, you name it. Givetvis får man inte mer än vad man betalar för, så kvaliteten är inte den bästa på alla produkter.
    skrev om Biltema Linköping AB:
    Finns det inte på Clas Ohlson så finns det här. Blir billigare att handla grejer till bilen på biltema många gånger. Dock håller inte alltid prylarna lika länge som orginalen. Ex. Vindrutetorkare bör inte köpas här. Annars, spolarvätska, olja etc. Billigt.

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Biltema Linköping AB