Hagdahl Gastronomi AB

Hagdahl Gastronomi AB

Ring 08-27 48 58 www.bistrostraket.se
4.4

Bistro Stråket är en restaurang där modern svensk mat lagas med influenser från länderna kring medelhavet. Om kvällarna erbjuds en modern á la carte meny med ett brett urval. Det finns alltid något för varje gäst. Menyn varierar beroende på säsong.

10 omdömen om Hagdahl Gastronomi AB

Lisa
Skrev om Hagdahl Gastronomi AB

Bra service, bra mat, bra vinlista, goda drinkar, vettiga priser!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Jessica T
Skrev om Hagdahl Gastronomi AB

Mitt favoritställe. Brukar gå hit med tjejgänget och vi får alltid mycket bra service och god mat. Om man inte är så bra på viner så kan personalen jättemycket och kan berätta massor om olika viner.

Erik L
Skrev om Hagdahl Gastronomi AB

Den nya menyn är grymt bra. Gediget hantverk med bräserade lammlägg, egen rökt lax, helstekt osv. Vinrekommendationerna i menyn är klockrena. Ambitionsnivån VS priserna gör detta till en grymt prisvärd restaurang

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Joakim B
Skrev om Hagdahl Gastronomi AB

En riktigt bra restaurang, bra mat, trevlig personal, mysig lokal. Man kan också gå in och ta en öl och sitta i deras lounge-del om man har tid någon gång.

Eva
Skrev om Hagdahl Gastronomi AB

Mums, bara mums, gå till Bistro Stråket om du vill äta mumsigt.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8056 omdömen 4.3 av 8056 omdömen

Anna O
Skrev om Hagdahl Gastronomi AB

Jättegod mat och proffsig service. Mysig lokal.

Frida H
Skrev om Hagdahl Gastronomi AB

Solna behöver Bistro Stråket! Som boende i Solna sedan flera år tillbaka har jag verkligen saknat en schysst restaurang här i krokarna (finns bara pizzerior). Men igår hittade jag den på Råsundavägen! Jättefint bemötande och maten riktigt bra. Hoppas den får leva kvar!

Lena H och David h gillar detta
Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Niklas W
Skrev om Hagdahl Gastronomi AB

Mycket god mat och trevlig service. Uteserveringen är något extra på varma dagar. Ett lugnare och bättre alternativ på matchdagar än ölhaken som ligger runt Råsundastadion.

Lena H och Erik L gillar detta
Mikael  M
Skrev om Hagdahl Gastronomi AB

Bistro Stråket har otroligt bra mat, som man annars bara hittar i innerstan. Dessutom är det prisvärt. Helt klart värt ett besök.

David h gillar detta
Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4104 omdömen 4.0 av 4104 omdömen

Jessica I Jessica I
David h
Skrev om Hagdahl Gastronomi AB

Jag är besatt av lammfärsburgaren och trots att jag sällan är ett fan av ostar med namn som är svåra att uttala så är Chevré en ny favorit på burgaren.