Blanca Dental AB

Blanca Dental AB

Ring 08-30 50 35 blancadental.se

Här erbjuds Ni professionell tandvård av omtänksam, lyhörd och vänlig personal med patienten i fokus. På Blanca Dental erbjuder vi våra patienter högsta möjliga standard beträffande utrustning och behandling. Med samma entusiasm som vi håller oss kunskapsmässigt uppdaterade, ser vi också till att hålla oss i framkanten av...

8 omdömen om Blanca Dental AB

marianne k
Skrev om Blanca Dental AB

Efter att min tandläkare sen alla år gick i pension hittade jag efter flera andra erfarenheter Blanda Dental, klart dom bästa ! Proffsiga, lyhörda och där alla inger förtroende

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 538 omdömen 4.9 av 538 omdömen
BadgeTwoYears

Laleh
Skrev om Blanca Dental AB

Snäll och lugn tandläkare som förklarade ingående vad hon skulle göra. Bedövningen kändes inte och mycket prisvärt.

Inga-Lill
Skrev om Blanca Dental AB

Toppentrevlig personal och väldigt prisvärt. Rekommenderas varmt till alla som vill ha en tandläkare man kan lita på.

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 734 omdömen 4.8 av 734 omdömen

Trevligt bemötande i receptionen. Tyvärr inte tandläkarbehandlingen; nervöst och hårdhänt, ansikte och haklapp väldigt nedblött. Lagda instr

Vanja
Skrev om Blanca Dental AB

Jag var hos tandläkaren för första gången på flera år. Jag har tandläkarskräck och har inte orkat ta tag i det. Besöket var en positiv upplevelse. Jag kände att de tog hand om och lyssnade till mina behov. Ingen stress och mycket lyhörd personal som kändes erfaren. Rekommenderas om man är lite skraj.

Ulrika v
Skrev om Blanca Dental AB

Fantastiskt professionell, noggrann och trevlig personal. Och så är lokalerna supersnygga, känns nästan som att gå på SPA! :)

Cristofer O
Skrev om Blanca Dental AB

Väldigt trevligt bemötande. Trygg och proffsig miljö. Rekommenderas varmt!

Andreas Ö
Skrev om Blanca Dental AB

Väldigt positivt överraskad efter mitt första besök! Personalen är väldigt proffsig och trevlig. Jag gillar när de berättar vad de gör medan de arbetar. Väntrummet är väldigt tilltalande och fint inrett. Bra, lätthänt tandhygienist, lugn och smärtfri behandling. Tandläkare och sköterskan utför behandlingen så man som patient känner sig trygg. Behandlingsrum med modern utrustning allt upplevs mkt fräscht.

Sara L
Skrev om Blanca Dental AB

Väldigt vänligt och personligt bemötande, man känner att Yasmine verkligen tar hand om sina patienter. Trygg och lugn, jag tvekar inte en sekund att rekommendera henne till andra människor som vill bemötas och tas om hand på ett professionellt sätt.