Blänkande Hus & Hem

Blänkande Hus & Hem

Ring 070-989 61 52 blankandehushem.se

Varmt välkomna till Blänkande Hus & Hem. Vi startade i slutet av 2014 och har redan skaffat oss många nöjda kunder. Vi ser till att hitta en flexibel lösning för just dig med smidig kommunikation samt väl utfört arbete med noggrann städning och effektiv personal. Kontakta oss gärna!

16 omdömen om Blänkande Hus & Hem

Annica A
Skrev om Blänkande Hus & Hem

Vi har använt oss av Blönkande hus och Hem i många år. Alltid nöjda och personalen är trevlig. Noggrannhet är viktig för oss, vi är jättenöjda och vi ger personalen fem av fem stjärnor!

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
HÅKAN S
Skrev om Blänkande Hus & Hem

Tycker det gjorde ett extremt bra jobb, fick dem rekommenderade från min mäklare. På min önskan startade de lite senare den dagen, trots att jag ändå ej hunnit få ut allt när det kom startade de med som gick. Tror det tog ytterligare en timme för mig att röja undan tillsammans med flyttfirman 3 man plus mig. Jag har varit med om att städfirmor måste komma tillbaka flera gånger men DENNA firman gjorde ett jättebra jobb första gången och hon som köpte lägenheten var också väldigt nöjd. Jag hade gett dem 6 av 5 om det gick.

Pia M
Skrev om Blänkande Hus & Hem

Utomordentlig städning och administration. Rekommenderas varmt!

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Annika H
Skrev om Blänkande Hus & Hem

Bra duktig personal, väldigt effektiva hinner massor, samma person varje gång. Flexibla, gör det jag behöver inga onödiga regler om vad som ingår eller ej. Bra ledning, fixar så det blir till det bästa för alla. Super nöjd.

Magnus F
Skrev om Blänkande Hus & Hem

Städerskan som hjälper oss är effektiv, noggrann och trevlig.

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Åsa E
Skrev om Blänkande Hus & Hem

Vi har anlitat Blänkande Hus & Hem i ca ett halvår nu och är hitintills mycket nöjda. Det har alltid varit samma personal som kommer. Vi har bra kontakt med VD:n som är snabb på återkoppling vid behov och som det också är enkelt att kommunicera med. Ett litet och personligt företag med kunden i fokus.

Anna F
Skrev om Blänkande Hus & Hem

Trevligt bemötande och aldrig några problem om man behöver ändra något datum eller tid. Bra städning!

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1131 omdömen 4.7 av 1131 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Bo S
Skrev om Blänkande Hus & Hem

Professionellt bemötande när vi kom överens om omfattningen: Städning var 4:e vecka, 4 timmar. Trots språksvårigheter fungerar samarbetet bra med Rasa. Hon är effektiv, duktig och trevlig.

Anna Boel Louise O
Skrev om Blänkande Hus & Hem

Mycket trevligt bemötande med tillmötesgåebde och flexibla lösningar av städtjänster, Vi är mycket nöjda.

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Rita H
Skrev om Blänkande Hus & Hem

Den tjänst som jag har köpt är städning varje vecka och har alltid fått bra bemötande, inget att klaga över.Ibland har flickorna varit lite "slarviga", glömt lite städtrasor här o där, inte vikt ut mattor osv. Det är inget stort problem utan i det stora hela är allt utmärkt.

Sara W
Skrev om Blänkande Hus & Hem

Vi är supernöjda! Städningen är alltid noggrant utförd och de gör sitt allra bästa för att tillgodose vårt behov.

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

John B
Skrev om Blänkande Hus & Hem

Företaget utför städning var 4 vecka i en villa på 160 m2. De utför sitt jobb på ett profeessionellt sätt och är lätta att ha att göra med. John Böttiger

Helena F
Skrev om Blänkande Hus & Hem

Vi är jättenöjda med Blänkande Hus & Hem. Alltid snabba svar, mycket flexibla, och så klart bra städning! Rekommenderas varmt!

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Karin Y
Skrev om Blänkande Hus & Hem

Städning Jag är nöjd med all kontakt jag har med företaget, bemötandet är professionellt, seriöst, servicevilja och positivt. Städningen lever upp till förväntan utan att över leverera, jag är en nöjd kund som skulle rekommendera företaget. Jag känner mig trygg.

Kjell-ove M
Skrev om Blänkande Hus & Hem

Trevligt bemötande och bra arbete kännetecknar företaget. Jag är en mycket nöjd kund :-)

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 229 omdömen 3.7 av 229 omdömen

Mikael R
Skrev om Blänkande Hus & Hem

Städningen och servicen är bra, snabb och mycket proffsig. Kan klart rekommenderas.