Blue Medi Spa

Blue Medi Spa

Ring 08-653 99 53 www.bluemedispa.se
3.8

Blue Medi Spa är ett medicinskt spa i centrala stockholm. Vi har försökt skapa en atmosfär av lugn och harmoni. En känsla av asien möter dig när du kommer in, här kan du glömma vardagen och njuta av ansiktsbehandlingar och kroppsbehandlingar. I den inre delen av lokalen finner ni vårt spa. Vi har två behandlingsbäddar vilket...

10 omdömen om Blue Medi Spa

Liliana L
Skrev om Blue Medi Spa

Svåra att få tag på telefon och mail. Jag skulle boka med ett värdebevis som jag har fått. När jag väl lyckades få tag i dem och stämma av när det fanns tid för behandling blev jag uppmanad att sända dem e-mail med mina uppgifter, värdebeviset och tiden som de föreslog. Inget svar kom. Jag har både mailat och ringt men fortfarande ingen kontakt. Efter flertal e-mail så kommer det svar två dagar innan tiden som de själva förslog att det inte var möjligt att genomföra behandlingen och förslog ny tid och dag som inte fungerade....

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 131 omdömen 4.9 av 131 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Jennie W
Skrev om Blue Medi Spa

Fantastisk service och kvalitetsprodukter. De är väldigt tillmötesgående. Fin inredning. Trevlig personal

Maria S
Skrev om Blue Medi Spa

Bemötandet var bra. Hudterapeut var dessvärre 15 minuter försenad fast jag var första kunden denna dag. Stämningen var bra, men jag kommer nog att välja en annan salong nästa gång.

Niklas S

Trevligt, mysigt och avkopplande

Teresa I
Skrev om Blue Medi Spa

Toppklass behandling. Proffsigt och skönt.Här vet de vad de håller på med! Jag rekommenderar det varmt!

Helen H
Skrev om Blue Medi Spa

Personlig och trevlig personal och en helt underbar ansiktsbehandling!

Peter B
Skrev om Blue Medi Spa

Jag tycker att det är ett trevligt spa med bra personal och hög service . Kan rekomenderas!

Wladimir M
Skrev om Blue Medi Spa

Fin inredning, tyckte dock att det var alldeles för litet och bastun var inte precis vad jag hade tänkt mig, massagen gör att Blue Medi Spa godkänd betyg

Jonathan R
Skrev om Blue Medi Spa

Ett litet spa med mysig inredning. Vi besökte spat med företaget. Massagen vi tog var mycket avslappnande.

Ida A
Skrev om Blue Medi Spa

Gjorde en ansiktsbehandling där för något år sedan. Blev riktigt nöjd. Jätte gullig tjej.