Kampanj

Ring företaget
Bolia

Götgatan 55 116 21 STOCKHOLM

www.bolia.com

Bolia finns på Götgatan 55 i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Mattaffär och Möbler

Mer funktioner

Vad tycker du om Bolia

Läs vad Recos användare tycker om Bolia

• Status: 1
    skrev om Bolia :
    Personalen på Bolia Södermalm låg och sov den dagen all annan servicepersonal i världen fick informationen att kunden har alltid rätt. Snorkig personal som ger felaktig information och är allt annat än tillmötesgående. Jag skulle välja ett annat bolag att stödja om jag var ni.
  • Status: 2
    skrev om Bolia :
    köpte en jättefin soffa här... det kommer jag göra igen med det trevliga bemötandet!!!! tack bolia
  • Status: 5
    skrev om Bolia :
    Snygga möbler till någorlunda vettiga priser även om vissa möbler och i synnerhet fotöljer är över min prisklass.

Företag nära Bolia

Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Götgatan 55, STOCKHOLM

Läs mer om Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Rekommendera företaget

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Bolia