feedback company

Ring företaget
Bolia

Götgatan 55 116 21 STOCKHOLM

www.bolia.com

Bolia finns på Götgatan 55 i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Mattaffär och Möbler

Mer funktioner

Vad tycker du om Bolia

Läs vad Recos användare tycker om Bolia

• Status: 1
    skrev om Bolia :
    Personalen på Bolia Södermalm låg och sov den dagen all annan servicepersonal i världen fick informationen att kunden har alltid rätt. Snorkig personal som ger felaktig information och är allt annat än tillmötesgående. Jag skulle välja ett annat bolag att stödja om jag var ni.
  • Status: 2
    skrev om Bolia :
    köpte en jättefin soffa här... det kommer jag göra igen med det trevliga bemötandet!!!! tack bolia
  • Status: 5
    skrev om Bolia :
    Snygga möbler till någorlunda vettiga priser även om vissa möbler och i synnerhet fotöljer är över min prisklass.

Företag nära Bolia

Hälsofrid

Blekingegatan 67 A, STOCKHOLM

Läs mer om Hälsofrid

Mattias R

Mattias R tycker:

"Hej Maria E! Jag måste beklaga att du blivit missnöjd. Vi vet att maskinen är nyinköpt och att Anita som utfört tjänsten har15 års erfarenhet av att ... "

Beautybox

Hornsgatan 70, stockholm

Läs mer om Beautybox

Ja Jan R

Ja Jan R tycker:

"Jag kan rekommendera ögonbryn och fransfärgning (inklusive plockning av bryn)hos Lovisa! Super trevliga och professionella, fantastiskt lokal. "

Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Götgatan 55, STOCKHOLM

Läs mer om Tandläkare Eva Malmqvist-Carnolf

Cayenne E

Cayenne E tycker:

"Bäst i hela Stockholm!! Lyssnar o kan kommunicera o helt suverän... "

Tandläkare Gunnar Abele

Götgatan 55, STOCKHOLM

Läs mer om Tandläkare Gunnar Abele

Srilakshmi K

Srilakshmi K tycker:

"I am from India living in Stockholm. Searching for good dentist has become a problem for me. After many disappointment treatments with different Denti ... "

Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier

Hallandsgatan 48, STOCKHOLM

Läs mer om Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier

Göran S

Göran S tycker:

"Pålitliga killar. Proffsigt och snabbt arbete. Håller angiven tidsplan. Toppen. Dessutom mkt trevliga. "

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Bolia