feedback company

Recos
040-631 2061
Annika Hellström
Om Annika Hellström

Jag är ursprungligen från Stockholm och Malmöbo sedan 2007 då jag utbildade mig till fastighetsmäklare på Malmö Högskola. Mina tidigare erfarenheter inom serviceyrken och försäljning är något jag drar stor nytta av i yrket som fastighetsmäklare. Jag är positiv, serviceminded, noggrann och har ett stort engagemang. Som tävlingsmänniska är det en självklarhet för mig att se till att Ni får bäst betalt för Er bostad och att Ni som kund blir mer än nöjd. På fritiden reser jag gärna, lagar mat eller umgås med vänner. Kontakta mig och låt mig sköta Er bästa bostadsaffär någonsin!

Kontaktinformation

Kungsgatan 10 211 49 Malmö

Besök Annika Hellström

Mer funktioner

Skriv Rekommendation

Läs vad Recos användare tycker om Annika Hellström

skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Abbika var min mäklare när jag sålde min lägenhet i Sorgenfri under hösten. Annika var mycket hjälpsam med alla papper etc som behövdes då jag bor utomlands. Dock är jag inte nöjd med vikarien som tog över då Annika hade semester.

Annika Hellström svarar Sofia L:

Hej Sofia! Tack för det fina omdömet och vad roligt att höra att du är nöjd med min insats. Tråkigt att höra att du inte är lika nöjd med Emmas jobb under tiden jag var på semester, vill du får du gärna maila mig på annika@bostadsagenten.se och berätta vad som gick snett så att jag kan ta upp det med henne. Önskar dig en god jul och ett gott nytt år!

- Mvh Annika H 2014-12-16
    Hej

Annika är en fantastisk person med högsta kvalitet.Som henne man träffar sällan.Hon är rätt person på rätt plats.

Mvh/Andrijana Marjanovic

Annika Hellström svarar Andrijana M:

Hej Andrijana! Stort tack för omdömet och dina värmande ord. Önskar dig lycka till med renoveringen och tveka inte att höra av dig när det är dags för en värdering. God jul!

- Mvh Annika H 2014-12-15
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Jag har sålt min lägenhet via Bostadsagenten . Det fungerade jättebra på alla sätt. Annika höll mig löpande informerad om allt som hände. Jag kan varmt rekommendera henne!

Annika Hellström svarar Henrik N:

Hej Henrik, Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta din försäljning. Önskar dig en riktigt god jul och ett gott nytt år!

- Mvh Annika H 2014-12-12
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Vi har enbart positiva erfarenheter av Annika.

Fin kontakt och bra uppföljning. Alltid snabb att återkoppla vid frågor.

Annika Hellström svarar Annika G:

Hej Annika! Tack för de fina orden. Hoppas att flytten går bra, så ses vi garanterat i krokarna! Önskar er en riktigt fin jul!

- Mvh Annika H 2014-12-12
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Annika är en av Malmös bästa mäklare, utan några som helst tvivel!

Inte första gången jag använder hennes tjänster och slutresultatet är alltid lika gott.

Annika Hellström svarar Rachad A:

Hej Rachad! Tusen tack för att jag återigen fått förtroendet att hjälpa till med en försäljning och för de fina orden. Alltid lika trevligt att göra affärer med dig. Hälsa Mikaela så mycket!

- Mvh Annika H 2014-11-19
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Annika har varit väldigt behjälplig under hela köpprocessen.

Annika Hellström svarar Niklas C:

Hej Niklas! Tusen tack för det fina omdömet och stort lycka till i ert nya fina hus. Hälsa Anna så gott!

- Mvh Annika H 2014-11-17
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Jag och min sambo har precis sålt våran lägenhet för andra gången med Annika och vi är som vi var efter första gången supernöjda! Såklart finns där andra företag att välja för en större peng, men för det man betalar här så finns där ingen man får så mycket för pengarna hos:) Det finns mycket att ge ros för men det bästa tycker jag är att Annika alltid är kontaktbar hjälpsam och trevlig. När inte hon kan eller är på semester så finns där alltid någon lika trevlig som är där för en. Denna gången hjälpte Åsa oss när inte Annika kunde. Vi är jättenöjda och ger dessa två tjejer fullpott!

Annika Hellström svarar Pär F:

Hej Pär! Stort tack för det fina omdömet och för att jag återigen fick förtroendet att sköta en försäljning åt er. Många fina ord som värmer i höstrusket. Lycka till med er nya bostad och hälsa Sofia så mycket!

- Mvh Annika H 2014-10-07
    Hej Pär, vad roligt att du även var nöjd med min insats i affären. Jag önskar er båda all lycka till med ert nya boende! Trevlig höst! "
    10-14 10:39
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Annika har fått i uppdrag att sälja en lägenhet till mig. Detta har hon skött på ett utmärkt sätt. Jag vill verkligen rekommendera henne som mäklare. Hon är tydlig, hör av sig och uppdaterar hela tiden. allt har skötts utmärkt från början till slut. Tusen tack för din hjälp, du är fantastisk.

Annika Hellström svarar Malén N:

Hej Malén! Stort tack för det fina omdömet och för att jag åter igen fick förtroendet att sköta en försäljning åt dig. Ha en riktigt fin höst så ses vi förhoppningsvis snart igen!

- Mvh Annika H 2014-09-09
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Ett bra och korrekt bemötande. Hjälpsam och snabb till att svara på frågor.

Annika Hellström svarar Cecilia S:

Hej Cecilia, Tack för det fina omdömet. Hoppas att du kommit i ordning i din nya lägenhet!

- Mvh Annika H 2014-09-01
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Bra, tillmötesgående och rak. Ärlig.

Annika Hellström svarar Eva-Maria H:

Hej Eva-Maria, tack för det fina omdömet. Hoppas att ni trivs i er fina 20-talslägenhet!

- Mvh Annika H 2014-08-26
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Professionel og god repræsentation i forbindelse med vores slag af bostadsrätt. Kan klart anbefales.

Annika Hellström svarar Klint K:

Hej Klint, Stort tack för de fina orden och för att ni valde mig som mäklare till försäljning av er fina lägenhet. Jag önskar er stort lycka till i Danmark!

- Mvh Annika H 2014-08-26
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Tryggt. Kunnig. Bra kommunikation. Bra pris. Bra på alla vis. Tack.

Annika Hellström svarar Paul B:

Hej Paul! Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick sköta er försäljning. Jag önskar er stort lycka till i ert hus och hälsa Déspina så gott!

- Mvh Annika H 2014-08-22
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Tack för ett bra samarbete! Kan absolut rekommendera Annika och hennes kollegor!

Annika Hellström svarar Mikael J:

Hej Mikael! Det är jag som tackar för att jag fick förtroende att sköta försäljningen. Härligt att höra att du är så nöjd med min och mina kollegors insats. Vi ses säkert i krokarna framöver!

- Mvh Annika H 2014-08-18
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Annika har varit professionell, kommunikativ och trevlig att ha att göra med genom hela processen. När Annika var på semester hjälpte mäklarassistenten Robin till och det funkade också bra.

Annika Hellström svarar Elin D:

Hej Elin! Stort tack för det fina omdömet och för att valet av mäklare föll på mig. Jag hoppas att vi ses när det bli aktuellt med bostadsaffärer i framtiden!

- Mvh Annika H 2014-08-18
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Ger Annika och Robin på Bostadsagenten mycket bra betyg som mäklare när jag köpte min bostadsrätt i Malmö genom dem. Trevliga, kunniga och hjälpsamma. /Anna

Annika Hellström svarar Anna E:

Hej Anna, Härligt att höra att du är så nöjd med mig och Robin. Jag hoppas att du kommit i ordning i din fina lägenhet och hoppas att vi ses igen i framtida bostadsaffärer.

skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Oerhört trevlig, tillmötesgående och proffsig mäklare. Lyssnade på våra önskemål och förverkligade vår dröm!

Annika Hellström svarar Madeleine W:

Hej Madeleine, Vad kul att ni är så nöjda med oss som mäklare, tack för de fina orden. Jag hoppas att ni trivs bra i er fina nya lägenhet så ses vi förhoppningsvis i framtiden!

skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Proffsigt bemötande och kunnig personal.

Annika Hellström svarar Ronny O:

Hej Ronny! Tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av ditt hus. Hoppas att ni trivs i nya lägenheten och hälsa Karin så gott!

skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Väldigt trevlig och hjälpsam mäklare

Annika Hellström svarar Robin P:

Hej Robin! Tack för det fina omdömet. Hoppas att du trivs i din nya lägenhet och tveka inte att höra av dig om frågor skulle dyka upp o framtiden. Ha en riktigt fin sommar!

- Mvh Annika H 2014-07-02
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Jag är mer än nöjd med hjälpen jag fick av Annika vid försäljningen av min lägenhet. Informerar och återkopplar väldigt fort och såg till att min 2a såldes till rekordpris i området. Jag kommer att rekommendera henne för vänner!

Annika Hellström svarar Patrik J:

Hej Patrik! Stort tack för de fina orden och för att jag fick sköta försäljningen av din lägenhet. Jag önskar dig lycka till i Stockholm!

- Mvh Annika H 2014-06-30
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Annika Hellström på bostadsagenten är en mycket engagerad och lyhörd mäklare med ett professionellt bemötande! Hon har hjälpt oss att sälja vår bostad efter att hade blivit besvikna av 3 andra oseriösa mäklare i Malmö och har med sin kompetens och erfarenhet fått oss som säljare att känna trygghet genom hela försäljningsprocessen. Vi hade nog aldrig anlitat någon annat än henne i framtiden. Annika Hellström = lyckats affär. Tack ska du ha för en fantastiskt smidig affär! Samra & Nabil

Annika Hellström svarar Nabil A:

Hej Nabil och Samra! Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick sköta försäljningen av er fina lägenhet. Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya lägenhet och hoppas att vi ses i framtiden.

- Mvh Annika H 2014-06-12
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Annika såg och sa saker som inte jag tänkt på. Det bidrog garanterat till att jag fick så bra betalt. Hela processen sköttes proffsigt och snabbt.

Annika Hellström svarar Jonas P:

Hej Jonas! Jag tackar och niger för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen. Ha en riktigt fin sommar!

- Mvh Annika H 2014-06-09
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Annika Hellström på Bostadsagenten höll oss ständigt uppdaterade om nästa skeende under både visning, budgivning och sedan köp. Inget upplevdes som oklart. Snabba svar och trevligt bemötande.

Annika Hellström svarar Amanda J:

Hej Amanda! Stort tack för det fina omdömet och vad kul att höra att du är så nöjd med min insats. Jag önskar er stort lycka till och hoppas att ni kommer att trivas i er fina 20-talslägenhet!

- Mvh Annika H 2014-06-04
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Trevlig personal o bra service!

Annika Hellström svarar Jonas K:

Hej Jonas! Stort tack för det fina omdömet och jag hoppas att du trivs riktigt bra i din nya lägenhet!

- Mvh Annika H 2014-05-26
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Annika var super-proffs från början till slut! Tack, Annika du uppfyllde våran dröm! Rekommenderas!

Annika Hellström svarar Vagiz M:

Hej Vagiz! Stort tack för det fina omdömet och vad roligt att höra att ni är så nöjda. Jag hoppas att ni kommer att trivas i lägenheten och området!

- Mvh Annika H 2014-05-21
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Jag har anlitat Bostadsagenten och Annika flera gånger och det beror på att jag har stort förtroende för Annika. Hon är en proffsig och seriös mäklare och mycket duktig på att återkoppla!

Annika Hellström svarar Karin F:

Hej Karin! Jag tackar så mycket för att jag åter fått förtroendet att sköta en försäljning åt dig och tackar så mycket för det fina omdömet. Hälsa Majken och tveka inte att höra av dig vid eventuella frågor eller funderingar i framtiden!

- Mvh Annika H 2014-05-21
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Vi anlitade Annika som mäklare för att sälja vår lägenhet i centrala Malmö. Genom hela processen har Annika varit väldigt proffsig, ihärdig och lyhörd för våra önskemål. Återkopplingen har varit perfekt och bearbetandet samt uppföljningen av intressenterna ledde till en lyckad försäljning. Vi hade tidigare testat med en annan mäklarfirma där vi inte alls upplevde samma servicegrad och en viss trötthet bakom skrivbordet. Annika är allt annat än det och jag kan starkt rekommendera att anlita Annika för en kommande bostadsaffär.

Annika Hellström svarar Karl S:

Hej Karl! Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av er fina lägenhet. Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus och hälsa Therese så gott!

- Mvh Annika H 2014-05-08
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Jag fick se en mycket professionellt och aktivt arbete. Med en tidigare erfarenhet av mäklare så är bostads agenter mycket flyktiga och duktiga agenter. Ett stort tack ock när det kommer att va dags att flytta igen så utan tvekan kommer jag att anlita agenterna.

Annika Hellström svarar Szymon S:

Hej Szymon, jag tackar och niger för de fina orden. Lycka till i ert nya boende och hälsa familjen!

- Mvh Annika H 2014-05-08
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Annika och Bostadsagenten har gjort ett fantastiskt jobb med försäljningen av vår lägenhet. Annika har ett otroligt engagemang och var duktig med att hålla oss uppdaterade igenom hela processen. Det är viktigt för oss som kunder att veta vad som händer, oavsett skede i processen och där har Annika gjort ett grymt jobb hela vägen igenom.

Annika Hellström svarar Therese M:

Hej Therese! Tusen tack för de fina orden och för att valet av mäklare föll på mig. Lycka till i ert nya hus och hälsa Karl så mycket!

- Mvh Annika H 2014-05-06
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Jättebra! Trevlig och smidig, kändes trygg, vilket var viktigt då jag köpte min första lägenhet via henne.

Annika Hellström svarar Anna O:

Hej Anna! Stort tack för det fina omdömet och lycka till i din nya lägenhet. Tveka inte att höra av dig om frågor skulle dyka upp i framtiden.

- Mvh Annika H 2014-05-06
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Annika Hellström var väldigt professionell, hjälpsam, engagerad och riktigt trevlig under hela försäljningsprocessen. Bostadsmarknaden i Malmö är ganska svår för tillfället och därför är det oerhört viktigt att välja rätt mäklare inför försäljningen , jag är helt övertygad att jag gjorde rätt val med Annika och Bostadsagenten.

Annika Hellström svarar Nikolay S:

Hej Nikolay, Stort tack för det fina omdömet och för att valet av mäklare föll på mig. Lycka till i Stockholm och tveka inte att höra av dig om frågor eller funderingar skulle dyka upp i framtiden.

- Mvh Annika H 2014-05-05
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Annika hjälpte mig och mina bröder att sälja både en lägenhet och senare ett sommarhus, det gick snabbt, enkelt och utan något krångel. Väldigt trevlig och hjälpsam.

Annika Hellström svarar Charlie F:

Hej Charlie! Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick ditt och dina bröders förtroende till att sköta båda försäljningarna. Lycka till, så ses vi förhoppningsvis i framtiden!

- Mvh Annika H 2014-04-15
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Trevlig, seriös och målinriktad.

Annika Hellström svarar Kristian L:

Hej Kristian! Stort tack för det fina betyget, gott samarbete och för att valet av mäklare föll på mig. Jag önskar dig lycka till i framtiden och hoppas att vi ses igen när det är dags för nya bostadsaffärer!

- Mvh Annika H 2014-03-18
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Annika var en trevlig och hjälpsam mäklare. Vi hade ett special fall där jag köpte ett dödsbo utan att ha sett huset. Och det var första gången som jag köpt ett hus i Sverige. Men Annika var allt informativ och hjälpsam och alltid villig att svara på alla mina omöjliga och möjliga Frågor. Som köpare har jag inga negativt anmärkningar. Dennis

Annika Hellström svarar Dennis Ö:

Hej Dennis! Stort tack för det fina omdömet, kul att höra att du är nöjd med min insats. Jag önskar er stort lycka till med ert nya hus. Tveka inte att höra av er om frågor skulle dyka upp i framtiden.

- Mvh Annika H 2014-03-17
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Annika var super från början till slut. Det mesta gjorde Annika av bara farten och de få gånger jag hade frågor Svarade hon snabbt och informativt både på mail och telefon. Annika var alltid öppen med vad som skedde under försäljningsprocessen, Det fanns aldrig några oklarheter. Rekommenderas starkt.

Annika Hellström svarar Samuel:

Hej Samuel, Vad roligt att höra att du är så nöjd, jag tackar så mycket för att valet av mäklare föll på mig. Hoppas att du kommer att trivas på andra sidan Atlanten, så ses vi kanske i framtiden!

- Mvh Annika H 2014-01-27
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Annika gjorde ett kanonjobb från start till mål, och var väldigt professionell och lätt att ha att göra med. Jag rekommenderar henne starkt.

Annika Hellström svarar Christian N:

Hej Christian! Stort tack för det fina omdömet och för att du valde att anlita mig till försäljning av din fina lägenhet. Jag önskar dig stort lycka till i Malmö!

- Mvh Annika H 2014-01-27
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Jag är mycket nöjd med Annika som mäklare. Vi köpte lägenhet för första gången och var inte så insatta i processen. Men med Annikas hjälp gick det hela mycket smidigt!

Annika Hellström svarar Moa:

Hej Moa! Stort tack för det fina omdömet. Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende och tveka inte att höra av er om frågor skulle dyka upp i framtiden. Hälsa Elin så gott!

- Mvh Annika H 2014-01-20
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    en mycket bra och trevlig mäklare. höll oss uppdaterade hela tiden skulle välja henne igen

Annika Hellström svarar peter f:

Stort tack för det finns omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta er försäljning. Tveka inte att höra av er om frågor skulle dyka upp i framtiden.

- Mvh Annika H 2013-12-09
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Annika gjorde ett bra jobb! Hon var kunnig och tillmötesgående! Inga problem och en snabb och professionell affär.

Annika Hellström svarar Annika L:

Hej Annika! Stort tack för det fina omdömet och för att valet av mäklare föll på mig. Jag önskar dig stort lycka till i Gnesta, så ses vi förhoppningsvis i framtiden!

- Mvh Annika H 2013-11-25
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Annika Hellstöm var vår mäklare, inte bara nu när vi sålde utan hon var också den vi köpte lägenheten av flera år tidigare. Vi gillade hur hon var ärlig och kunnig med saker och ting samt visste mycket om vad som fanns för oss som nyblivna föräldrar i området. Man kan säga att efter att ha försökt med en annan mäklare innan som inte alls visste vad de höll på med (M--V) så var valet självklart och vi ångrade att vi inte ringde Annika direkt vilket hade sparat oss minst ett år i försäljningstid. Proffsighet ut i fingerspetsarna, och det gäller alla på deras kontor. Så gör er själva och er plånbok en supertjänst anlita Bostadsagenten och Annika Hellström.

/ R

Annika Hellström svarar Ronny B:

Hej Ronny! Jag tackar och niger för det fina betyget. Återvändande kunder som ni som dessutom skriver ett så fint omdöme gör mig riktigt glad och motiverar mig till att fortsätta göra ett bra jobb. Jag önskar er ett stort lycka till i jakten på ert drömhus och tveka inte att slå mig en signal om det skulle dyka upp frågor under ert letande. Hälsa Gina och tjejerna så mycket!

- Mvh Annika H 2013-11-20
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Jag rekommenderar Annika och Bostadsagenten varmt. Annika var under min försäljning engagerad, professionell och mycket trevlig. Aldrig några problem att få tag på och snabb på att återkoppla. Hon kom med råd utifrån sin yrkesexpertis men lyssnade även på mina önskemål. Framförallt var hon vägledande och sa vad hon tyckte när krångliga situationer uppstod. Jag upplevde att Annika hela tiden gjorde det lilla extra för att just min lägenhet skulle bli såld. Jag skulle utan tvekan vända mig till Annika igen om jag får anledning till det.

Annika Hellström svarar Jenny S:

Hej Jenny, Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din lägenhet. Tveka inte att höra av dig om frågor skulle dyka upp i framtiden.

- Mvh Annika H 2013-11-06
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Annika Hellström har med ärliga metoder och mycket vänligt bemötande sålt vårt hus i Malmö. Hon har visat kunnighet i yrket och omtanke om både säljare och köpare. Vänliga hälsningar från Inga och Erik

Annika Hellström svarar Inga & Erik E:

Hej Inga och Erik! Jag tackar och niger för det fina omdömet och för att valet av mäklare föll på mig. Jag önskar er stort lycka till i ert nya hus i Uppsala!

- Mvh Annika H 2013-11-06
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Exakt det man behöver av en mäklare - varken mer eller mindre. Kunnig, korrekt, duktig och engagerad utan att vara påträngande. Lyckas vara personlig utan att bli privat. Som säljare känner jag mig trygg med att det det var en bra affär för alla inblandade.

Annika Hellström svarar Mikaela:

Hej Mikaela! Stort tack för det fina omdömet och för att valet av mäklare föll på mig. Det var ett nöje att få hjälpa till med försäljningen. Hoppas att ni kommit i ordning i er nya lägenhet och hälsa Sebastian!

- Mvh Annika H 2013-10-24
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Otroligt professionell och jättetrevlig. Vi fastnade för henne vid en visning som hon höll i och valde därefter att ha henne som vår mäklare. Vi är mer än nöjda och rekommenderar henne varmt till alla som är i behov av mäklare. Hon är lugn, effektiv, engagerad och otroligt hjälpsam! Ett stort tack för allt Annika och lycka till i fortsättningen. / Emina & Amir

Annika Hellström svarar Emina & Amir D:

Hej Emina och Amir! Tusen tack för det fina omdömet, det gör mig otroligt glad. Tack även för att valet på mäklare till er försäljning föll på mig. Stort lycka till i er nya lägenhet och tveka inte att höra av er om frågor skulle dyka upp i framtiden.

- Mvh Annika H 2013-08-20
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Engagerad på ett lugnt och professionellt sätt. Lätt att kommunicera med och snabb på att återkoppla information. Annika, fortsatt lycka till i ditt yrkesliv! Annika och Per Rasmusson

Annika Hellström svarar Annika R:

Hej Annika! Stort tack för det fina omdömet och lycka till med husbygget! Ha en fortsatt fin sommar!

- Mvh Annika H 2013-07-30
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Jätte trevlig, duktig. snabb på att ringa upp tillbaka. Bryr sig om sina klienter.kan verkligen varmt rekommendera henne.

Annika Hellström svarar zymryt g:

Hej Zymryt! Jag tackar och niger för det fina omdömet. Lycka till i din nya lägenhet och tveka inte att höra av dig om frågor skulle dyka upp i framtiden!

- Mvh Annika H 2013-07-30
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Bästa mäklaren jag använt, och jag har stött på en hel del!

Annika Hellström svarar Rachad A:

Hej Rachad! Jag tackar och niger för det finfina omdömet! Lycka till på Dockan och ha en riktigt fin sommar!

- Mvh Annika H 2013-07-23
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Proffsigt och trevligt bemötande.

Annika Hellström svarar Sylvia C:

Hej Sylvia! Stort tack för det fina omdömet. Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet. Ha en riktigt fin sommar!

- Mvh Annika H 2013-07-22
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Annika är helt perfekt som mäklare. Mycket proffsig och trevlig. Hon ordnade det hon hade sagt hon skulle göra och det var att sälja lägenheten till det pris vi kom överens om. Ja, det var det!

Annika Hellström svarar Amir D:

Hej Amir! Stort tack för det fina omdömet och för att ni valde mig som mäklare. Lycka till i er nya lägenhet och tveka inte att höra av er om det skulle dyka upp frågor i framtiden!

- Mvh Annika H 2013-07-22
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Annika är som mäklare väldigt professionell och duktig. Hon är engagerad, kunnig och återkopplar alltid snabbt. Annika är allt vad man kan önska i en mäklare. Jag kan varmt rekommendera Annika och Bostadsagenten. Tack så mycket för all hjälp!

Annika Hellström svarar Emma F:

Hej Emma! Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din bostadsrätt. Jag önskar er lycka till i Svedala och lovar att komma förbi på en fika på caféet en dag!

- Mvh Annika H 2013-07-19
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Proffsig, engagerad, pigg och glad. Rekomenderas varmt!

Annika Hellström svarar Eva A:

Hej Eva! Stort tack för det fina omdömet, det värmer. Hoppas att du trivs bra i din nya lägenhet och tveka inte över att höra av dig i framtiden!

- Mvh Annika H 2013-07-03
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Engagerat, vänligt och professionellt bemötande. Tät återkoppling under försäljningsprocessen och hög tillgänglighet.

Annika Hellström svarar Jakob M:

Hej Jakob! Stort tack för det fina omdömet och för att valet föll på mig som fastighetsmäklare för din fina lägenhet. Lycka till i Riseberga och ha en riktigt fin sommar!

- Mvh Annika H 2013-06-18
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Trevlig, professionell och enkel att ha att göra med. Kommer snabbt tillbaka med svar på frågor och känns lika mycket som ett ombud för köparen som för säljaren.

Annika Hellström svarar Eva:

Hej Eva! Stort tack för det fina omdömet. Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert fina hus och tveka inte att höra av er om frågor skulle dyka upp i framtiden. Ha en riktigt skön sommar!

- Mvh Annika H 2013-06-12
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    I was very pleased with Annika as my brocker. She lived up to the agreement we agreed on before the contract was signed with her. And it took about 5 months to sell my appartment in a tough market. Im happy with it.

Annika Hellström svarar Hassan A:

Hello Hassan! Thank you very much for the testimonial and for contracting me as your broker. I wish you all the best in Copenhagen!

- Mvh Annika H 2013-05-27
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Virkelig prof. og god service hele vejen igennem. Har jeg været i tvivl om noget, har jeg kunne ringe Annika anytime og få svar.

Mvh. Steen H

Annika Hellström svarar Steen H:

Hej Steen! Stort tack för det fina omdömet och framförallt för att ni valde mig som fastighetsmäklare till försäljningen av er bostadsrätt. Hoppas att ni kommer att trivas bra i huset!

- Mvh Annika H 2013-05-16
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Tillmötesgående och personlig. Proffsig.

Annika Hellström svarar Christina Å:

Hej Christina! Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen. Lycka till med ert nya hus och ha en riktigt skön vår/sommar!

- Mvh Annika H 2013-05-06
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Trevligt bemötande. Hjälpsam och lätt att kontakta och få svar från.

Annika Hellström svarar Salih A:

Hej Salih! Tack så mycket för det fina omdömet och hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet!

- Mvh Annika H 2013-04-02
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Annika har varit till enorm hjälp vid försäljningen av vår lägenhet. Hon har guidat oss genom hela processen på ett professionellt och hjälpsamt sätt och svarat på alla våra frågor med enastående tålamod! Försäljningen hade kunnat försvåras av det faktum att vi bor utomlands men tack vare Annikas engagemang har allt gått väldigt lätt och smidigt. Vi kan varmt rekommendera Annika och Bostadsagenten! Stort tack Annika!

Annika Hellström svarar Jessica G:

Hej Jessica, Jag tackar och niger för det fina omdömet! Det var ett nöje att få äran att sköta försäljningen av er fina lägenhet. Tveka inte att höra av er om frågor skulle dyka upp i framtiden!

- Mvh Annika H 2013-04-02
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Annika har varit en av få mäklare som vi träffat som har haft en rak och tillitsfull attityd mot oss som säljare. Vi skulle söka oss till henne igen utan tvekan om vi vill sälja eller köpa igen i Malmö-området.

Annika Hellström svarar Ronja L:

Hej Ronja! Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av er fina lägenhet. Tveka inte att höra av er om frågor skulle dyka upp i framtiden. Lycka till i Stockholm och hälsa Jason!

- Mvh Annika H 2013-03-11
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Trevlig och duktig. Proffsig och höll koll på alla krångliga papper!

Annika Hellström svarar Dyvecke B:

Hej Dyvecke! Stort tack för det fina omdömet. Hoppas att du kommit i ordning i lägenheten och att du kommer att trivas fint!

- Mvh Annika H 2013-03-11
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Annika är engagerad och utför sitt uppdrag på ett professionellt sätt.

Annika Hellström svarar Göran Å:

Hej Göran, Tack för det fina omdömet och hoppas att Anna-Kajsa trivs i den nya lägenheten!

- Mvh Annika H 2013-02-19
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Annika är mycket professionell och har en väldigt kundvänlig attityd. Sköter allting åt mig som kund men håller mig också kontinuerligt uppdaterad. Jag lämnar en stark rekommendation för Bostadsagenten och framförallt för Annika Hellström. Stort TACK.

Annika Hellström svarar Lars A:

Hej Lars, Stort tack för den fina rekommendationen och för att jag fick sköta försäljningen av er lägenhet. Tveka inte att höra av er om frågor skulle dyka upp i framtiden.

- Mvh Annika H 2013-02-04
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Annika är proffsig och tydlig i sin roll och jag kan absolut rekommendera henne.

Annika Hellström svarar Calle H:

Hej Calle! Jag bugar och niger för det fina omdömet. Lycka till i din nya lägenhet!

- Mvh Annika H 2012-12-19
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Mycket trevligt bemötande samt bra inställning till våra önskemål.Med tanke på att vårat avstånd till försäljningsplatsen är över 20 mil så har Annika utan några som helst problem tagit hand om våran försäljning helt och hållet.

Annika Hellström svarar Tomas & Inger H:

Hej Tomas & Inger! Stort tack för det fina omdömet, för att ni gav mig förtroendet att sköta försäljningen och för den fina korgen med godsaker. Jag önskar er en riktigt god jul och gott nytt år!

- Mvh Annika H 2012-12-17
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Annika är väldigt professionell utan att göra avkall på sitt sympatiskt öppna och trevliga sätt. Annika skötte hela försäljningen av mitt hus medan jag var i Spanien på semester. Annika var alltid tillgänglig både via telefon och email och hade full koll på alla mina frågor.

Jag kan utan tvekan rekommendera Annika och ska jag sälja igen kommer jag definitivt att anlita henne.

Annika Hellström svarar Gerry E:

Hej Gerry, Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av ditt hus.

Jag önskar dig lycka till på landet och hälsa Petra!

- Mvh Annika H 2012-12-10
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Hun är jätte duktig och vänlig.. Tack Annika...

Annika Hellström svarar Fehmi C:

Hej Fehmi, Stort tack för det fina omdömet. Lycka till med renoveringarna och jag hoppas att ni kommer att trivas bra i huset!

- Mvh Annika H 2012-12-10
    fantastico, profecional,trabajo

Annika Hellström svarar manuel c:

Hola Manuel, Muchas gracias por el testimontio tan bueno. Espero que todo vaya bien en Malaga y disfruta del clima mediterraneo. No dudes en contactarme para cualquier pregunta. Saludos, Annika Hellström

- Mvh Annika H 2012-12-07
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Jag kan varmt rekommendera Annika Hellström som en utmärkt fastighetsmäklare. Hon är trevlig öppen och tydlig i sitt professionella yrke. Cecilia Olsson

Annika Hellström svarar Cecilia O:

Hej Cecilia, Stort tack för det fina omdömet och lycka till med flytten!

- Mvh Annika H 2012-11-30
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Professionell handläggning av försäljningen av föreningens lägenhet. Annika motsvarade de förväntningar vi hade och skötte affären snabbt och smärtfritt.

Kristian Bogren, Kassör Brf Herrestad 7

Annika Hellström svarar Kristian B:

Hej Kristian, Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av föreningens bostadsrätt. Jag hoppas att få hjälpa till vid fler försäljningar i framtiden.

Vänligen,

Annika Hellström, VD och reg. fastighetsmäklare Bostadsagenten

- Mvh Annika H 2012-11-26
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Det kändes rätt redan från början när jag valde Annika som mäklare vid försäljning av min lägenhet. Under hela försäljningsprocessen har vi och haft en bra och öppen kommunikation. Annika agerar verkligen professionellt och ger mig som sälja en stor trygghet. Rekommenderar varmt Bostadsagenten!

Annika Hellström svarar Andreas N:

Hej Andreas! Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroende att sköta försäljningen av din lägenhet. Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya lägenhet och tveka inte att höra av dig om frågor dyker upp i framtiden!

- Mvh Annika H 2012-11-19
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Jag kan varmt rekommendera Annika Hellström som mäklare! Har fått ett mycket trevligt, professionellt och personligt bemötande, snabbt handläggning, bra uppföljning och effektiv avslutning av försäljningen. Tack snälla för all hjälp Annika!

Annika Hellström svarar Pia V:

Hej Pia, Tusen tack för det fina omdömet, det värmer i höstrusket. Stort tack för att valet av mäklare föll på mig och jag önskar dig ett stort lycka till i Göteborg!

- Mvh Annika H 2012-10-15
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Jag har haft ett fantastiskt samarbete med Annika genom hela min lägenhetsförsäljning. Trots sämre marknadstider såldes min lägenhet mycket snabbare och till ett högre pris än jag ens vågade tänka. Annika är verkligen en lyhörd, kompetent, personlig och engagerad mäklare. Jag har blivit uppdaterad precis som jag önskat genom hela processen, känt mig delaktig från början till slut och helt trygg i de beslut vi har fattat tillsammans. Min erfarenhet av Bostadsagenten är att ingen affär avslutas på slentrian utan med eftertanke och klokt övervägande. Jag uppskattar verkligen den flexibilitet och driv i t.ex. extra visningar och gott omhändertagande av potentiella köpare som Annika uppvisat genom hela försäljningen. Jag är helt enkelt supernnöjd och vill ge mina varmaste rekommendationer. Och hoppas att vi ses igen i framtida lägenhetsaffärer!

Annika Hellström svarar Cecilia J:

Hej Cecilia, Stort tack för det fina omdömet. Det var ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av din bostadsrätt. Lycka till med lägenheten på Möllan och jag hoppas också att vi ses igen i framtida lägenhetsaffärer!

- Mvh Annika H 2012-10-01
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Annika har skött försäljningen av min lägenhet på ett sätt som man med den gamla svenska betygsskalan bäst kan karaktärisera som Berömligt. (Högsta betyget!) Som flera andra kunder redan konstaterat agerar hon på ett sätt som är professionellt, men samtidigt både vänligt och personligt. För mig var det ett lyckokast att komma i kontakt med Annnika och hennes företag Bostadsagenten.

Annika Hellström svarar Anders J:

Hej Anders, Stort tack för det fina omdömet - vilken härlig start på veckan! Jag önskar dig stort lycka till i Västra Hamnen och tveka inte att höra av dig om frågor skulle dyka upp i framtiden.

- Mvh Annika H 2012-09-03
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Jag har mest haft kontakt med Linda Erlandsson som har agerat otroligt professionellt under hela processen med att sälja min lägenhet. Linda har hjälpt mig hela vägen och under budgivningen lyssnade hon på vad jag ville och stöttade mig och hela vägen till försäljning. Under sista delen av processen så hjälpte Annika Hellström mig och det kändes tryggt och bra! Jag behövde inte oroa mig för någonting alls och hela processen avslutades på ett noggrant och professionellt sätt. Jag kommer garanterat att rekommendera Bostadsagenten för vänner och bekanta!

Annika Hellström svarar Karin J:

Hej Karin, Vad roligt att höra att du är nöjd med både mig och Linda. Stort lycka till med lägenheten i Lund!

- Mvh Annika H 2012-08-15
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Mycket proffsig och smidig försäljning. Mina varmaste rekomendationer.

Annika Hellström svarar Anneli O:

Hej Anneli, Tack för det fina omdömet och stort lycka till med ditt nya boende.

- Mvh Annika H 2012-08-15
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Annika bidrar med en fantastisk mäklartjänst, kan verkligen inte bli bättre. Perfekt kontakt och aggerar snabbt på alla önskemål eller synpunkter.

Annika Hellström svarar Simon D:

Hej Simon, Tack så mycket för det utomordentligt fina omdömet. Hoppas att allt gått bra med ditt nya boende och ha en fortsatt skön sommar!

- Mvh Annika H 2012-07-31
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Annika har varit mycket professionell och trevlig i sin roll som mäklare.

Annika Hellström svarar Rebecka C:

Hej Rebecka, Tusen tack för det fina omdömet och stort lycka till i din fina lägenhet!

- Mvh Annika H 2012-06-05
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Hon är en mycket professionell mäklare. Har ett perfekt bemötande. Rekommenderar henne varmt om ni vill sälja ert hus.

Annika Hellström svarar Nuray S:

Hej Nuray, Stort tack för det fina omdömet. Jag önskar er lycka till med renoveringen och hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende.

- Mvh Annika H 2012-05-10
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Annika tog hand om försäljningen av vår bostadsrätt. Förutom att hitta en köpare på kort tid så var hon trevlig, hjälpsam och proffsig. Hon såg till att det blev en mycket smidig och hanterlig process både för mig och min köpare. Jag kan inte berömma henne nog. Tack Annika :-)

Annika Hellström svarar Greg M:

Hej Greg, Tusen tack för det fina omdömet, det värmer. Jag önskar er stort lycka till i er nya citylägenhet och tveka inte att kontakta mig om frågor skulle dyka upp i framtiden. Må så gott!

- Mvh Annika H 2012-05-07
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Vi har mest haft telefonkontakt, eftersom jag befann mig i Stockholm, men det fungerade utmärkt! Annika var informativ och mycket trevlig!

Annika Hellström svarar Johanna M:

Hej Johanna, Stort tack för det fina omdömet. Jag hoppas att du och hunden kommer att trivas i din fina 30-talslägenhet. Tveka inte att höra av dig om frågor skulle dyka upp i framtiden!

- Mvh Annika H 2012-04-17
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Mycket bra mäklartjänst. Billigt och proffsigt är en trevlig kombination. Dedikerade mäklare.

Annika Hellström svarar Emil B:

Hej Emil, Tack för det superfina omdömet, det värmer i vårsolen!

Stort lycka till i Kristianstad och hälsa Elin så mycket!

- Mvh Annika H 2012-03-12
    kanon maklare

Annika Hellström svarar johan r:

Hej Johan, Tack för det toppenfina betyget. Lycka till med renoveringen och hör av dig när det blir aktuellt med en värdering så kommer jag på besök!

skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Mycket bra, Väl genomförd besiktning med en mycket bra mäklare.

Annika Hellström svarar Alf P:

Hej Alf, Tack för det superfina omdömet, vad kul att ni är då nöjda med mig som mäklare. Må så gott och hälsa dina syskon!

Annika Hellström svarar Charlotte A:

Hej Charlotte, Tack för det fina omdömet. Lycka till med ert nya boende!

skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Mycket ambitiöst och bra!

Annika Hellström svarar Mikael W:

Stort tack för det fina omdömet och för förtroendet att hjälpa till med försäljningen.

skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Jag tycker att det är en jätte bra bostadsförmedling. Kan rekommendera dom varmt om jag hör någon som ska sälja sitt hus eller sin lägenhet. Blev mött av en kunnig, glad och positiv person som underlättade köpet för en. Tack Annika för att du lyckades sälja vår pappas lägenhet så snabbt.

Annika Hellström svarar Annette K:

Hej Annette, tack för det fina omdömet - det värmer i höstrusket. Stort tack även för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen.

skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Engagerade, uthålliga och driftiga.

Annika Hellström svarar Peter W:

Hej Peter, Stort tack för det fina omdömet och för den fina presenten jag fick på tillträdesdagen. Tveka inte att höra av er om frågor skulle dyka upp i framtiden.

skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Bara Bra! Säljaren (Annika) var alltid tillgänglig och inte alls så pushig, som många andra säljare tyvärr är.

Annika Hellström svarar Max v:

Hej Max, tack för det fina omdömet! Hoppas att ni kommer att trivas i er fina vindsvåning och tveka inte att höra av er om frågor skulle dyka upp i framtiden.

skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Annika du var alltid tillgänlig, alltid uppdaterande och alltid lika glad och trevlig! Bara plus:-) Tack för sammarbetet.
    Hej Emma! Jag tackar, bockar och niger för det fina omdömet. Det var trevligt att ha er som kunder. Hoppas att ni hittar drömhuset snart! "
    10-11 10:25
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Mycket god service! Mycket god kundkontakt! Är jätte nöjd!

Annika Hellström svarar Nina L:

Hej Nina, stort tack för toppbetyget. Jag hoppas att ni kommer att trivas i nya lägenheten. Tveka inte att höra av er om frågor skulle dyka upp framöver.

- Mvh Annika H 2011-10-05
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Fick ett väldigt trevligt och professionellt intryck av Bostadsagenten och jag kommer att använda mig uttav dem i framtiden.

Annika Hellström svarar Andreas N:

Hej Andreas, tack för det fina betyget. Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad och att studierna går bra.

- Mvh Annika H 2011-10-05
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Kunnig, alert, positiv, social, eftersom vår förening anlitat Bostadsagenten vid ett flertal försäljningar visar väl detta vårt förtroende för företaget.Omdömet gäller Annika.

Annika Hellström svarar Inge P:

Hej Inge, tack för det fina omdömet. Det är ett nöje att få arbeta med er och hjälpa er med försäljningar!

- Mvh Annika H 2011-09-12
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Allting fungerade så bra, ett stort tack till Annika på Bostadsagenten för ett proffsigt jättebra utfört arbet.

Annika Hellström svarar Malén N:

Hej Malén, Stort tack för det superfina omdömet, det värmer. Jag önskar dig ett stort lycka till med ditt nya boende och hoppas att du kommer att trivas.

- Mvh Annika H 2011-08-24
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Vi var jättenöjda med Annika. Bra service, snabb respons och utmärkt skött jobb. Snygga foton och en prisvärd tjänst.

Annika Hellström svarar Camilla P:

Hej Camilla, Tack för det fina betyget, vad kul att ni är så nöjda med mig. Jag önskar er ett stort lycka till med ert nya boende. Tveka inte att återkomma om frågor skulle dyka upp i framtiden.

- Mvh Annika H 2011-08-19
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Tycker att dom gjorde ett bra jobb och vi fick en extra visning utan problem.

Annika Hellström svarar Jens P:

Hej Jens, Tack för det fina betyget och jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hem. Tveka inte att höra av er om det skulle dyka upp frågor i framtiden.

- Mvh Annika H 2011-08-02
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Vi önskade en snabb och smidig försäljning, och fick det också. Annika är en mycket trevlig och tillmötesgående mäklare.

Annika Hellström svarar Karolina T:

Hej Karolina, Tack för det fina betyget, vad kul att ni är så nöjda med mig. Stort lycka till med ert nya boende och tveka inte att höra av er om det skulle dyka upp frågor framöver. Mvh, Annika Hellström

- Mvh Annika H 2011-08-01
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Professionellt bemötande, bra kommunikation genom hela försäljningen. Dessutom fick jag betydligt mer betalt än vad jag väntat mig! Tack Annika i Malmö.

Annika Hellström svarar Amanda H:

Hej Amanda, tack för det fina betyget, vad kul att du är så nöjda med försäljningen. Tveka inte att kontakta Annika eller oss andra om funderingar framöver.

- Mvh Annika H 2011-02-23
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Jag är mycket nöjd med min mäklares engagemang under hela processen fram till köpet av min nya bostadsrätt.

Annika Hellström svarar Therese:

Hej Therese, tack för det fina omdömet, vad kul att du är så nöjd med oss och köpet av ditt nya hem. Återkom om funderingar framöver.

- Mvh Annika H 2011-01-11
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Every responses are quick and reliable. They helped a lot for every steps.

Annika Hellström svarar AK H:

Hi, thank you very much for the nice review. Don´t hesitate to contact us in the future if questions arise.

- Mvh Annika H 2010-11-05
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Hrlt nöjd. Bra service och trevlig personal.

Annika Hellström svarar Åsa S:

Hej Åsa, tack för det fina betyget. Återkom till oss om det skulle dyka upp frågor framöver.

- Mvh Annika H 2010-10-26
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Vår mäklare Annika var väldigt trevlig och professionell. Jag kommer helt klart rekommendera henne till andra. Både säljare och köpare.

Annika Hellström svarar Malin K:

Hej Malin, vad kul att du är så nöjd med Annika Hellström och Bostadsagenten. Tveka inte att återkomma till Annika eller oss andra om det dyker upp funderingar.

- Mvh Annika H 2010-10-22
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Bemötandet var bra från mäklaren. Tråkig lokal dock, som mäklaren sitter i.

Annika Hellström svarar Irini S:

Hej Irini, tack för det fina betyget! Återkom till oss om det dyker upp frågor framöver.

- Mvh Annika H 2010-10-22
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Som köpare blev jag trevligt bemött. Affären gjordes upp smidigt och lätt

Annika Hellström svarar Helen A:

Hej Helen, kul att du är så nöjd med ditt köp och med oss som mäklare. Återkom till oss om det skulle dyka upp funderingar framöver.

- Mvh Annika H 2010-10-12
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Jag fick mycket proffsig hjälp med att sälja min bostad. Mäklaren Annika svarade snabbt på frågor och var 100% lyhörd för mina önskemål.

Annika Hellström svarar Linda M:

Hej Linda, vad kul att du är så nöjd med Annika och oss på Bostadsagenten som mäklare. Hör av dig om det dyker upp frågor framöver och tack ännu en gång för förtroendet.

- Mvh Annika H 2010-10-02
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Prisvärd mäklare, valde BA enbart tack vare en bra känsla efter värderingen. Utav fem mäklare som fick reda på att jag ville ha 725k för att sälja, var BA den enda som faktiskt ville gå ut med det priset medan resten ville gå ut med ett lägre pris. Tycker om ärlighet, vet hur förbannad jag skulle bli om du bjöd utgångspris och sedan får reda på att det inte blir av!

Fick vad jag ville ha för lägenheten utan att betala löjliga mäklararvoden, tack Annicka och Linda i Malmö!

Annika Hellström svarar Louise N:

Hej Louise, tack för förtroendet att sälja din bostad samt det fina omdömet, det är alltid kul att få höra varför en kund valjde just oss. Vad kul att du är så nöjd med oss som mäklare, tveka inte att återkomma om det dyker upp funderingar.

- Mvh Annika H 2010-09-09
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Lägger ner mycket energi, med bra resultat

Annika Hellström svarar Kent G:

Hej Kent, Stort tack för det fina omdömet. Återkom till oss om det skulle dyka upp funderingar framöver.

- Mvh Annika H 2010-09-09
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Mycket trevliga, hjälpsamma och kunniga mäklare. Som köpare behövde jag efter genomfört köp hjälp med att få en mäklarvärdering skickad till min bank pga flytt avlån. Fick snabbt och lätt hjälp med detta.

Annika Hellström svarar Jenny B:

Hej Jenny, vad kul att du är så nöjd med oss. Ha en fortsatt underbar sommar och återkom om det dyker upp frågor framöver.

- Mvh Annika H 2010-07-08
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Jag är mycket nöjd. Jag tyckte det var viktigt att ha en ärlig och uppriktig mäklare och det fick jag. Jag tycker hela försäljningen sköttes mycket proffsigt. Faktan kollades upp ordentligt så att alla frågor kunde besvaras under visningen. Fotona var proffsigt tagna. Visningar, budgivning, försäljning och kontraktskrivning sköttes exemplariskts. Jag behövde inte tänka på något. Tack Annika! De var också flexibla gällande hur jag ville ha visningarna vilket jag också uppskattade.

Annika Hellström svarar Maiko K:

Hej Maiko och stort tack för det fina omdömet. Kul att du är så oerhört nöjd med Annika och Bostadsagenten.

- Mvh Annika H 2010-06-18
    Snabba & effektiva!

Annika Hellström svarar Cecilia P:

Hej Cecilia, tack för det fina omdömet. Tveka inte att återkomma om det dyker upp funderingar framöver.

- Mvh Annika H 2010-06-18
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Annika var mycket trevlig och försäljningen gick snabbt och smidigt. Tack!

Annika Hellström svarar Thomas:

Hej Thomas och tack för det fina omdömet. Vad kul att du är så nöjda med oss och vår mäklare Annika Hellström. Återkom till Annika eller oss andra om frågor eller funderingar dyker upp framöver.

- Mvh Annika H 2010-05-24
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Superseriös försäljning av Annika. - Trots något trög marknad så var det fokus hela vägen. - Bra och snabb information kring visningar och spekulanter. - Jag har nog inte anlitat någon bättre mäklare tidigare.

Annika Hellström svarar peter:

Hej Peter, wow, vilket fint omdöme, vad kul att du är så nöjd med vår mäklare Annika Hellström och Bostadsagenten Malmö. Återkom till Annika eller oss andra om det dyker upp funderingar framöver.

skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Underbart bemötande. Flexibel i kontakten, både via mail, sms och telefon. Snabba svar och snabb affär. God kontakt med såväl köpare som säljare. Jag som säljare fick kontinuerlig information.

Annika Hellström svarar Ulrika H:

Hej Ulrika och tack för det mycket fina omdömet. Glädjande att höra att du är så nöjd med din försäljning samt att du uppskattade vår tillgänglighet och kommunikation vilket vi prioriterar högt. Återkom till oss om det dyker upp funderingar framöver.

skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Mycket professionell och synnerligen ambitiös mäklare. Dessutom sanbb och noggrann

Annika Hellström svarar Bertil D:

Hej Bertil, tack för det fina omdömet. Professionellt, noggrant, snabbt och ambitiöst är underbart att höra, vad kul att du är så nöjd.

Mycket bra!

Annika Hellström svarar Rachad A:

Hej Rachad och tack för det fina betyget! Kontakta oss om det skulle dyka upp funderingar framöver.

skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Mycket bra bemötande, Annika var hur trevlig som helst och ingav genast förtroende. Vet även att vår köpare fick ett mycket bra intryck och bemötande. Snabb försäljning, proffsiga bilder och smärtfri affär.

Annika Hellström svarar Christin H:

Hej Christin, vad roligt att ni är så nöjda med Annika och er försäljning. Tveka inte att återkomma till oss om det dyker upp frågor framöver.

- Mvh Annika H 2010-04-29
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Effektiva, vänliga och tillmötesgående. Vissa saker i kontraktet var inte korrekta och fick ändras efter påpekande men det gjordes med ett leende.

Annika Hellström svarar Sven F:

Hej Sven, ett stort tack för det fina betyget. Skönt att du är så nöjd trots korrigeringarna i pappersarbetet. Återkom om det dyker upp funderingar framöver.

- Mvh Annika H 2010-04-07
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Det gick enkelt och snabbt att sälja vår bostad. Vi visade själva lägenheten men mäklaren ordnade allt annat. Prospekten blev mkt snygga och gjordes i ett användarvänligt format. Förändringar i texter i ordnades snabbt och bilderna var både ärliga och snygga.

Annika Hellström svarar Julia U:

Hej Julia, Tack för det fina betyget. Återkom till oss om det dyker upp funderingar framöver.

- Mvh Annika H 2010-04-07
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Superbra! Trevligt bemötande, proffsigt rätt igenom!

Annika Hellström svarar Annika L:

Hej Annika,

Stort tack för det fina betyget! Återkom till oss om funderingar framöver.

- Mvh Annika H 2010-02-16
    skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö:
    Mycket trevlig och duktig mäklare, avlämnade löpande rapport om hur det gick.

Annika Hellström svarar Carin T:

Hej Carin, tack för det fina betyget, det värmer i vintermörkret. MVH Magnus Alebo (VD)

- Mvh Annika H 2009-12-07