feedback company

Checkins
Ring företaget
Bra Kort i Uppsala AB

Bergsbrunnagatan 1 753 23 UPPSALA

Bra Kort i Uppsala AB finns på Bergsbrunnagatan 1 i UPPSALA och är sökbara på bl.a. Bokförlag och Tidningsförlag

Mer funktioner

Vad tycker du om Bra Kort i Uppsala AB

Bra Kort i Uppsala AB saknar rekommendationer!

Reco tipsar om
Reine L
Reine L tycker
"Utmärkt response och service! Hade behov av extra popnitar. Fick några gratis skickade i separat kuvert. Dom passade inte (då fäste och box gods var bredare än nitarna kunde hantera) men mycket serviceminded ändå! " Läs mer

Företag nära Bra Kort i Uppsala AB

Salong Hårhagen

Strandbodkilen 3, UPPSALA

Läs mer om Salong Hårhagen

Birgitta L

Birgitta L tycker:

"Här klipper jag mig. Duktig frisör, bra service och bra priser! Spenderat många timmar här!! "

Bonissimo AB

Säbyg. 23, UPPSALA

Läs mer om Bonissimo AB

Lars J

Lars J tycker:

"Vi hade en espressostation på kontoret som ingen verkade klara av att laga men efter mycket efterforskningar hittade jag Bonissimo och Tomas där, en r ... "

AB Lelax Produkter

Box 54, MÄRSTA

Läs mer om AB Lelax Produkter

Janne G

Janne G tycker:

"Mycket trevliga !!! Gjorde ett kanon jobb åt mig för andra gången . Jag rekommenderar Lelax om du vill ha ett bra jobb utfört. MVH Greppi "

Idrottsbudet i Uppsala AB

Säbygatan 6, UPPSALA

Läs mer om Idrottsbudet i Uppsala AB

Agneta F

Agneta F tycker:

"Trevliga och hjälpsamma. Gör allt för kunden. Vid problem är de väldigt aktiva på lösa dem. "

Åkes Fabriker

Bergsbrunnagatan 1, UPPSALA

Läs mer om Åkes Fabriker

mattias E

mattias E tycker:

"Superbra service. Trevligt bemötande av personal. Här kommer vi att köpa resterande av våra markiser! "

0 bilder från Bra Kort i Uppsala AB

Taggar för Bra Kort i Uppsala AB