feedback company

Checkins
Ring företaget
Bra Kort i Uppsala AB

Bergsbrunnagatan 1 753 23 UPPSALA

Bra Kort i Uppsala AB finns på Bergsbrunnagatan 1 i UPPSALA och är sökbara på bl.a. Bokförlag och Tidningsförlag

Mer funktioner

Vad tycker du om Bra Kort i Uppsala AB

Bra Kort i Uppsala AB saknar rekommendationer!

Reco tipsar om
Anna-Lena H
"Superbra ställe! Laseroperationen gick smidigt och det var prisvärt! Har gått drygt ett år nu och allt är kanon! Såååå skönt att slippa brillor och linser. Skall jag leta något negativt var det att läkaren talade skånska ; ... " Läs mer

Företag nära Bra Kort i Uppsala AB

Salong Hårhagen

Strandbodkilen 3, UPPSALA

Läs mer om Salong Hårhagen

Birgitta L

Birgitta L tycker:

"Här klipper jag mig. Duktig frisör, bra service och bra priser! Spenderat många timmar här!! "

Bonissimo AB

Säbyg. 23, UPPSALA

Läs mer om Bonissimo AB

Lars J

Lars J tycker:

"Vi hade en espressostation på kontoret som ingen verkade klara av att laga men efter mycket efterforskningar hittade jag Bonissimo och Tomas där, en r ... "

AB Lelax Produkter

Box 54, MÄRSTA

Läs mer om AB Lelax Produkter

Janne G

Janne G tycker:

"Mycket trevliga !!! Gjorde ett kanon jobb åt mig för andra gången . Jag rekommenderar Lelax om du vill ha ett bra jobb utfört. MVH Greppi "

Idrottsbudet i Uppsala AB

Säbygatan 6, UPPSALA

Läs mer om Idrottsbudet i Uppsala AB

Agneta F

Agneta F tycker:

"Trevliga och hjälpsamma. Gör allt för kunden. Vid problem är de väldigt aktiva på lösa dem. "

Åkes Fabriker

Bergsbrunnagatan 1, UPPSALA

Läs mer om Åkes Fabriker

mattias E

mattias E tycker:

"Superbra service. Trevligt bemötande av personal. Här kommer vi att köpa resterande av våra markiser! "

0 bilder från Bra Kort i Uppsala AB

Taggar för Bra Kort i Uppsala AB