Brinkens Plåtslageri

Brinkens Plåtslageri

Ring 08-18 31 20 brinkensplat.se
4.4

Vårt mål på Brinkens Plåtslageri Aktiebolag är att erbjuda våra kunder "innovativa taklösningar". Vi har varit etablerade & erkända sedan året 1966 och med siktet på att bli en ledande takentreprenör över hela Skandinavien med bas i Stockholm. Vi följer alltid upp våra projekt med löpande skräddarsydda egenkontroller samt...

16 omdömen om Brinkens Plåtslageri

PEETER M
Skrev om Brinkens Plåtslageri

Brinken bytte nu i veckan ut hela mitt tak (ca 220 kvm). Från måndag morgon till fredag afton jobbade laget (främst tre toppenkillar, men även plåtisar etc leverantörer) och gjorde ett suveränt jobb och var alltså klara på fredag eftermiddag. Imponerande :-) Efter varje dag var det städat och fint dessutom. Densia AB (ett SBR-anslutet bolag) har även gjort en första besiktning och gett alla tummar upp. Tack Brinken, för ett mycket bra skött projekt!

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Pernilla A
Skrev om Brinkens Plåtslageri

Väldigt bra bemötande, lösningsorienterade & duktiga på sitt jobb! Rekommenderas.

Brf Korsriddaren
Skrev om Brinkens Plåtslageri

Vi har ej direktkontakt med dem, det är HSB kontakt som har den direkta kontakten.

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Harry S
Skrev om Brinkens Plåtslageri

Bra servicegrad, bra dialog med projektledare och anställda.

Jan B
Skrev om Brinkens Plåtslageri

Snabbt och skickligt bemötande. Korrekt hantverk och felet var åtgärdat på en gång

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Ingvar K
Skrev om Brinkens Plåtslageri

Jonatan är trevlig men det går lite fort ibland. Företaget sköter vårt tak och vår snöskottning.

Åke S
Skrev om Brinkens Plåtslageri

Trevlig personal Presenterar sig vid första besök Lätta att komma i kontakt med, ringer upp om upptagna

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Rolf G
Skrev om Brinkens Plåtslageri

Mycket bra hantverk och god service, brister i administrativa system vållade extra arbete för att reda ut fakturor.

Kerstin J
Skrev om Brinkens Plåtslageri

Bemötandet var mycket bra. Vi fick hjälp med hängrännor som satt lösa. Allt var till belåtenhet

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Fredrik L
Skrev om Brinkens Plåtslageri

Snabbt och flexibelt bemötande, en guldstjärna för tydligt kommunikation och akututryckning!

Marcus L
Skrev om Brinkens Plåtslageri

arbete: Takarbete Bra bemötande. Professionellt arbete. Bra på att hålla kontakten. Som förväntat. Betyg: 4/5

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Roger O
Skrev om Brinkens Plåtslageri

Ommålning av plåttak på radhuslänga. Vi fick en snabb kontakt och redig offert. Arbetet utfördes enligt plan och vi blev nöjda.

Rolf L
Skrev om Brinkens Plåtslageri

Bra samarbete och ett väl utfört arbete

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Martin O
Skrev om Brinkens Plåtslageri

Brinkens plåt tar sina jobb på allvar och slarvar aldrig Kvalitet och noggrannhet är ord som beskriver företaget väl /Styrelseledamot i en BRF i STHLM

Staffan T
Skrev om Brinkens Plåtslageri

Jättebra jobb med nya taket på vår sekelskiftesvilla i skärgården! Proffsigt hanterat från start till mål med stor omsorg om oss som kunder! Tack Jonatan resten av gänget på Brinkens Plåt!

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Lars B
Skrev om Brinkens Plåtslageri

Brinkens har skött snöröjning för vår fastighet, brf Adlern Mindre, på ett utmärkt sätt under flera säsonger.