Min Bil Bromma

En del av Min Bil minbil.se
  • BadgeElevenYears
2 021
4.4

I över 40 år har vi på Min bil Bromma servat och reparerat bilar i vår verkstad bakom Ulfsunda slott. Vi har stor kännedom om de produkter vi jobbar med och vi arbetar ständigt för att hålla hög kvalitet i vårt arbete. Vi är specialister och auktoriserad verkstad för Subaru, Honda, Hyundai och SSangYong, men våra duktiga mekaniker...

2021 omdömen om Min Bil Bromma

Sedan starten hos Reco 2015

Visar 2021 omdömen med 4.4 i snittbetyg
Lars F
Skrev om Min Bil Bromma

Alldeles för dyrt. Och inte speciellt bra. De kan inte sina egna bilmärken i detalj.

Karl E
Skrev om Min Bil Bromma

Bra mottagande och snabb service

Elisabeth F
Skrev om Min Bil Bromma

Har alltid varit nöjd när jag lämnat in min bil. Trevligt bemötande.

Dimitrios G
Skrev om Min Bil Bromma

Mycket trevlig och kunnig personal 😃👏

Elin B
Skrev om Min Bil Bromma

Personligt bemötande och snabb service.

Björn U
Skrev om Min Bil Bromma

Min Bil har skött sig på ett exemplariskt sätt.

Lennart T

Allt mycket bra.

Anders K

Trevligt och proffsigt bemötande

Rickard F
Skrev om Min Bil Bromma

Lätt att boka tid och snabb service. Fantastiskt bemötande både när hag lämnade av och hämtade bilen.

Britt-marie R

Snabb servic trevligt bemötande

Leif K
Skrev om Min Bil Bromma

Arbetet gjordes bra. Plus hjälpte till med en sak utanför planerat service.

Torsten L
Skrev om Min Bil Bromma

Vi fick felindikation på vår Subaru 4 ggr. Diagnosen blev att vi skulle byta glödstift. När detta hände ytterligare en gång ifrågasatte vi tidigare diagnos. Då blev svaret att vi hade fel på ett kretskort. Borde ha upptäckts tidigare tänker vi. Kostade mycket pengar.

Guy-Göran F
Skrev om Min Bil Bromma

bra,fick mitt nya batteri bytt monterat å klart snappt.

May L
Skrev om Min Bil Bromma

Blev bra bemött vid hjälp med byte av lampor inför besiktning

Sofia W
Skrev om Min Bil Bromma

Alltid trevliga. Alltid i tid. Lätt att boka tid med. Gör ett kanonarbete. Du är alltid nöjd när du kör därifrån.

Per N
Skrev om Min Bil Bromma

Proffsigt, vänligt. Dom har servat min bil sen den var ny och lr få fortsätta.

Göran S
Skrev om Min Bil Bromma

Väl bemött att finna en bra service för min äldre bil. Bra överens om att finna lämplig service efter årlig återkommande service i alla år.

Sven L
Skrev om Min Bil Bromma

Alltid vänligt bemötande och tydlighet vad arbetet kostade och innebar

Charlotte B
Skrev om Min Bil Bromma

Proffsig verkstad som lämnade korrekt prisförslag samt skötte all kontakt med försäkringsbolaget.

Nancy H
Skrev om Min Bil Bromma

Trevlig personal som lyssnade på mina ärenden och gav snabbt besked

Marianne E
Skrev om Min Bil Bromma

De är alltid professionella, villiga att göra något lite extra. Vi har haft samma bilmekaniker de senaste gångerna vi har varit där! Han känner våran bil.

Dagmar E
Skrev om Min Bil Bromma

Kalibrering av radar efter krock skada. Bra kommunikation och återkoppling. Vänligt bemötande och snabb leverans.

Lena O
Skrev om Min Bil Bromma

Snabb hjälp. Fick hjälp med en oförutsedd skada. De som jag var i kontakt med var hjälpsamma och vänliga.

Susanne T
Skrev om Min Bil Bromma

Fick snabbt tid, blev billigare än väntat då vissa saker inte behövdes fixas, inte alla som är ärliga med det!

Gerhard W
Skrev om Min Bil Bromma

Alltid bra bemötande Trevlig och kunnig personal

Jan A
Skrev om Min Bil Bromma

Ber om offert och specificerar tydligt vad jag önskar åtgärdat. Får offert där man lagt till åtgärder utöver det jag önskat, som är dolda/svåra att hitta men kostsamma. Felbedömmer dessutom bromsbelägg, som om jag inte påpekat hade lagts till som åtgärd med en tillkommande kostnad. Utöver det tar man batelat för påfyllnad av spolarvätska, trots att jag lämnat bilen med full "tank". Inte ngn summa av betydelse för mig, men verkstaden tjänar ju mkt på att ta ut den avgiften vid varje bokad service. Tråkigt då jag...

Stein Mattias H

Bra bemötande och kommunikation

Rolf A
Skrev om Min Bil Bromma

1500 målservice. In- och utlämning smidig. Service utförd på utlovad tid. Pris ok.

Magnus F
Skrev om Min Bil Bromma

Vänligt och professionellt bemötande. Utökad service så dom verkar ha koll på vad för åtgärder bilen behöver.

Riddermark Bil Ab R

Underbar upplevelse………………………..

Maria L
Skrev om Min Bil Bromma

Service på alla tänkbara sätt!

Lars L
Skrev om Min Bil Bromma

Väldigt trevligt bemötande, jättebra erfarenhet !

Stig G
Skrev om Min Bil Bromma

Allltid nöjd efter mina besök med bemötandet och utfört arbete.

Örjan L
Skrev om Min Bil Bromma

Superbemötande! En ny bekantskap som var mycket trevlig! De levde mer än väl upp till förväntningarna. Mitt dieselpartikelfilter hade askat igen under andra halvan av advent, men jag fick tillbaka en fungerande bil före jul - fantastiskt! Kommer aldrig att glömma det! Tack!!!

Fredrik F
Skrev om Min Bil Bromma

Bra bemötande och känns seriösa. Dock kan jag inte bortse från att de hade otroligt svårt att felsöka rätt och laga min bil.

Bengt Hugo K
Skrev om Min Bil Bromma

Trevligt bemötande. Hittills bara regelbunden service. På 4 år inte hittat skälet till att bilen mycket oregelbundet inte svarar på gas under 3-4 sekunder.

Eva L
Skrev om Min Bil Bromma

På grund av punktering på ett däck blev min bil bärgad till Min Bil Bromma. jag fick ett positivt möte med personalen som var kunniga, tillmötesgående och effektiva.Man beställde nytt däck och ett par dagar senare när verkstaden fick däckleveransen bytte man däck, kontaktade mig och jag kunde hämta min bil. Jag blev mycket nöjd!

Ann N
Skrev om Min Bil Bromma

Bra service, trevlig personal, informerar om behov av kommande atbeten

Alfred P
Skrev om Min Bil Bromma

Trevlig bemötande dock besvikelse att låne/hyr bilen inte var på plats när jag var där. Slutade med 3 timmar förlorad arbetstid! Dessutom var instrumentet för mätning av bilbatteriet inte inställd/kalibrerad med rätt tid och datum, hoppas mätningen var korrekt.

Eva A
Skrev om Min Bil Bromma

Mycket proffsigt och snabbt hantera de av ärendet

Ettan B
Skrev om Min Bil Bromma

Vänligt mottagande o fick svar på mina frågor om Bilen

Petar Iliev Y
Skrev om Min Bil Bromma

Jag är nöjd med jobbet på bilen men besviken om dålig kommunikation och möjlighet att planera min dag. Oklar när bilen blir klar och annorlunda information varje gång under dagen.

Björn E
Skrev om Min Bil Bromma

Mycket mycket bra bemötande Felsökningen som var förhållandevis dyr ledde till byte av batteri, inget mer. Bilen startade, vilket var bra såklart Dock kvarstod felet. Bilen började på samma sätt automatiskt blinka och låta ex mitt i natten. Genom att låta bilen stå olöst, har vi hanterat problemet. Men det är inte löst. Säkert behöver bakluckans lås åtgärdas. Vi tror själva att det är det som är felet, och därför kaffe batteriet ur förra tillfället. Man kan alltså säga att felsökningen upptäckte inget fel. Att batteriet var urladdat visste vi alla.

Kvalitet Transport Sverige Ab K

De var noga med att inte lova att de skulle kunna hjälpa mig akut eftersom min bil kom in under årets stressigaste dagar men jag fick en glad överraskning när min bil blev klar snabbare än förväntat.

Elin M
Skrev om Min Bil Bromma

Trevligt och professionellt bemötande. Mycket nöjd!

Motum Ab M
Skrev om Min Bil Bromma

Lämnade in bilen för att den inte laddade. Efter en dag hade ni inte hittat felet. Men hade inte kollat om kabeln var trasig. Viljket ni upptäckte dag 2. Borde väl vara det första man kollar. Kostnad 7000 + moms

Ken S
Skrev om Min Bil Bromma

Jag var i Sollentuna Bemötandet är alltid toppen hos er. Mycket trevliga och duktiga personal i receptionen.

Stefan W
Skrev om Min Bil Bromma

Proffesionellt och prisvärt. Varit kund där sedan 1986 och företaget har bevarat andan och kvaliteten genom flera ägarbyten under den tiden.

Mats M
Skrev om Min Bil Bromma

Ett proffsigt bemötande trevlig personal. Jag hade inga förväntningar, men bilen blev klar mycket tidigare vilket tog mig på sängen. Trevlig och kunnig personal, Verkstaden skall också ha Rosor. Delen som byttes var en Katalysator. Har anlitat dem igen. Anders

Ulf I
Skrev om Min Bil Bromma

Min Bil Bromma genomförde 3000-mil service till full belåtenhet såvitt jag kan bedöma. Svårt för en lekman att veta om en services genomförs enligt anvisningar men jag litar helt och hållet på att så skett. Bemötandet både vid inlämning och hämtning var också det mycket bra och förtroendeingivande.