Bromma Köksrenovering AB

Bromma Köksrenovering AB

Ring 08-471 97 90 www.brommakok.se

Bromma Kök & Badrumsrenovering drog igång 1990 och har sedan dess utökats från ett enmansföretag till ett litet bolag med några få anställda. Genom åren har både badrums- och köksrenoveringar genomförts, främst för privatpersoners räkning men även större jobb för t.ex. organisationer och bostadsrättsföreningar. Med många kontakter...

44 omdömen om Bromma Köksrenovering AB

Åsa H
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Vi ger Bromma Köksrenovering AB högsta betyg för renovering av vårt badrum. Mycket god kommunikation, proffsigt utförande och trevligt bemötande. Dessutom kom dom med estetiskt fina idéer och bra tips - äkta engagemang. Vi är jättenöjda med resultatet och kan varmt rekommendera denna firma. / Åsa och Robert

Svar från Bromma Köksrenovering AB

Tackar och bugar Åsa och Robert ! Ps hoppas det skall hålla riktigt länge . Med vänlig hälsning Henrik Bäärnhielm

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Lars L
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Renovering av Badrum Proffsigt bemötande i alla faser Kunniga hantverkare med sinne för att lösa saker på ett snyggt och smidigt sätt. Klart och tydligt samarbete genom hela processen.

Svar från Bromma Köksrenovering AB

Tackar så mycket för berömmet Lasse !!

Henrik A
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Helrenovering av kök. Företaget gjorde riktigt snygga lösningar gällande takanslutning och passbitar etc., och installerade vårt IKEA-kök utan mer att önska. Trevliga, tillmötesgående, proffsiga, noggranna och måna om kundens önskemål. Elektriker och rörmokare som företaget samarbetar med var även de toppklass! Förutom att Bromma kök varit fantastiska från start till slut var de även väldigt prisvärda. Vi ger de våra allra varmaste rekommendationer! // Henke och Louise

Tackar ödmjukast Henrik A Hoppas allt skall hålla länge !! Hälsningar Henrik B

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Björn N
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Renovering av kök inklusive en del snickeriarbete och golvläggning. Fixade snyggt till en del speciallösningar på ett standard IKEA-kök så det passade måtten i vårt hus. Noggrant utfört jobb och mycket trevliga att ha att göra med!!

Stort tack Björn ! ( och mycket välkommen åter ) Hälsningar Henke

Lennart B
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Komplett köksrenovering inkl nytt klinkergolv. Mycket proffsigt bemötande. Fantastiskt fint utfört arbete som blev klart inom utsatt tid. Motsvarade alla förväntningar. De var mycket noga med att vi blev helt nöjda. Jag kan varmt rekommendera Bromma Köksrenovering AB. Mvh Lennart Brodin

Stort tack Lennart ! Hälsningar Henke Acke Henke 2

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Elisabet M
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Total renovering av wc samt dusch/wc. Delvis renovering av kök. Vänligt mottagande - men ibland en stressig ton och ringde alltför många ggr om saker som de kunnat ta reda på själva innan de sökte oss. Ibland pressade de på om beslut som kunnat ske lugnare. Hantverkarna åkte iväg och handlade många ggr istället för att handla fler saker ihop. Infriade våra förväntningar. Duktig elektriker. Bra vvs. Missnöjd med den rekommenderade glasmästaren. Nöjda. Lite dyrare förstås. Tog lite längre tid. Lite stressat bemötande.

Anders L
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Alltid i tid, överenskommen leveransplan hölls och arbetet håller högsta kvalitet, bra teamwork inom bolaget.

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Stefan B
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Bromma Köksrenovering installerade ett IKEA-kök hos oss. Det var ett vänligt och professionellt bemötande och de gav ett kunnigt intryck. Jag skulle utan tvekan anlita dem igen.

Tackar så väldans mycket ! Hälsningar Henke B - Axel - Henrik E

Olof S
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Har anlitat dem två gånger för ombyggnation och resultatet blev superbra. Hög servicenivå och väldigt kommunikativa hantverkare med bra känsla för detaljer

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Gunnar A
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Bromma Köksrenovering har byggt om vårt kök från grunden. Allt har fungerat helt enligt önskemål. Tydlig offert, mycket noggrant utfört arbete, och ett resultat precis som vi ville ha det. Dessutom mycket bra elektriker och målare. Tack Henke1, Henke2 samt, framför allt, Acke!

Svar från Bromma Köksrenovering AB

Tackar så hemskt mycket ! Hoppas köket håller riktigt länge nu. Hälsningar Henke o Acke

Måns G
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Vi är mycket nöjda med vår köksrenovering - Vi fick en bra specad offert. - De är trevliga och skickliga. - Höll rent och snyggt under arbetets gång. - De hade en bra dialog med oss under arbetets gång om vad som pågår och vilja beslut som behövde tas - De hanterade även några mindre tilläggsjobb under arbetets gång. På det hela taget en angenäm upplevelse

Tack så väldans mycket . ! Hälsningar Henke1 +Acke +Henke2 + Maxim

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen

Andrius P Andrius P
Eva J
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Vårt kök renoverades från grunden och slutresultatet blev precis som vi önskat. Jobbet utfördes med noggrannhet och punklighet vilket är faktorer vi definitivt värdesätter. Vi fick en väl beskriven offert där det tydligt framgick vad som ingick och arbeten som tillkom utöver detta var helt rimliga. Vi fick också tips under arbetets gång på en del saker som borde åtgärdas och detta upplevde vi positivt och vi har förtroende för bedömningarna.

Tackar så jättemycket ! Hälsningar Henke

Ylva N
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Vi är mycket nöjda med vår totalrenovering av badrum. Trevligt bemötande, bra kommunikation och duktiga hantverkare. Ett plus är också att de håller rent och snyggt omkring sig under hela byggtiden.

Tack för berömmet ! Hälsningar Henke

DM TAK
4.6/5 i betyg av 190 omdömen 4.6 av 190 omdömen
BadgeFourYears

Är helnöjd med det jobb dom utförde med takomläggningen i vår bostadsrättsförening

Åke O
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

En total ombyggnad av badrummet. Mycket snyggt och gediget jobb. Förtroendeingivande hantverkare som höll rent och snyggt. Enda negativa synpunkten är att det var svårt att få ett hållbart besked om hur lång tid det skulle ta. Även efter att arbetet fortskridit en bra bit var det svårt att få slutdatum.

Svar från Bromma Köksrenovering AB

Tack för berömmet Åke / Ber så mycket om ursäkt för att det drog ut på tiden. Hälsningar Henke

Håkan M
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Henrik och hans killar har hjälpt oss med ett nytt villakök samt badrum. Jag kan varmt rekommendera dom. Noggranna och med en stor portion yrkesstolthet. Dessutom samarbetade dom med riktigt bra målare, elektriker och rörmokare.

Tackar så väldigt mycket. Nu blir alla gubbarna glada H1

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Barbro F
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Jag är jättenöjd nöjd. Trevliga och proffsiga hantverkare och de höll tidsramen. Kan verkligen rekommendera Bromma kök och Badrumsrenovering.

Tack så jättemycket Barbro Hälsningar Henke

Torbjörn D
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Bygga badrum 2006 och kök 2016. Har vid bägge tillfällen överträffat våra förväntningar. Mycket trevligt bemötande

Bromma kök&badrumsrenovering gillar detta

Tack så jättemycket ! Hälsningar Henke o Axel

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 131 omdömen 4.7 av 131 omdömen

Carolina S Carolina S
Andreas H
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

gott bemötande, fått helt kök inmonterat i sin helhet utan problem och till bestämt pris, rekommenderas med trygghet.

Tackar så mycket. Hälsningar Henke

Inger J
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Mycket bra bemötande, punktliga, noggranna och kompetenta med att riva mitt gamla och bygga mitt nya kök.

Tack så mycket Inger ! Hoppas det skall hålla länge Hälsningar Henke

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Lars J
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Bra utfört jobb. Har kontakt med bra elektriker och rörmokare. Kommunicerar vad som pågår och beslut som ska tas. Lägger hellre lite extra tid på att få allt rätt och snyggt istället för att ta genvögar och spara tid. Rekommenderas!

Tack så mycket Lars ! Hoppas det skall hålla länge ! Hälsningar Henke

Makus D
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Jättebra service och mycket väl utfört arbete. supernöjd! Rekomenderas

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Henrik N
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Kompetenta och proffsiga. Trevliga och lätta att kommunicera med. Levererar det de lovar

Claes N
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Fungerade utmärkt! Höll tidplan, kom när de lovade, täckte föredömligt vilket minimerade smuts även om det inte går fullt ut förstås samt har varit lätta och trevliga att samarbeta med. Vi kommer att anlita dom för fler arbeten och rekommenderar gärna att använda bolaget!

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Nils G
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Jag har fått ett badrum renoverat av BKB. De har gjort ett mycket bra jobb och jag kan rekommendera dem till alla. De har varit noggranna, lyhörda och höll både tid och kostnad.

Anders A
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Mycket personliga hantverkare. Löser invecklade problem. Kundvänliga. Stark rekommendation.

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Robert N
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Företagel ordnade ett helt nytt kök samt en mindre renovering av badrummet. Bromma Kök håller överenskommen tids - arbets - och kostnadsschema. Är lätta att ha en dialog med och alltid nåbara för kontakt. De utför ett noga och bra utfört arbete. Är något inte utfört tillfredsställande så åtgärdar de detta, utan extra kostnad. Kommer med adekvata förslag på lösning om något oförutsett inträffar. De håller en mycket bra prisnivå och är ett företag att lita på, i alla avseenden.

Jan L
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Vi kan verkligen rekommendera Bromma Kök och Badrumsrenovering för ett genomtänkt och gediget arbete med vårt badrum och vardagsrum. De var lyhörda för våra önskemål och allt blev precis som vi ville ha det. Kvalitet rakt igenom.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Nils K
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Företaget har under de senaste 10 åren renoverat samtliga våra tre våtutrymmen från grunden dvs rivit ut allt gammal som vvs, golv, tak rör mm och seedad byggt upp allt från grunden med b´nya avlopp, nya väggar med fuktspärrar. nya gov men golvvärme och klinkers, kakhel på väggarna. Allt detta är gjort med några års mellanrum i våra tre badrum, traller. Man har också byggt om en matkällare stim nu är i toppskick. Samtliga medarbetare har alltid varit mycket trevliga, proffseka och lyhörda för våra förslag. Samtliga ombyggnationer har alltid kostat enligt offerterna .

Thomas H
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Extremt duktiga, lyhörda, tillmötesgående och kompetenta hantverkare. Skulle inte falla mig in att vända mig till någon annan VVS-firma nästa gång jag behöver ett kök eller badrum renoverat!

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Bengt M
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Mycket bra bemötande och ansvarstagande när det krävdes

John T
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Mycket bra företag som levererar vad de lovar.

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Per L
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Vi har anlitat företaget flera gånger och varit nöjda med flera saker. Pålitlig tidsplanering, man håller kalkylerna och det finns en hög kompetens att lösa problem som uppstår på ett bra och effektivt sätt. Utförda arbeten har hög kvalitet och ger ett bättre slutresultat än vad ett företag med lägre pris ofta levererar.

Lars L
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Bra och skickliga hantverkare med en personlig service och mycket bra kunskaper och idéer om utförande av sitt jobb. Mycket nöjd med deras jobb. Har anlitat dom flera gånger. Kan varmt rekommenderas.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Johan Ö
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Mycket bra " " Bra kvalitet men inte billigt. Jag anlitar dem gärna igen.

Erik J
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Jag har bara goda erfarenheter. Ger bra information. Är anttäffbara. Håller tider och överenskommelser. Bra jobb och samarbetsfirmor.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Jessica G
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Ett glatt, trevligt och professionellt bemötande under hela köks-projektet, från första möte till uppföljning. Höll tider (vilket jag värdesätter högt) och gjorde det dom lovade och lite till. Bra rådgivning och kom med bra förslag. Avstämningar regelbundet under projektets gång. Jag fick det jag beställt och till det pris som var offererat utan tjafs (har varit med om en och annan handverkare som INTE levererat men ändå vill ha betalt), de gav mig dessutom extra service i form av bärhjälp och leveranspassning. Snyggt och...

Malin E
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Jag kan varmt rekommendera Bromma kök och badrumsrenovering. De är alltid trevliga och resultatet blir mycket bra. De är noga med att fråga hur man vill ha detaljerna så att det blir rätt från början och slipper göras om.

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Anna S
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Bemötande Mycket bra bemötande. Förväntan Förväntningarna infriades i stort sett. Stämning/Service God stämning men planeringen av arbetet och materialåtgång kunde ha varit bättre. Värdet Arbetskostnaden upplevdes som stor för ett badrum på 2,1 kvadratmeter men det var inte dyrare än vad andra firmor skulle begära. Sammanfattning Mycket fint utfört kakelarbete. Vi glädjer oss varje dag åt ett väldigt fint badrum.

Mikael L
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Den absolut bästa hantverkar-firman jag har träffat på. Proffsiga, noggranna och enligt avtalad tid och pris. Jag mekar lite själv och därför har jag lite hum om vad det handlar om. En detalj: de verkar hänga med tekniken när det gäller materialval och och verktyg.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 181 omdömen 4.8 av 181 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Åsa W
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Professionella Skickliga Kunniga Kvalitet på arbete och utförande!

Christina W
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Trevliga medarbetare som arbetade flitigt och levde upp till min förväntan. Mycket trevlig stämning Gott, efter arbetena har värdet på mitt hem stigit Jag är mycket nöjd med arbetena, utförandet - ja helheten är mycket god.

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

Pontus B
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Suveränt, men inte för alla. Detta är företaget dom levererar perfekt resultat. Dom hittar och fixar fel, även under fastprisavtal. Även fel du aldrig skulle hitta själva. Yrkesstolthet är bara förnamnet. Alla certifieringar, och allt i enlighet med gällande standard. Tydligaste offerten jag sett. Men om du nöjer dig med "Good enough, bli snabbt färdig och ganska billigt" så är detta inte alternativet för dig.

Ulrika L
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Trevligt och professionellt bemötande. Min förväntan stämde bra in på det som levererades. Hög servicenivå. Kan inte värdera om priset är dyrare eller billigare än andra likvärdiga aktörer,men verkade vettigt. Mycket positiv upplevelse. Kommer absolut rekommendera företaget till andra och även vid behov anlita dom igen.

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Birgitta D
Skrev om Bromma Köksrenovering AB

Mycket bra! Allt fungerade på tid som det skulle!