feedback company

Ring företaget
Bromma Zoo Marknad

Ulvsundavägen 181 G 168 67 BROMMA

www.brommazoomarknad.se

Bromma ZooMarknad - Stockholms största djuraffär i 3 plan med allt inom hund katt fågel fisk och smådjur.

Mer funktioner

Vad tycker du om Bromma Zoo Marknad

Läs vad Recos användare tycker om Bromma Zoo Marknad

skrev om Bromma Zoo Marknad :
    Oftast snabba leveranser! Bra priser och stortutbud av varor. Jag handlar mest över nätet och är mycket nöjd. Lätt att få kontakt med kundservice över mail. Rekommenderas varmt!!!
    skrev om Bromma Zoo Marknad :
    Stor affär , bra utbud till katten och priserna är för det mesta bättre än i andra affärer. Spenderat många timmar och tusenlappar där.
  • Status: 5
    skrev om Bromma Zoo Marknad :
    Mycket stort sortiment. De har allt!
    skrev om Bromma Zoo Marknad :
    Jag hänger på Bromma Zoomarknad någon gång i veckan och jag tycker att alla där är jätte trevliga och hjälpsamma, som man ska vara när man jobbar inom serviceyrket! Som hundägare tycker jag att utbudet är VG när det kommer till sovbäddar, hundgodis, hundleksaker, och lite annat. Däremot borde det finnas lite mer hund/valphagar, hundväskor(för frakt), lite fler koppel, fler hundböcker och kläder till hundar så som t ex regnskydd. Sen vore det fantastiskt med någon typ av "fika-hörna" eftersom många hundägare träffas där med sina hundar och socialiserar med andra hundägare.
    skrev om Bromma Zoo Marknad :
    Det mesta är bra, men de säljer alldeles för unga kaniner. Jordbruksverkat säger att inga ungar får tas från sin mamma innan 6 veckor ålder, men de ska helst vara kvar tills de är 8 veckor. De kaninungar de säljer är max 5 veckor vid leverans till butiken, om inte yngre.

//Kaninuppfödaren
  • Status: 65
    skrev om Bromma Zoo Marknad :
    Det som talar för denna butik är dess stora utbud av nästan allt. För egen del har jag hund, fiskar och sköldpadda och hittar det jag behöver. Personalen har varit tillmötesgående och var riktigt hjälpsamma då jag ville ta ut en stor summa kontanter i butiken istället för att gå till en bankomat.
    skrev om Bromma Zoo Marknad :
    Stort utbud och bra priser, men personalen verkar inte så engagerad (iaf inte på fiskavdelningen).
    skrev om Bromma Zoo Marknad :
    Jättebra butik med ALLT man kan behöva förmedlar även smådjurspensionat till dej som behöver passning 0707712717
  • Status: 5
    skrev om Bromma Zoo Marknad :
    The personnel were extremely friendly, and took the time and effort to show us all the products we need for our new puppy. Huge range of products, and they do offer a price-matching service. Will recommend and will go back for future needs.
  • Status: 6
    skrev om Bromma Zoo Marknad :
    Trevligt men falskt bemötande. Hade precis varit på Barkarby Zoo som nu heter arken. Jättebesviken att jag kom hit överhuvudtaget. Ojämn kundskap hos personalen skrev någon. Det kan jag verkligen inte hålla med om. VÄRDELÖS personal. Ville ha ett enkelt fiskbaserat foder till min hoffe, och dom tvingade mig nästan att köpa lam foder. Nej tack.. Letar vidare efter en bra butik
    skrev om Bromma Zoo Marknad :
    Jag kan inte säga annat än att jag älskar denna butik. Jag praktiserade där mellan V.48-50 förra året och jag kan ju tala om att djuren där blir bra sköta, burarna rengörs ca 2ggr/v, akvarium/terrarium fixas varje dag osv.. Sen det där med hundarna som säljes, det är ägaren till butiken som säljer dom och valparna bor ju självklart inte i butiken! det där var en annons bara sen när man köper valparna blir mer "privat" utanför butiken. Sen så kan man inte begära att varenda personal ska kunna allt, det är därför dom är ganska så många för vissa tar hand om smådjur, vissa reptiler och fiskar och vissa står bara i kassan och jag håller med annonsen nedan, har man ett djur så ska man väl kunna ganska så mycket om det själv också. Så denna butik är verkligen guldvärd, sakar butiken, djuren, personalen och kunderna =)
    Danne :"
    Saken är den att det är förbjudet enligt lag att ens ha valparna där , speciellt med en till salu lapp på hagen. Idiotiskt "
    10-01 22:11
    skrev om Bromma Zoo Marknad :
    Bromma Zoo! Mer än man kan begära. Personalen är generalister och kan det lite om det mesta. Mer artspecifik kunskap MÅSTE man själv sätta sig in i. Om man ska köpa ett djur, ett liv, måsta man ta eget ansvar för den arten så man tar hand om den på bästa sätt. Då kan man inte begära att personal på ett så stort Zoo ska kunna allt i detalj. Man har ett eget ansvar. Vi har hund, marsvin, fisk och reptil och är mycket nöjda med Bromma zoo, men vi har ett eget ansvar och tänker själva. Kerstin
  • Status: 55
    skrev om Bromma Zoo Marknad :
    Idag söndag 13/12 fanns en hage med rottweilervalpar på Bromma Zoomarknad. På en skylt vid valparna stod: "Till salu! Två tikvalpar kvar. Pappa EnZoo mamma Zoo." SKANDAL! DET ÄR FÖRBJUDET ATT SÄLJA VALPAR i affär! Bojkotta en så oseriös affär!
    skrev om Bromma Zoo Marknad :
    Väldigt ojämn kunskap hos personal och ägare. Duktiga på vissa saker, otrologt okunniga på andra. Det är tydligt att profiten är viktigare än djuren. En zooaffär ska vara insatt i vad det innebär att ta hand om djur och avråda från impulsköp av djur. Kunder vänder sig till dem i tron att de är insatta. Vilket de borde vara. Att flera av dem ger helt galen information tycker jag är skrämmande. De har börjat bli lite bättre och börjar lyssna när de inte vet. Kanske för att myndigheterna ställer högre krav de senaste åren. Mitt tips: Köp aldrig djur där. Köp bara mat och leksaker som du själv redan kollat upp. Köp gärna transportburar och kattsand, det är väl det de kan. Men gå helst någon annanstans.
    du är bara avensjuk "
    12-06 11:54
    skrev om Bromma Zoo Marknad :
    Bromma Zoo Marknad säljer sjuka fiskar. Köpte två Slöjskärtar till mitt nya akvarium. Ett par dagar senare upptäckte jag att de hade karplöss. (Karplöss är parasitära kräftdjur som är flera millimeter stora. Karplöss uppehåller sig på fiskarnas hud där de kan synas. Det blir rödaktiga ställen på huden där lössen angripit. Dessa ställen inflammeras lätt). Åkte tillbaka till butiken och såg att även deras Slöjskärtar hade paraciten. Vanvård av fiskar enligt min mening. Skall aldrig mer handla där.
  • Status: 8
    skrev om Bromma Zoo Marknad :
    Toppenpersonal som är väldigt kunniga, nya läget med allt på samma plan är kanon!
  • Status: 30
    skrev om Bromma Zoo Marknad :
    Mycket bra butik! Stort utbud och alltid välfyllda hyllor. Personalen är väldigt serviceminded och det viktigaste av allt, kunniga inom det olika områdena. Bromma Zoo Marknad, Sveriges största och bästa zoomarknad?
    skrev om Bromma Zoo Marknad :
    Absolut jättebra butik,dom har ALLT, jag har fåglar, och det jag behöver handla finner jag där, och så har dom ett härligt utbud av undulater, och djuren är väl omskötta, allt är fräscht i butiken, dom undulater jag köpt där är helt underbara, tyvärr ligger det lite långt i från där jag bor, men det är värt varenda besök, absolut min favortibutik!

Lena i Stockholm Lena i Stockholm
    skrev om Bromma Zoo Marknad :
    Jättetrevlig butik dock inte så stort utbud av fåglar vilket är mitt intresse, dock det utbud man kan förvänta sig (undulater, nymfar, kanarier och sparvpapegojor). Dock jätteplus för priserna, väldigt bra priser på både djur och mat. Fiskar jag köpt här har haft väldigt bra kvalite. Dom har nog alla tillbehör som finns till hundra och katter men även stort utbud av mat och tillbehör till andra typer av husdjur. Gillar butiken skarpt och kan gå runt här i timmar..
  • Status: 93
    skrev om Bromma Zoo Marknad :
    Gillar verkligen denna butik. Stort sortiment och bra priser. 3 våningar med allt du behöver. Personalen är kunnig och trevlig. Det finns alltid p-platser i närheten. Det enda negativa är att det på helgerna kan vara svårt att få hjälp. Rekommenderar att man besöker butiken i veckorna, då är det lätt att få proffsig hjälp.