Brunetten & Blondinen HB

3.2

5 omdömen om Brunetten & Blondinen HB

linda m
Skrev om Brunetten & Blondinen HB

Jag har gått till Jessica på brunetten blondinen i 6år nu och jag kommer aldrig att sluta gå till henne! hon gör mig alltid så fin, är grym på färgning och klippning..salongen är super snygg och man får alltid ett bra bemötande! Linda

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 295 omdömen 4.6 av 295 omdömen
BadgeTwoYears

Lyhörd, trevlig! Fick mycket bra konsultation för lämpliga produkter och vid klippning 🌟🌟🌟🌟

Claudia A
Skrev om Brunetten & Blondinen HB

Jag klippte mig flera gånger med en super duktig tjej...blondinen :-). Dock fick barnen klippa sig med en annan där då hon hade semester...det var sista gången. De var arroganta, snäsiga, och kan ingenting om service. Men som sagt, när blondinen Jessica är där, blir man VÄL behandlad.

Maria
Skrev om Brunetten & Blondinen HB

Jag har klippt mig där en gång och var nöjd med upplevelsen och resultatet. De har helt ok priser, jag tror jag betalade 320 för klippningen.

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 311 omdömen 4.7 av 311 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Koz
Skrev om Brunetten & Blondinen HB

Klipper bra men värdelösa på att hålla tider av dom 2 gångerna jag var där så satt jag 30 min och väntade efter bokad tid, uselt!

Damian G
Skrev om Brunetten & Blondinen HB

En frisörsalong med otroligt duktiga frisörer som alltid har ett leende på läpparna. Man är alltid nöjd när man lämnar salongen. De började med en salong vid sjösatorg för längensen och för ungefär fem år sedan flyttade de till en större lokal som ligger i Högdalens Centrum. Deras priser ligger lite över medel, men jag lovar det är värt det. Den som inte tror mig, boka tid och bli övertygad!

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 261 omdömen 4.8 av 261 omdömen