Kampanj

Ring företaget
Brunnsängskolan

Häradsvägen 8 152 48 SÖDERTÄLJE

www.brunnsangsskolan.sod …

Brunnsängskolan finns på Häradsvägen 8 i SÖDERTÄLJE och är sökbara på bl.a. Förskola och Lekis

Mer funktioner

Vad tycker du om Brunnsängskolan

Läs vad Recos användare tycker om Brunnsängskolan

• Status: 300
    skrev om Brunnsängskolan:
    2. Brunnsängsskolan sägs vara en av Sveriges största skolor, men absolut inte den bästa. Jag tror att när en skola blir för stor försvinner kontrollen på något vis, det blir för stort och för många klasser för ledningen att ha koll på. Just detta tror jag är problemet med denna skola som minst har fyra-fem klasser i varje årskurs utspridda i en massa olika lokaler på ett stort område. Lärarna är inte heller speciellt engagerade, kanske som ett resultat av eleverna, eller så är det tvärtom!

Företag nära Brunnsängskolan

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Brunnsängskolan