feedback company

Checkins
Ring företaget
Budget Biluthyrning

Åsenv. 553 31 JÖNKÖPING

Budget Biluthyrning finns på Åsenv. i JÖNKÖPING och är sökbara på bl.a. Bensin och Mack

Mer funktioner

Vad tycker du om Budget Biluthyrning

Budget Biluthyrning saknar rekommendationer!

Reco tipsar om
HC
HC tycker
"Min erfarenhet av Thea Tandhälsa är mycket dålig. De är stressade och underbemannade. Jag fick inget förtoende för min tandläkare som var stressad och slarvig vilket resulterade i att det blev ett smärtsamt och obekvämt besök ... " Läs mer

Företag nära Budget Biluthyrning

Preem Bensinstation

Åsenvägen 1, JÖNKÖPING

Läs mer om Preem Bensinstation

Jenny N

Jenny N tycker:

"Klart stans fräschaste bensinstation. Har ett stort utbud av mat. Jag är där nästan två gånger varje dag. På väg till jobbet för att köpa frukost och ... "

Konsum Extra Jönköping

Kristinedalsgatan 2, JÖNKÖPING

Läs mer om Konsum Extra Jönköping

Lena W

Lena W tycker:

"En bra konsumbutik. Bra varor mycket ekologiskt.Fräscht och fint och skönt med en mindre butik. "

Massageterapeut Görel Johannesson

Gröna gatan 8, JÖNKÖPING

Läs mer om Massageterapeut Görel Johannesson

Simon Z

Simon Z tycker:

"Mycket bra massage, kan verkligen rekommendera henne. Duktig rent teknisk men även med mycket känsla. "

Sami & Nisrine HB

Sjögatan 3A, JÖNKÖPING

Läs mer om Sami & Nisrine HB

Patrick F

Patrick F tycker:

"Skulle kunna vara Jönköpings bästa pizza och kebab. Absolut bästa såsen. Heter papilion och inte som det står ovan. "

Henriks Elservice HB

Spikhammargatan 20, JÖNKÖPING

Läs mer om Henriks Elservice HB

Henrik J

Henrik J tycker:

"Bra pris och snabbt utfört kan rekomenderas ==== Bra och snabb service till ett riktigt bra pris. Kan ställa upp med kort varsel. "