feedback company

Checkins
Ring företaget
Budget Biluthyrning

Åsenv. 553 31 JÖNKÖPING

Budget Biluthyrning finns på Åsenv. i JÖNKÖPING och är sökbara på bl.a. Bensin och Mack

Mer funktioner

Vad tycker du om Budget Biluthyrning

Budget Biluthyrning saknar rekommendationer!

Reco tipsar om
Anielle V
"Lena är en mycket professionell hårfrisörska som dessutom är lyhörd för kundens önskemål. Hon säljer dessutom produkter av högsta kvalitet - bland annat utmärkta aloe vera produkter och bra sprayer. " Läs mer

Företag nära Budget Biluthyrning

Preem Bensinstation

Åsenvägen 1, JÖNKÖPING

Läs mer om Preem Bensinstation

Jenny N

Jenny N tycker:

"Klart stans fräschaste bensinstation. Har ett stort utbud av mat. Jag är där nästan två gånger varje dag. På väg till jobbet för att köpa frukost och ... "

Konsum Extra Jönköping

Kristinedalsgatan 2, JÖNKÖPING

Läs mer om Konsum Extra Jönköping

Lena W

Lena W tycker:

"En bra konsumbutik. Bra varor mycket ekologiskt.Fräscht och fint och skönt med en mindre butik. "

Massageterapeut Görel Johannesson

Gröna gatan 8, JÖNKÖPING

Läs mer om Massageterapeut Görel Johannesson

Simon Z

Simon Z tycker:

"Mycket bra massage, kan verkligen rekommendera henne. Duktig rent teknisk men även med mycket känsla. "

Sami & Nisrine HB

Sjögatan 3A, JÖNKÖPING

Läs mer om Sami & Nisrine HB

Patrick F

Patrick F tycker:

"Skulle kunna vara Jönköpings bästa pizza och kebab. Absolut bästa såsen. Heter papilion och inte som det står ovan. "

Henriks Elservice HB

Spikhammargatan 20, JÖNKÖPING

Läs mer om Henriks Elservice HB

Henrik J

Henrik J tycker:

"Bra pris och snabbt utfört kan rekomenderas ==== Bra och snabb service till ett riktigt bra pris. Kan ställa upp med kort varsel. "