Buildor AB

1.6

5 omdömen om Buildor AB

MÅRTEN TEO A
Skrev om Buildor AB

Kundvård under all kritik. Beställde en grind. Efter några veckor meddelade de att den var försenad med mer än en månad. När jag mailade deras kundtjänst (flera gånger) fick jag inte ens något svar!?! Riktigt riktigt dålig kundvård. Undvik Buildor.se!

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

PATRIK E
Skrev om Buildor AB

Vi beställde en toalettsits för 2 månader sedan då den fanns i lager. Fortfarande ingen toalettsits. De har tydligen inte materialen till att tillverka den fick vi nu höra? Lustigt att skriva ut att den finns i lager då.... som tur var så betalade vi med faktura och slapp ligga ute med 900kr. Undvik detta företag.

RICKARD B
Skrev om Buildor AB

Beställde av cdon, ser i efterhand att buildor är leverantör. Som många andra skriver. Fantura kommer, står på cdon sida att det är skickat men inget kommer och veckorna går. Kollar man på cdon orderstatus så har alla beställningar kolli id för spårning men inte ordern från buildor varpå jag är tveksam till om det ens är skickat. Buildor svarar heller inte när man mailar och frågar var ens leverans är.

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Mats T
Skrev om Buildor AB

Detta företags kundservice får tyvärr anses som ett av de absolut sämsta någonsin. Jag reklamerade en toalettsits som gick sönder 10 månader ifrån att den var ny då. Blev givetvis utlovad en ny som jag efter snart tre månader fortfarande väntar på...I snitt tar det ca 2 veckor att få svar på mail och när man väl får ett svar på mail så skyller de på transportbolaget och väntar på återkoppling. Jag rekommenderar verkliga alla att undvika detta företag, i fortsättningen kommer jag att handla denna typen av varor i en fysisk...

Alexander S
Skrev om Buildor AB

Trevlig personal. Fick mina prylar till bra priser