Bus4You

4.1

14 omdömen om Bus4You

THOMAS E
Skrev om Bus4You

Skulle resa hem från Stockholm till Linköping vy bus4you 17. juni, 16:40 - 19:20. Bussen kom aldrig. Ingen info alls. Bussen efter var proppfull. Ingen info alls. Jag fick panik och ringde taxi, skulle kosta 4000 kronor. Vy bus4you har inget telefonnummer att ringa. När jag reklamerade skickar de en utskrift från ett ANNAN buss 1600 "den här bussen gick visst". Värsta jag varit med om och det blir ARN på det här.

Maria H
Skrev om Bus4You

Jag gillar Bus4you. Eftersom de har tre säten i bredd istället för vanliga bussar som har fyra är sätena rymligare och man slipper trängas, de är precis som fåtöljer med fotstöd och skönt nackstöd. Det finns också eluttag vid varje säte om man vill koppla in datorn eller ladda mobilen. Gratis Internet finns på bussen och det fungerar men är extremt långsamt. Man bör inte räkna med att kunna arbeta mot nätet på bussen. Jämfört med tågen passar Bus4you också tiderna väldigt väl. Bokning sker enklast på webben där man om man...

Marcus A
Skrev om Bus4You

Har aldrig varit med om att vattnet har fungerat (därmed inte heller kaffemaskinen), och busschaufförerna är sinnessjukt snacksaliga varannan gång. Man ser fram mot en lugn och skön resa, men en babblig busschaufför pratar i en halvtimme i mikrofonen eller med gäll stämma med sin kollega på sätet bakom. Men tanken är god, och man visar verkligen att man bryr sig om kunden. Det är så ovanligt idag (åtminstone i Stockholm) att man blir glad och lojal kund. Bussarna är fräscha, och till skillnad från tåget så kommer...

Daniel B
Skrev om Bus4You

Helt klart bästa och bekvämaste bussbolaget

Emma J
Skrev om Bus4You

Ja, ska man åka buss ska man givetvis åka med Bus4you. Hoppas de får fler avgånger på fler lite udda tider bara.

Maja N
Skrev om Bus4You

I LOVE bus4you!! Extremt prisvärt och fantastiskt bekvämt. Personalen är alltid supertrevlig och mycket mån om sina kunder. Jag kan inte komma på något negativt alls!!

Elli B
Skrev om Bus4You

Yeah! Sjukt sköna fotöljer, internetuppkoppling och eluttag. Resan går mkt snabbare här än på andra bussar. Billigt när det är grundtaxa, tyvärr verkar priset gå upp över Swebus priser vid populära avgångar, då väljer en snålis som jag den vanliga bussen...

Anders F

Bästa bussbolaget. Bra priser, kanonchaufförer. Går at lita på 100 %

Dannyboi
Skrev om Bus4You

Så jäkla trevligt bemötande, förutom de sköna platserna, internetuppkopplingen, den korta restiden och så. Åkte idag mellan sthlm och linköping och busschauffören var på strålande humör (sällan det är så annars tycker jag).

Johan L
Skrev om Bus4You

Utan tvekan det smidigaste, bästa och skönaste sättet att resa mellan sveriges storstäder.

Mikael H
Skrev om Bus4You

Grymt sköna bussar. Gott om plats, sköna säten och gratis internet.. Bekvämaste sättet att ta sig mellan Sthlm - Gbg!

Victor R
Skrev om Bus4You

Sveriges bästa och skönaste bussar till ett billig pris. Jag skulle aldrig drömma om att åka med ett annat bussföretag än Bus4you. Chaufförerna är trevliga och kompetenta och än så länga har jag aldrig kommit fram sent, bara tidigt.

Kajsa O
Skrev om Bus4You

Ett bra resalternativ med snabba pålitliga bussfärder till en väldigt hög komfort. Mycket bekväma säten och gott om plats. Prisvärt.

Christian B

Jag anser Bus4You som ett grymt bra sätt att resa! Stora härliga stolar, gratis Internet (som på t.ex. Swebus kostar extra) och bra med benutrymme. Passa på att åk under oattraktiva dagar om det är möjligt och spara några kronor jämfört med under fredag-lördag-söndag!

Bucky gillar detta