Bygg Panik AB

Bygg Panik AB

Ring 031-313 33 31 www.xn--byggfretaggteborg-3zbg.se

Byggpanik är ett byggföretag med effektiv, snabb och lättillgänglig bygghjälp som specialitet. Vi har kunskap och erfarenhet inom det mesta som rör bygg från tak till el, VVS, grävning, badrum, målning, tillbyggnad, nybyggnad och renovering. Det finns inget inom bygg som vi på Byggpanik inte klarar av så du som vill ha snabb...

11 omdömen om Bygg Panik AB

Anders K
Skrev om Bygg Panik AB

Anlitade för jobb för något år sedan. Bra utfört till bra pris. Till skillnad från de flesta andra inom branchen höll dom sina deadlines! Rekomenderas!

Nordiska Göteborg Byggentreprenad AB
4.5/5 i betyg av 49 omdömen 4.5 av 49 omdömen
Badge2020

Fick satt kakel i mitt nya kök och är toppen nöjd med resultatet! Trevligt bemötande och fin kommunikation! Tack till Tony som utförde ar

Nabil A
Skrev om Bygg Panik AB

Snabb service trots att det inte var 'panik' och kunniga hantverkare, tack för en fint jobb!

Stig C
Skrev om Bygg Panik AB

Vi kom i kontakt med Bygg Panik AB genom rekommendation av en god vän tillika nöjd kund. Våra kontakter med Bygg Panik AB har varit mycket positiva i jämförelse med tidigare hantverkare som vi anlitat. Pålitliga och kunniga medarbetare som arbetar snabbt och diskret samt städar och gör rent efter sig. Bygg Panik AB gör bra jobb på ett trevligt sätt och det känns tryggt att kunna få deras hjälp när det behövs. Västra Frölunda december 2015 Stig och Gina Carlsson

FP Badrumsspecialisten AB
4.6/5 i betyg av 91 omdömen 4.6 av 91 omdömen
BadgeFourYears

FP Badrumsspecialisten hjälpte oss med en totalrenovering av vårt badrum. Lätta att få kontakt med och gav ett seriöst och kunnigt intryck v

Andréa H Andréa H
Ann-kristin N
Skrev om Bygg Panik AB

Jättetrevliga och proffsigt utfört arbete!

Magnus L
Skrev om Bygg Panik AB

God kommunikation, noggranna, snabba, prisvärda, lösningsbenägna och väldigt trevliga. Detta gör att jag mer än gärna vågar mig på att rekommendera Byggpanik. Skulle inte tveka att använda mig av dem igen.

Gunnar A
Skrev om Bygg Panik AB

Jag fick snabb o effektiv hjälp av Er firma. Duktiga o skickliga hantverkare snabb o efffektivt pappersarbete. God kontakt med Ansvarig Byggledare för ombyggnaden . Riktigt nöjd

Martin J
Skrev om Bygg Panik AB

Högsta betyg! Blev nöjd med snickaren! Tack Martin.

Kerstin H
Skrev om Bygg Panik AB

Hej! Ja som kund känner jag mej nöjd och glad att ni äntligen har varit här.Ni har ju en charmknutte hos er Torbjörn att prata med honom då kan man ju inte bli annat en glad.Hälsningar till er alla från Kerstin & Hans Holmqvist.

Niklas M
Skrev om Bygg Panik AB

Väldigt nogranna snickare! Supernöjd!

Kathrine H
Skrev om Bygg Panik AB

Snabbt och smidigt. trevligt bemötande, dålig kommunikation gällande fakturering.

Robert N
Skrev om Bygg Panik AB

Trevlig och kunnig personal och ett snyggt och proffsigt utförande!