feedback company

Checkins
Ring företaget
Canoxa Capital

Kungsholmsgatan 10 112 27 STOCKHOLM

Canoxa Capital finns på Kungsholmsgatan 10 i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Finansbolag och Finansbolag

Mer funktioner

Vad tycker du om Canoxa Capital

Canoxa Capital saknar rekommendationer!

Reco tipsar om
Svante L
Svante L tycker
"Vi är myvket nöjda med Byggtrade Nordics arbete. Proffsigt utförande, flexibla och arbetet utfört enligt tidplan. Trevligt bemötande och bra samordning med andra underleverantörer. Snyggt och noggrant arbete utfört. " Läs mer

Företag nära Canoxa Capital

Fastighetsbyrån Kungsholmen

Hantverkargatan 27, Stockholm

Läs mer om Fastighetsbyrån Kungsholmen

Niklas L

Niklas L tycker:

"Bra bemötande, både före och under samt efter försäljningen av våran lägenhet "

Agilokliniken City

Västra järnvägsgatan 13, STOCKHOLM

Läs mer om Agilokliniken City

Paul A

Paul A tycker:

"Ett utmärkt bemötande, de är mycket professionella och engagerade, trots en uppenbart slimmad organisation samt ganska stor tidspress med många patien ... "

Fixit

Scheelegatan 12, Stockholm

Läs mer om Fixit

Åsa B

Åsa B tycker:

"Fantastisk service ! Är så nöjd med min sminkning och håruppsättning till mitt bröllop! Jag kände mig helt amazing! Tack också för otroligt trevligt ... "

Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, STOCKHOLM

Läs mer om Beauty & Medical Team

Aghavni A

Aghavni A tycker:

" Har varit på ansiktsbehandlingar och är väldigt nöjd. Har rekommenderat till andra personer också. Väldigt trevlig bemötande "

Salong HairTeam

Hantverkargatan 8, STOCKHOLM

Läs mer om Salong HairTeam

Susanne H

Susanne H tycker:

"Fatma är en duktig frisörska och en fantastiskt rar person. Rekommenderar henne varmt! "

0 bilder från Canoxa Capital

Taggar för Canoxa Capital