Carina Udd

Carina Udd

carinaudd.se

Jag, Carina Udd, arbetar med medicinsk hudvård. Jag fokuserar på att skapa ett naturligt vackert resultat med stor omtanke. Varmt välkomna!

3 omdömen om Carina Udd

Susanne E
Skrev om Carina Udd

Här får jag alltid ett varmt bemötande. Med lyhördhet och naturlighet i fokus så känns det alltid tryggt att göra behandlingar hos dig. Uppskattar mkt konsultationen där vi gemensamt gått igenom en behandlingsplan för att uppnå ett bra resultat.Nöjd med alla behandlingar du gjort och de hudvårdsprodukter du rekommenderat mig.

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Anna T
Skrev om Carina Udd

Jag fick ett väldigt vänligt och professionellt bemötande. Jag kände direkt förtroende för Carina och hennes yrkeskunnande. Hon tar den tid som behövs för att det skall bli bra. Hon hade ett helhetstänk som saknas på många andra ställen. Jag gjorde en kombinerad behandlingsserie som var en blandning av carboxy och thermage. Hon var ärlig hela tiden och förklarade noga vad jag kunde förvänta mig. Resultatet har varit enastående. Långt över förväntan. Det har blivit så bra för att behandlingen var helt anpassad till mina behov./Anna

Tove E
Skrev om Carina Udd

Carina är vänlig och mycket entusiasmerande! Jag har blivit så väl omhändertagen. Hon har gjort underverk med min ny, verkligen. Kunde inte vara nöjdare.

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 133 omdömen 4.9 av 133 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.