feedback company

Checkins
Ring företaget
Carlssons Optik i Sundsvall

Storgatan 33 852 30 SUNDSVALL

Carlssons Optik i Sundsvall finns på Storgatan 33 i SUNDSVALL och är sökbara på bl.a. Fotogrossist och Fotogrossist

Mer funktioner

Vad tycker du om Carlssons Optik i Sundsvall

Läs vad Recos användare tycker om Carlssons Optik i Sundsvall

• Status: 3
    skrev om Carlssons Optik i Sundsvall:
    Fått snygga glasögon och trevlig service.Kunde inte vara proffsigare! Nu får jag resa 30 mil nästa gång för att vara säker på att bli lika nöjd men det är det garanterat värt!

Företag nära Carlssons Optik i Sundsvall

Martins

Torggatan 2, SUNDSVALL

Läs mer om Martins

Anna O

Anna O tycker:

"En butik med kläder som inte alla har, utmärkt kvalitet och genuin service med kunnande och ärlighet- allt är inte snyggt på alla... Handlar där så of ... "

Cafe Evolet

Rådhusgatan 24, SUNDSVALL

Läs mer om Cafe Evolet

Maria M

Maria M tycker:

"God mat, underbar varm choklad, rimliga priser och väldigt trevlig och serviceinriktad personal. Den inbyggda soffan är en dröm i sig. "

Salong Purple

Köpmangatan 20, SUNDSVALL

Läs mer om Biteline AB

Jerry S

Jerry S tycker:

"Pizzan är grym lokalen är bra men personalen kan man väl kanske begära en hel del av långa vänte tidder seg service släta miner och noll intresse mm "

Coffee House

Storgatan 31, SUNDSVALL

Läs mer om Coffee House

Emma j

Emma j tycker:

"Jätte bra mat. Rekomenderar dock att ta med, då ena tanten som jobbar där, alltid är sur! "

0 bilder från Carlssons Optik i Sundsvall

Taggar för Carlssons Optik i Sundsvall