feedback company

Checkins
Ring företaget
Carlzon, Linda

Svartbrödersgatan 2 223 50 LUND

Carlzon, Linda finns på Svartbrödersgatan 2 i LUND och är sökbara på bl.a. Dataprogrammeringsföretag och Programvaruutvecklare

Mer funktioner

Vad tycker du om Carlzon, Linda

Carlzon, Linda saknar rekommendationer!

Reco tipsar om
Lena H
Lena H tycker
"Gunnar Enlund: Om Sara Gustavsson på Fastighetsbyrån. Det vi var överens om från början, har Sara skött på ett mycket bra och engagerat sätt! Hela tiden vänliga och klara besked. Idag avslut. Alla papper i ordning. Kan inte b ... " Läs mer

Företag nära Carlzon, Linda

Fastighetsbyrån Lund

Mårtenstorget 8, LUND

Läs mer om Fastighetsbyrån Lund

Gilbert K

Gilbert K tycker:

"Vi är mycket nöjda kunder hos Fastighetsbyrån och med Vår mäklare Fredrik Selmerhagen som genomförde försäljningen från början till slut på ett mycket ... "

Bengtsons Ost

Klostergatan 10, LUND

Läs mer om Bengtsons Ost

Sandra

Sandra tycker:

"Helt ok. Inget topp eller bottenbetyg. "

Östgöta Nation

Adelgatan 4, LUND

Läs mer om Östgöta Nation

Elna J

Elna J tycker:

"En av de mysigare nationerna med ett dansgolv och tva barer. Tycker den har en av de basta stamningarna av nationerna i lund. "

Ming Palace

L. Tvärgatan 9, LUND

Läs mer om Ming Palace

Linda

Linda tycker:

"Bästa kinamaten i Lund! "

Café Ariman

Kungsgatan 2C, LUND

Läs mer om Café Ariman

Lara H

Lara H tycker:

"Skön stämning, najs människor, mycket god mat, trevlig personal och bra priser. Inget att klaga på. Hamnar alltid på Ariman när jag är i Lund :) "