carparts.se

carparts.se

Ring 08-38 32 00 carparts.se
4.4

Välkommen till carparts.se / takboxspecialisten.com Vår affärsidé är att erbjuda personlig service och rådgivning inför köp av fordonsrelaterade produkter. Vi har sedan 2007 nischat oss på takboxar och takräcken och har på senare tid breddat oss till allt från cykelhållare, kajakhållare, skidhållare, dragkrokar, solfilm och...

535 omdömen om carparts.se

Abbe T
Skrev om carparts.se

Mycket bra och professionell service. Bra bemötande, snabb köp och montering av takbox. Mycket smidigt. Rekommenderar definitivt den här firman för alla som vill köpa takbox av kvalitet till sin bil.

Min Bil Bromma
4.4/5 i betyg av 2021 omdömen 4.4 av 2021 omdömen

Hör byter jag oftast/alltid däck för säsongen. Inga problem: snabbt gjort och trevligt bemötande. Har även köpt nya däck och fått goda tips

Sven L
Skrev om carparts.se

Bra butik och bra gäng att få hjälp av. Jag var rätt osäker på vilken takbox som skulle passa till min bil. Schysst att jag fick pröva olika modeller innan jag slog till. Duktig kille som monterade allt..

Greger A
Skrev om carparts.se

Otroligt snabb leverans av takräcket!

Mekonomen Huddinge Centrum
4.5/5 i betyg av 753 omdömen 4.5 av 753 omdömen

Billy William E Billy William E
Karin B
Skrev om carparts.se

Trevligt bemötande och god service.. fick bra svar på mina frågor!

Erik S
Skrev om carparts.se

Bra pris, fick hjälp att montera både takbox och takräcke, rekommenderas

Kent S
Skrev om carparts.se

Dessvärre mycket otrevligt bemött av Johan i kundmottagningen. Gapade och skrek, en helt oacceptabel värdegrund.

Ewa L
Skrev om carparts.se

Började med att hyra en takbox för sommarens bravader. Slutade med att jag köpte en egen 😊 Superbra o trevligt bemötande. Snabb o smidig leverans då de har det mesta hemma. Jag kan varmt rekommendera dem.

Per-Jan S
Skrev om carparts.se

Fick hjälp att montera takboxen på bilen! Bra service!

Pernilla E
Skrev om carparts.se

Proffsigt bemötande av personalen i butik!

Nicklas J
Skrev om carparts.se

Ojojoj vilket GRYMT företag! Tack för super snabb leverans räddade min semester

James
Skrev om carparts.se

Två år efter KONTANTKÖP av lastbågar får jag en faktura av Svea Ekonomi för att betala 2495kr igen! Som tur hade jag kvittot kvar...de har tydligen problem med fakturasystemet. Eller?

Lars B
Skrev om carparts.se

Mycket trevligt bemötande, kunnig och mycket hjälpsam personal. De har dessutom takboxarna på lager, perfekt om man har bråttom. Toppenställe!

Anders R
Skrev om carparts.se

Köpte en takbox och leverans och bemötandet var utmärkt.

Jörgen S
Skrev om carparts.se

Jag fick personlig service via email som var snabb, trevlig, kompetent och mycket hjälpsam. Vid beställning så slipper man skriva in sin adress om man uppger sitt personnummer istället, otroligt smidigt. Beställningen levererades i tid som utlovat.

Peter Andreas J
Skrev om carparts.se

Mycket bra service, är helnöjd på alla sätt och vis.

Charlotte Å
Skrev om carparts.se

Mycket bra service och bra varor

Christian S
Skrev om carparts.se

Trevligt bemötande och snabb leverans. Kan knappast bli bättre!

Jon S
Skrev om carparts.se

Köpte takräcken som blev fraktskadade. De var mycket hjälpsamma vid reklamationen och det gick smidigt. Med bra svar på epost (jag fick ringa för att reda ut det) hade det blivit fem bollar.

Peter Y
Skrev om carparts.se

Kunniga, bra grejor och snbb leverans till ok pris

Pär-åke A
Skrev om carparts.se

Jag fick problem med monteringen av låset jag beställde i webbshopen. Efter en kort dialog med den hjälpsamma personalen fick jag hjälp och nu fungerar allt som det skall. Mycket trevlig personal i Hässelby.

Svar från carparts.se

Hej Per-Åke. Vi är bara glada över att få hjälpa till. Hoppas vi får se dig snart här igen. Välkommen åter! Mvh carparts.se

jesper j
Skrev om carparts.se

Handla aldrig aldrig där om ni vill att grajerna ska komma till er. Köpte en kupévärmare där. Paketet skickades och kom fram, MEN det var på fel ställe.. Fan tänkte jag, aja jag hör av mig till kundtjänst och ser om dom kan lösat, men icke. Dom påstod att paket hade hamnat rätt, trots att det hade hamnat i en annan kommun 3,5 mil bort. Mailade med dom där dom vägrade rätta till felet eller hjälpa mig på nått sätt.. Dom tyckte att det var fullt rimmligt att jag som jobbar 7 mil hemifrån skulle skulle åka ytterligande...

Svar från carparts.se

Hej Jesper! Först och främst vill jag å företagets vägnar be tusen gånger om ursäkt för hur en medarbetare har hanterat ditt ärende. Det ligger verkligen inte i linje med hur vi agerar mot våra kunder, det är helt oacceptabelt. Jag vill att du kontaktar mig så fort du läser det här. Med vänliga hälsningar Robin carparts.se

Ronny Ö

Mycket bra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar från carparts.se

Hej Ronny! Grymt !!!!!!!!!!!!!!!!! De gillar vi ;) Tack för ditt betyg. Mvh carparts.se

Marie Helena P
Skrev om carparts.se

Snabb och korrekt leverans. Enkelt att hitta rätt lasthållare till min bil.

Svar från carparts.se

Hej Maria. Ja, vi har lagt ner hundratals timmar för att göra det så enkelt som möjligt att hitta rätt takräcke :) Tack för ditt betyg! Välkommen åter! Mvh carparts.se

Erik S
Skrev om carparts.se

Snabb leverans, bra prylar och bra kommunikation.

Svar från carparts.se

Hej Erik! Kul att du är nöjd med helheten. Det är viktigt för oss! Tack för du lämnade ditt betyg. Mvh carparts.se

Sanna Paugart S
Skrev om carparts.se

Beställning och bemötande fungerade bra, dock fick jag inget sms så jag kunde veta var och när mina varor gick att hämta. Så jag fick maila och fråga. Därmed tog det onödigt lång tid från beställning tills att jag fick varorna.

Svar från carparts.se

Hej Sanna. Först och främst tack för du tog dig tid att ge oss ditt betyg! Det är standard i utcheckningsdelen av köpet att ange ett mobilnummer. I sällsynta fall fungerar inte DHL's mobiltjänster som vi önskar. Då kan dessa situationer upptstå. Hoppas det inte orsakade allt för mycket besvär för dig. Mvh carparts.se

Bo Olof L
Skrev om carparts.se

Proffsig och snabba svar kommer nog att handla mer härifrån.

Hej Bo! Det hoppas vi att du gör. Du är så varmt välkommen. Mvh carparts.se

Ulla Marita J
Skrev om carparts.se

Bra, snabb service. Köpte reservdelar till Tule takräcke!

Hej Ulla. Tusentack för ditt omdöme. Det uppskattar vi! Mvh carparts.se

Dennis B
Skrev om carparts.se

Vilken otrolig kundservice! Skickade en fråga på en Lördag, fick svar 20 min senare samma dag!

Svar från carparts.se

Hej Dennis! Va kul att du är nöjd med vår speed :) Allt för våra kunder! Tack för betyget. Mvh carparts.se

Tony Olov Enar R
Skrev om carparts.se

Jag köpte en kopplingssats till ett släpvagns drrag. Jag var i kontakt innan med kundtjänst och fick monteringsinstruktionen på mejl innan jag beställde för att se så att det var rätt och allt passade perfekt och den var riktigt enkel att montera och instruktionen var kanon bra

Svar från carparts.se

Hej Tony! Va kul det har fungerat från A till Ö. Det är så vi vill jobba! Mvh carparts.se

Dan Stellan K
Skrev om carparts.se

Lätt att beställa, mycket snabb leverans av Thule cykelhållare, helt nöjd med produkten. Skulle föredra att betala mot faktura utan faktureringsavgift.

Svar från carparts.se

Hej Dan! Tack för att du tagit dig tiden och lämnat ett betyg. Dina önskemål är noterade! Mvh carparts.se

Tomas C
Skrev om carparts.se

Bra och enkelt! God service! Svarade snabbt på frågor.

Hej Tomas! Tack för ditt omdöme. Du är varmt välkommen åter. Mvh carparts.se

Gert Arne Ronny A

Köpte en cykelhållare till dragkroken och det fungerade alldeles utmärkt. Snabbt, korrekt och till rätt pris. Det enda man kan anmärka på är egentligen att varan levererades till ett utlämningsställe som ligger lite avigt till, och det ställde till en del problem. Å andra sidan var frakten gratis så vad kan man egentkligen begära?

Hej Gert! Kul att du är nöjd med cykelhållaren. Välkommen åter. Mvh carparts.se

Stefan Tage H
Skrev om carparts.se

Bra bemötande och snabb korrekt leverans

Svar från carparts.se

Vi tackar för ditt omdöme och jobbar hela tiden på kunden i fokus Mvh Johan Carparts.se

Mick L
Skrev om carparts.se

Super service. Tak for hjælpen.

kul att läsa, hoppas ni kommer åter :-) Mvh Johan Carparts.se

Johan Daniel W
Skrev om carparts.se

Enkelt att hitta rätt takräcken för din bil. Otroligt snabb leverans.

Svar från carparts.se

Skönt att läsa, vi jobbar ständigt på att kunden ska få sina saker så snabbt som möjligt. Mvh Johan Carparts.se

Lars Tuve Vilhelm T

Hittade vad jag sökte på web-sidan, fick hjälp att spåra paketet.

Svar från carparts.se

Härligt att du uppskattar våran support, nu har vi även spårnummer för enkla postpaket som kunden kan spåra. Mvh Johan Carparts.se

Andreas Pontus K
Skrev om carparts.se

Hade ingen kontakt med någon, beställde på nätet. Snabb leverans och rätt grejer.

Du är välkommen åter och tack för ditt omdöme Mvh Johan Carparts.se

Carl Rickard J
Skrev om carparts.se

Bra lättmanövererad hemsida, snabb leverans!

Svar från carparts.se

Hej Carl. Tack för ditt betyg! Du är välkommen åter. Med vänliga hälsningar carparts.se

Jan Ulrik Mikael K

Snabb leverans och bra produkter

Svar från carparts.se

Hej Jan Ulrik. Kul att du är nöjd med vår service. Med vänliga hälsningar carparts.se

Niklas D
Skrev om carparts.se

bra respons, snabb leverans! dyr fraktkostnad

Svar från carparts.se

Hej Niklas! Tack för ditt betyg. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar carparts.se

Emir S
Skrev om carparts.se

Snabb service,trevlig kundtjänst.Problemfri leverans jättenöjd med dem!

Svar från carparts.se

Hej Emir. Tack för ditt betyg! Det uppskattar vi jätte mycket. Välkommen åter. Med vänliga hälsningar carparts.se

Bosse J
Skrev om carparts.se

Bra pris, service och trevligt bemötande. Lite trånga lokaler (fick åka ut och montera boxen på gatan).

Svar från carparts.se

Hej Bosse! Kul att du är nöjd med vår service samt våra priser. En del fordon är så pass höga att vi måste göra montaget utanför porten. Det är blir nog bäst så ;) Du är välkommen åter! Med vänliga hälsningar carpart.se

Anders Johnny S
Skrev om carparts.se

Jag fick det jag ville utan krångel

Svar från carparts.se

Hej Anders. Skönt att allting har fungerat bra för dig! Tack för ditt betyg. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar carparts.se

Kurt Ivan Tage Q
Skrev om carparts.se

Köpte ett beg. takräck som visade sig hålla vad som utlovats. Snabb transport. Köpet fungerade helt OK

Svar från carparts.se

Hej Kurt! Tack för ditt omdöme. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar carparts.se

Ali B
Skrev om carparts.se

Perfekt servic och korrekt företag bra leverans och billigt

Svar från carparts.se

Hej Ali! Tack för ditt omdöme, kul att du är nöjd med vår service! Med vänliga hälsningar carparts.se

Lars A

Leveransen fungerade helt ok. //Lars

Ulf R
Skrev om carparts.se

Snabb och enkelt med kunniga säljare på Caroarts

Svar från carparts.se

Hej Ulf! Tusen tack för ditt omdöme! Välkommen åter. Med vänliga hälsningar carparts.se

Joakim K
Skrev om carparts.se

Jag valde Carparts för att de erbjöd ett bra pris på en Thule Alpine 700. Jag beställde på fredagen och på måndagen hade TNT varit och försökt leverera utan SMS-avisering. Då jag inte var hemma (en del jobbar ju under dagtid) åkte jag och hämtade istället. Tyvärr hade paketet fått ordentliga skador i frakten men innehållet hade klarat sig förutom ett litet skrapmärke som jag efter kontakt med Carparts fick rådet att putsa bort med en trasa vilket gick utmärkt. Med lite bättre emballage och bättre service av TNT med bl.a sms-avisering hade jag gett Carparts en femma.

Svar från carparts.se

Hej Joakim. Tack för att du tog dig tiden och lämnade ett omdöme. Vi tar med oss din input och ser vad vi kan göra för att förbättra oss på dem punkterna. Kul att du är nöjd med servicen och leveranstiden. Med vänliga hälsningar carparts.se

Hans Olof F
Skrev om carparts.se

Bra hemsida lätt beställa och snabb leverans bara en massa +++++ att saga.

Svar från carparts.se

Hej Hans! Tack för ditt omdöme. Riktigt kul att du är nöjd med vår service! Med vänliga hälsningar carparts.se

Anders Esbjörn J

Mycket bra! Väldigt snabb leverans.

Svar från carparts.se

Hej Anders. Tack för ditt omdöme! Välkommen åter. Med vänliga hälsningar carparts.se