Case 4 You AB

1.8

5 omdömen om Case 4 You AB

Daniel A
Skrev om Case 4 You AB

VARNING! Usel kundservice och risk för att bli lurad! Beställde en klocka som var för stor och därför skulle skickas tillbaka. Företaget erbjuder ingen returfrakt/returpaket eller retursedel med spåringsfunktion. Fick efter kontakt med case4you en returadress. Skickade tillbaka klockan och mailade samtidigt företaget att paketet var skickat med ordernummret angivet på paketet. Case4you hävdar att postnord slarvat bort returen och vill inte stryka min faktura. De menar att jag borde ha betalat ännu mer för returförsändelsen...

Selahattin F
Skrev om Case 4 You AB

ett bluff företag köp aldrig något från dom köpte några månader sedan en sparkcykel och stänkskärm och låsmekanismen gick sönder, när jag kontaktade de efter fler kontakt så hittade de på vattenskador på den och vill inte åtgärda felet så köp inte något från detta företag

Neil Börje B
Skrev om Case 4 You AB

Skitföretag, inga garantier och hittar på egna fel på scooter för att slippa laga,kunde inte ens laga när jag erbjöd mej att betala bluff,riktigt skitföretag VARNING KÖP INGET LURENDREJERI

Selahattin F gillar detta
Philip S
Skrev om Case 4 You AB

Beställde mobilskal till mitt företag med vår logga på. Funkade jätte bra och rekommenderar verkligen att köpa från dem.

Robert B
Skrev om Case 4 You AB

Otrevligt bemötande, vägrar ta emot reklamation trots att det bara gått några månader innan produkten gick sönder. Följer inte konsumentköplagen.