feedback company

Checkins
Ring företaget
Cf:s Plåtslageri

Säbygatan 19 753 23 UPPSALA

Cf:s Plåtslageri finns på Säbygatan 19 i UPPSALA och är sökbara på bl.a. Byggnadsplåtslageri och Byggnadsplåtslageri

Mer funktioner

Vad tycker du om Cf:s Plåtslageri

Cf:s Plåtslageri saknar rekommendationer!

Reco tipsar om

Säbyg. 23, UPPSALA

Läs mer om Bonissimo AB

Lars J

Lars J tycker:

"Vi hade en espressostation på kontoret som ingen verkade klara av att laga men efter mycket efterforskningar hittade jag Bonissimo och Tomas där, en r ... "

AB Lelax Produkter

Box 54, MÄRSTA

Läs mer om AB Lelax Produkter

Janne G

Janne G tycker:

"Mycket trevliga !!! Gjorde ett kanon jobb åt mig för andra gången . Jag rekommenderar Lelax om du vill ha ett bra jobb utfört. MVH Greppi "

Idrottsbudet i Uppsala AB

Säbygatan 6, UPPSALA

Läs mer om Idrottsbudet i Uppsala AB

Agneta F

Agneta F tycker:

"Trevliga och hjälpsamma. Gör allt för kunden. Vid problem är de väldigt aktiva på lösa dem. "

Åkes Fabriker AB Åkes Persienner & Markiser

Bergsbrunnagatan 1, UPPSALA

Läs mer om Åkes Fabriker AB Åkes Persienner & Markiser

mattias E

mattias E tycker:

"Superbra service. Trevligt bemötande av personal. Här kommer vi att köpa resterande av våra markiser! "

Golv Finish i Uppsala AB

Märstagatan 12, UPPSALA

Läs mer om Golv Finish i Uppsala AB

Britta

Britta tycker:

"Jens slipade våra golv och vi är grymt nöjda. Han var trevlig, samarbetsvillig och inte minst anpassningsbar då vi inte kunde ange exakt startdatum. V ... "