Chalita Thaimassage

Chalita Thaimassage

8 omdömen om Chalita Thaimassage

Falu T
Skrev om Chalita Thaimassage

I särklass bästa massagen i Falun! Rekommenderas varmt. Engagerar sig i kundens problem och ger allt för att hjälpa dig att bli kvitt med smärtan även om det betyder 5-10 minuters extrajobb. Toppenbetyg!!!

B-Å Å
Skrev om Chalita Thaimassage

Jättebra massage och fantastisk service när Chalita kan ställa upp på kort varsel. Jag fick så j-vla ont i ryggen efter att ha målat i hallen och efter en tvåtimmars oljemassage var jag som en ny människa igen. Rekommenderas varmt.

nina e
Skrev om Chalita Thaimassage

Riktigt bra massage. Chalita är vänligt. Hon är trevligt och det gör så att man känner sig av slappnad på ett speciellt sätt. Riktigt fin plats, ren, och mysigt rum.

Janne H
Skrev om Chalita Thaimassage

Mycket trevligt bemötande och mycket bra massage för min onda rygg.Jag kan rekommendera Chalitas massage,gå dit om ni har ont eller behöver slappna av.

peter s
Skrev om Chalita Thaimassage

suveränt bra bemötande har varit hos naprapater och massage mm i mer än 20 år nu har jag hittat rätt superbra

Tobi B
Skrev om Chalita Thaimassage

Mycket trevligt bemötande av personalen och lugn lokal i avskilt läge. Massagen var mycket bra och mina kompisar som provat säger samma sak.

B-Å H
Skrev om Chalita Thaimassage

Personalen får thaimassage med jämna mellanrum med bra resultat.

Jan H
Skrev om Chalita Thaimassage

Har varit kund hos Chalita i över ett år nu och måste säga att det är den bästa thaimassagen i Dalarna. De gånger jag haft rejält ont i ryggen har hon t.o.m. jobbat övertid för att få ordning den utan extra betalning. Det är sånt som en annan uppskattar rejält när någon bryr sig om sina kunder.