Advokatbolaget Claes Blåe

3.7

12 omdömen om Advokatbolaget Claes Blåe

Erik Jesper N
Skrev om Advokatbolaget Claes Blåe

Claes är en klippa =) Tagit hjälp av honom i flera fall och alltid gått väldigt bra! Han är även flitig på byggahusforumet där väldigt många uppskattar hans hjälp!

Bengt Jan B
Skrev om Advokatbolaget Claes Blåe

Kunde man ge NOLL skulle Herr Blåe få det. Detta är självupplevda faktiska händelser och kan inte falla under förtal eller förolämpning. Anlitade Herr Blåe i ett mål rörande byggnads fel då vi hade hört gott om honom som expert inom området. Vi har aldrig anlitat advokat tidigare så vi visste inte riktigt hur hela processen skulle fungera varför vi ställde många frågor som i början besvarades av Herr Blåe men efter att tiden gig blev det mer och mer irritation över att vi ställde frågor och vi fick dessutom frågan om vi...

david l
Skrev om Advokatbolaget Claes Blåe

Vi fick ett mycket kompetent, vänligt och bra mottagande. Igenom en mycket lång och trist process kring ett husköp kände vi att vi fick 100% stöd och hjälp av vår advokat. Hela affären avlöpte till vår förmån, något som skedde helt genom vår advokats försorg. Vi fick snabbt svar på viktiga frågor och alla praktiska moment avlöpte mycket smidigt. Vi är kort sagt mycket nöjda och kan verkligen rekommendera Claes Blåe!

Madeleine D
Skrev om Advokatbolaget Claes Blåe

Kompetent, inkännande, lyhörd och kunnig i ärendet han företräder. Skötte uppdraget excellent. Rekommenderas varmt! /Madeleine

Cornelia B
Skrev om Advokatbolaget Claes Blåe

Ingen kommentar, förtjänar inte ens 1 stjärna.

Jocke J
Skrev om Advokatbolaget Claes Blåe

Aldrig igen, hörde av sig en gång var 3 månad o sen skickar en faktura på 13.000 ? blåste oss duktigt gjorde han iallafall, la inget inget vidare större intresse för vårt ärende iheller. EN gång Claes blåe aldrig igen. Får till svars när jag skriver att jag är missnöjd "bra då vet jag" cb,

Cornelia B och Jocke J gillar detta
Göran S
Skrev om Advokatbolaget Claes Blåe

https://www.dropbox.com/s/phkmmq09nhqf5tf/Ystads%20TR%20T%201787-10%20Slutligt%20beslut%20%28ej%20s%C3%A4rskilt%20uppsatt%29%202012-06-14.pdf?dl=0 domen T1787-10 ANKLAGELSER MOT BRÅE KAN INTE BELÄGGAS. JAG BESTÄLLDE DOMEN T1787-10 FRÅN YSTAD TINGSRÄTT. DU KAN LÄSA DEN HÄR:

eric b
Skrev om Advokatbolaget Claes Blåe

Hade Claes i ett skadeståndsfall förra hösten och han skötte ärendet kanon. Inga klagomål alls att skriva. Målet gick kanon och Claes skötte allt väldigt bra. Fixade in skadeståndet på kontot snabbt och inget strul alls. // Eric

Lars B
Skrev om Advokatbolaget Claes Blåe

Vi är så nöjda med advokat Claes Blåe! Som hjälpte oss med vårt skadestånd. Han fixade allt från rättsskydd till att skadeståndet fanns på kontot!! Vi rekommenderar honom! Lars Bengtsson

Hampus B
Skrev om Advokatbolaget Claes Blåe

Jag förstår inte vad Gun B pratar om... Han ordnade vårt skadeståndsärende på ett effektivt sätt. Han fixade till och med rättsskyddet från början av ärendet. Kan varmt rekommendera denne advokat.

eric b gillar detta
Gun B
Skrev om Advokatbolaget Claes Blåe

Kaos! Saknar enligt MIN åsikt metodiskt arbessätt. JAG ANSER att han inte visste vad han själv skrivit eller varför. Kunde inte hålla tidplanen, begärde anstånd gång på gång. Rapporterade/återkopplade inte till klienten. Enligt min åsikt : Gjorde inget för att aktivt leta bevis till förmån för klienten. Semestrade när synpunkter till tingsrätten skulle lämnas in. Avsade sig uppdraget mitt under processen i tingsrätten. Ärendet gällde tvist/skadestånd. Rekommenderas inte! ...Då advokat Blåe hotat med åtal pga min tidigare...

Jocke J gillar detta
P
Skrev om Advokatbolaget Claes Blåe

Kan mycket varmt rekommendera denna otroligt trevliga och mycket proffsiga advokat! Väldigt Bra!

eric b och Hampus B gillar detta