Cliff Barnes Restaurang AB

4.4

9 omdömen om Cliff Barnes Restaurang AB

Anton J
Skrev om Cliff Barnes Restaurang AB

Vill du dansa till sjunga med-låtar, känna peppen och är ett skönt gäng som vill rocka loss är detta platsen! Kl 23 slår de i gonggongen och då är det IGÅNG. Restaurangen är helt ok också, halloumiburgaren var riktigt god, men det är ju inga vita dukar på bordet direkt (uteserveringen) och det är lite klibbigt. Servicen, maten är inget att klaga på, men de kunde gaska upp sig lite på att få det trevligt. Cliff Barnes är en av Stockholms bästa platser för riktigt roligt röj och där toklevererar de nästan varje helg!

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4130 omdömen 4.0 av 4130 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Mathias E
Skrev om Cliff Barnes Restaurang AB

jättebra mat och perfekt ställe på Fredag och lördagkvällar. Dock lite tråkigt att dom bara har öppet till klockan 01:00. Men sjukt bra musik och trevlig personal.

Hanna S
Skrev om Cliff Barnes Restaurang AB

Brutalt god mat! Öppna uteserveringen på riktigt 2014 så folk hittar tillbaka...

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
drom p
Skrev om Cliff Barnes Restaurang AB

Lunch: Bra kvalite o variation men endast isbergssallad som sallad är trist. Lite grönsaker i salladen så skulle jag luncha där oftare.

Björn W
Skrev om Cliff Barnes Restaurang AB

Egentligen ingen märkvärdig lokal, men dra på trissor vilket skönt drag det är på Cliff. Har varit där några gånger senaste åren och alltid haft kul, vilket inte är lika lätt nu när man har blivit +30:) Har inte käkat där, men det får det bli någon gång snart

Cajsa J och 3 andra gillar detta
Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
Annika T
Skrev om Cliff Barnes Restaurang AB

Världens bästa restaurang, bra luncher och kanonös på fredagar och lördagar, jag skulle flytta in om jag fick plats med ungarna under bardisken! ;)

Carina J
Skrev om Cliff Barnes Restaurang AB

Toppenlunch och bra middagar under lugna kvällar. vissa kvällar ordentligt ös, inget för den som vill äta imlugn och ro. Mycket bra kök generellt och trevlig servis.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8060 omdömen 4.3 av 8060 omdömen

Nils G
Skrev om Cliff Barnes Restaurang AB

Vilket ställe! Man måste ha bra framförhållning för att få ett bord en fredag kväll, vi bokade 3 veckor i förväg. Jag och 3 vänner käkade burgaren, oj oj oj vilken stor portion och den var hur god som helst. När vi vid 22 tiden ätit klart så kickade stället igång med ett sanslöst tryck i sann afterskianda. Öl går att få i kannor vilket spär på den sköna afterski stämmningen. Jag tror aldrig jag varit på ett ställe med så packat med folk.Skönt att det inte går att få köföreträde vilket ger en mycket mer avslappnad miljö. Hade det vart möjligt hade jag gärna givit stället 6 recos : ).

Camilla
Skrev om Cliff Barnes Restaurang AB

Jag blir alltid glad när jag går till Cliff Barnes. Det är svårt att inte smittas av personalens personliga och glada bemötande. Menyn är rolig (läs humoristisk) och maten är god, väldigt god, och serveras i väl tilltagna portioner. Killen som köper in restaurangernas viner och dessutom serverar gör finfina vinrekommendationer och om han är på rätt humör kan man få turen att få en liten vinprovning. Jag kan verkligen rekommendera måndagkvällar då man får både förätt och efterrätt för 160 riksdaler, otroligt prisvärt....

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4105 omdömen 4.0 av 4105 omdömen