Coffee Shop Bara Vara

3.8

18 omdömen om Coffee Shop Bara Vara

Rex D
Skrev om Coffee Shop Bara Vara

God pasta sallad, fina bakverk och trevlig personal. Lokalen är sådär dock, alldeles för liten.

Anna E
Skrev om Coffee Shop Bara Vara

Sveriges mest otrevliga personal, NI JOBBAR I EN SERVICE BRANCH!... överskattat ställe överlag, vad är det som är så speciellt, inte var det min cappuccino iaf.

Arvid N
Skrev om Coffee Shop Bara Vara

Mysiga lokaler och supertrevliga och väldigt duktiga baristor. Har varit där många gånger och har altid blivit nöjd. Definitivt prisvärt.

Anette O
Skrev om Coffee Shop Bara Vara

Är stammis på Bara Vara sen ett par år tillbaka - det är ett familjeföretag som håller mycket hög klass och ger aldrig avkall på kvalitet eller service. En utav de bästa baristorna i Sverige åtefinns här (Matteus). Håller samma klass som da matteo i Göteborg. Rekommenderas varmt!

Helena  S
Skrev om Coffee Shop Bara Vara

Ett mkt nice café att ta en fika på efter att ha gjort Örebros största shoppinggata osäkert. Kan rekommendera deras färskpressade juice oxå deras mkt fräscha utbud av mackor/subs :)

Jenny  W
Skrev om Coffee Shop Bara Vara

Bra service, men hög ljudnivå och höga priser.

Linda O
Skrev om Coffee Shop Bara Vara

Ett mysigt café mitt i centrala örebro. Dock ett minus för den trånga entrén och de något höga priserna.

Veronica S
Skrev om Coffee Shop Bara Vara

Väldigt mysigt café mitt inne i centrum, med stort utbud av fika, allt från kaffe till goda mackor, pajer och milkshake. Något dyrt men ändå ok. Populärt, vilket betyder att det ofta är ganska fullt, och att få bord nära fönstret är inte alltid så lätt. Trevlig personal och ett trevlig café överlag.

Maria C
Skrev om Coffee Shop Bara Vara

Ett mysigt café mitt i Örebros kärna där man kan avnjuta gott kaffe och tilltugg. De har flertalet Kaffe bladningar, självklart de vanliga som caffe latte, cappucinon och espresson. Man kan även få smaksatt kaffe, choklad, kola, jordgubbe och konjak extrakt! När man beställer vanligt kaffe får man välja mellan vanligt odlat eller ekologiskt! Dricker man bara vatten till fikat kan man lägga i citron, lime och is! De har även mängde med te sorter! När man ska välja vad man vill ha till sin dryck är det inte lätt, ska man bara...

carolina N
Skrev om Coffee Shop Bara Vara

Stadens mysigaste café där man året om kan njuta av en fika eller en nyttig sallad! Ett minus för den trånga entrén då det ALLTID är så fullt att man nästan aldrig kommer in genom dörren! Men har man väl kommit in är det en mysig liten oas där man kan vila en stund från shoppingen.

Emma A
Skrev om Coffee Shop Bara Vara

Ett av Örebros bästa caféer! Goda desserter och bra kaffe. Priserna kanske inte är helt studentriktiga men man kan ju lyxa till det ibland. Det är mysigt att sitta på övervåningen och kolla ut över stan.

Anna H
Skrev om Coffee Shop Bara Vara

BaraVara är ett av de bästa mat/fika-ställen jag varit på med trevlig personal som lägger ner tid på beställningarna. Har ätit sallad som var hur god som helst och det går snabbt att få maten. Också fikat va superbra, gott och med en snygg uppläggning med frysta bär och annat som garnering. Övervåningen med bord och stolar, fåtöljer mm är väldigt mysig och trots att ljudnivån kan bli ganska hög när det är mycket folk så gör det ingenting då lokalen känns rymlig och det blir inte trångt. Något som dock är lite negativt är...

Lisa E
Skrev om Coffee Shop Bara Vara

Mitt absoluta favorit café. Här finns allt och kaffe smakr alltid utsökt. Så vill du riktigt mysa en stund och bara vara är detta bästa platsen i Örebro.

Kajsa G
Skrev om Coffee Shop Bara Vara

Ett mycket mysigt och rogivande café mitt i Örebros centrum. På sommar/vår/höst kan man sitta på deras uteservering där de erbjuder filtar. Deras smörgåsar är jättegoda och är de som lockar mig mest. Trevlig personal. Det enda som drar ned värderingen av företaget är möjligen ett ganska högt pris och något trångt vid både kassa och inneservering.

Kristoffer E
Skrev om Coffee Shop Bara Vara

Ett mycket överskattat café som hade vunnit lite på att inte ligga så centralt som det gör. Personalen är helt okej, men det är oftast långa köer och man får tälta utanför någon timme innan det öppnar om man vill ha någon chans att få plats. Trångt och högljutt.

Elina O
Skrev om Coffee Shop Bara Vara

Mycket goda mackor men väldigt trångt ställe. Det är jättesvårt att prata med varann utan att behöva skrika för att höras och borden står alldeles för tätt. Dessutom så har jag mer än en gång blivit väldigt otrevligt bemött av personalen. Bättre på sommaren dock när man kan sitta ute.

Matilda B
Skrev om Coffee Shop Bara Vara

Bland det bästa fiket som finns. Mycket olika att välja på och dessutom finns "det lilla extra" vad man än beställer! Det är alltid fräscht, mysigt och mycket trevlig personal. Är speciellt förtjust i deras curry mango dressing som man får till salladen. På sommaren kan man sitta ut och njuta av sin latte och spana på folk.

Anders D
Skrev om Coffee Shop Bara Vara

Örebros bästa fik, bra kaffe och avslappnad stämmning