Kampanj

Ring företaget
Coop Butiker & Stormarknader, Coop Extra Jakobsber

Tornérplatsen 30 177 30 JÄRFÄLLA

www.konsum.se

Coop Butiker & Stormarknader, Coop Extra Jakobsber finns på Tornérplatsen 30 i JÄRFÄLLA och är sökbara på bl.a. Livsmedel och Matbutik

Mer funktioner

Vad tycker du om Coop Butiker & Stormarknader, Coop Extra Jakobsber

Läs vad Recos användare tycker om Coop Butiker & Stormarknader, Coop Extra Jakobsber

• Status: 5
    skrev om Coop Butiker & Stormarknader, Coop Extra Jakobsber:
    Billigt men rörigt och även smutsigt på sina ställen där mat från trasiga förpackningar hamnat på hyllorna eller på golvet. Gamla ruttna grönsaker och frukter. Detta kunde har varit Jakobsbergs största och mest framgångsrika matbutik om man skött den på rätt sätt.
  • Status: 11
    skrev om Coop Butiker & Stormarknader, Coop Extra Jakobsber:
    Coop i Jakobsberg har låga priser. En sak som inte är så bra är grönsaks/frukt avdelningen. Jag brukar inte köpa grönsaker där för de är ofta gamla och t.o.m mögliga ibland. Delikatessavdelningen hade bättre service förr. Det händer ofta att jag hittar produkter som redan gått ut.
  • Status: 10
    skrev om Coop Butiker & Stormarknader, Coop Extra Jakobsber:
    Coop extra eller "Coop Willys". Coop extra är en lågprisbutik och det märks. Ofta är grönsaker gamla och ruttna. Många varor har passerat utgångsdatumet. Personalens trevlighet är varierande. De unga är väldigt trevliga. Snabbkassorna har satt fart på kösystemet och nu går det riktigt fort att handla. Det viktiga för affären är att det ska vara billigt och det märks då de inte tar hänsyn till moral och etik. Trots att många sagt till om att de inte vill se ägg från burhöns i butiken anser de att kunderna vill ha de billiga äggen.

Företag nära Coop Butiker & Stormarknader, Coop Extra Jakobsber

Däldvägen 1, TUMBA

Läs mer om Ok Detaljhandel, OKQ8 Tumba

0 bilder från Coop Butiker & Stormarknader, Coop Extra Jakobsber

Taggar för Coop Butiker & Stormarknader, Coop Extra Jakobsber

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Coop Butiker & Stormarknader, Coop Extra Jakobsber