feedback company

Ring företaget
Coop Butiker & Stormarknader, Coop Extra Jakobsber

Tornérplatsen 30 177 30 JÄRFÄLLA

www.konsum.se

Coop Butiker & Stormarknader, Coop Extra Jakobsber finns på Tornérplatsen 30 i JÄRFÄLLA och är sökbara på bl.a. Livsmedel och Matbutik

Mer funktioner

Vad tycker du om Coop Butiker & Stormarknader, Coop Extra Jakobsber

Läs vad Recos användare tycker om Coop Butiker & Stormarknader, Coop Extra Jakobsber

• Status: 5
    skrev om Coop Butiker & Stormarknader, Coop Extra Jakobsber:
    Billigt men rörigt och även smutsigt på sina ställen där mat från trasiga förpackningar hamnat på hyllorna eller på golvet. Gamla ruttna grönsaker och frukter. Detta kunde har varit Jakobsbergs största och mest framgångsrika matbutik om man skött den på rätt sätt.
  • Status: 11
    skrev om Coop Butiker & Stormarknader, Coop Extra Jakobsber:
    Coop i Jakobsberg har låga priser. En sak som inte är så bra är grönsaks/frukt avdelningen. Jag brukar inte köpa grönsaker där för de är ofta gamla och t.o.m mögliga ibland. Delikatessavdelningen hade bättre service förr. Det händer ofta att jag hittar produkter som redan gått ut.
  • Status: 10
    skrev om Coop Butiker & Stormarknader, Coop Extra Jakobsber:
    Coop extra eller "Coop Willys". Coop extra är en lågprisbutik och det märks. Ofta är grönsaker gamla och ruttna. Många varor har passerat utgångsdatumet. Personalens trevlighet är varierande. De unga är väldigt trevliga. Snabbkassorna har satt fart på kösystemet och nu går det riktigt fort att handla. Det viktiga för affären är att det ska vara billigt och det märks då de inte tar hänsyn till moral och etik. Trots att många sagt till om att de inte vill se ägg från burhöns i butiken anser de att kunderna vill ha de billiga äggen.

Företag nära Coop Butiker & Stormarknader, Coop Extra Jakobsber

Södermanland-Nerikes Nation

S:T Olofsgatan 16, UPPSALA

Läs mer om Södermanland-Nerikes Nation

Mary

Mary tycker:

"Maten är bra, men det finns få rätter att välja mellan. Priserna är lite högre (men ändå låga) än på andra nationspubar, men kvalitén är också lite hö ... "

Systembolaget

Smedsgränd 13, UPPSALA

Läs mer om Systembolaget

Joakim P

Joakim P tycker:

"Mitt i stan finns ett systembolag med mycket bra utbud. Är det långa köer arbetar personalen snabbt. De gånger jag har frågat om tips, har jag genast ... "

H & M Hennes & Mauritz Sverige, H&m

Svartbäcksgatan 4, UPPSALA

Läs mer om H & M Hennes & Mauritz Sverige, H&m

Laura A

Laura A tycker:

"Alltid trevliga tjejer i butiken i centrala Uppsala! "

Magneten Amigo

S:T Olofsgatan 30, UPPSALA

Läs mer om Magneten Amigo

Moa E

Moa E tycker:

"Absolut värt att titta förbi här om du behöver ngt i maskeradväg eller för en temafest. Har det mesta, allt från peruker och ansiktsfärg till skämtsak ... "

Chs Gillet, Clarion Hotel Gillet

Dragarbrunnsgatan 23, UPPSALA

Läs mer om Chs Gillet, Clarion Hotel Gillet

Tobias B

Tobias B tycker:

"Clarion Hotel Gillet är ett trevligt hotell i centrala Uppsala. Bemötande var trevligt om än något stressigt vid utcheckningen på söndag morgon. R ... "

0 bilder från Coop Butiker & Stormarknader, Coop Extra Jakobsber

Taggar för Coop Butiker & Stormarknader, Coop Extra Jakobsber

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Coop Butiker & Stormarknader, Coop Extra Jakobsber