Creditsafe i Sverige AB

Creditsafe i Sverige AB

Ring 031-725 50 00 www.creditsafe.se
1.8

Creditsafe erbjuder kreditupplysning till ett marknadsmässigt bra pris. Bland våra tjänster finner du kreditinformation, kreditbedömning, företagsupplysning och personupplysning. Gör säkrare affärer och minska dina risker med att använda vår kre

5 omdömen om Creditsafe i Sverige AB

Seyed Ali Reza A
Skrev om Creditsafe i Sverige AB

VARNING VARNING!!! Anlita inte Creditsafe om du är företagare, De har väldigt dålig kundservice och så fort du har ingått ett avtal med dem så slutar dem svara. Deras priser är väldigt dyra och deras kredit bedömningar suger. Det finns andra aktörer på marknaden som både har betydligt bättre kundservice samt betydligt lägre priser med riktigt bra kredit bedömningar. NI KOMMER ÅNGRA ER OCH SITTA MED VÄLDIGT DYRT AVTAL OM NI ANLITAR CREDITSAFE!

Sandra Å
Skrev om Creditsafe i Sverige AB

Komplett värdelöst och man riskerar att gå miste om kunder då de har egna uppfattningar om företags och privatpersoners kreditvärdighet som inte stämmer. Använd annan aktör som Syna eller liknande väletablerat kreditbedömningssystem för att slippa riskera att gå miste om affärer.

Jessica P
Skrev om Creditsafe i Sverige AB

Creditsafe är ett oseriöst kreditupplysningsföretag som ger felaktig information om ens kreditvärdighet och skyller sen ifrån sig. Jag har på alla kreditupplysningsföretag som använts på mig en god kreditvärdighet på 8 av 10, senast för två månader sen. D v s jag har aldrig tagit ett lån, har aldrig fått en anmärkning eller ens en påminnelse av faktura. Jag har en hel del sparade pengar på banken och kreditkort på 30000 genom Swedbank som jag inte ens använder. Jag har alltid mycket pengar kvar på lönekontot innan ny lön...

Sascha A
Skrev om Creditsafe i Sverige AB

de gör kreditupplyssning utan att man har gett de tillåtelse. WTF?

Natalie  S
Skrev om Creditsafe i Sverige AB

Relevant och trovärdig information. Konkurrenskraftiga priser, mycket bra kundservice!!