Cut the Crap

4.0

15 omdömen om Cut the Crap

Maria H
Skrev om Cut the Crap

Han som klippte mig var både otrevlig och hårdhänt. Jag sa till honom att jag ville spara på längden och få topparna klippta. Istället klippte han av en rejäl bit, fick mycket kortare hår en jag ville. Han lyssnade inte på något jag sa vilket resulterade i att jag är extremt missnöjd. Det kommer ta riktigt lång tid för mig att få tillbaka mitt långa hår, har nu istället en lång page.

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Agneta N
Skrev om Cut the Crap

En mycket proffsig salong med professionell å kunniga frisörer, fick mitt hår klippt å färgat i veckan å är mycket nöjd en trivsam inredning och man får ett trevligt bemötande.

Christina E
Skrev om Cut the Crap

Jag kan verkligen rekommendera CutThe Crape. Har alltid gått där i från nöjd. Har fått mycket beröm för mitt hår. Har under åren rekommenderat ett flertal bekanta,även dom har blivit Cut The Crape trogna. Tack för ett proffsigt bemötande och er skicklighet med saxen. Nöjd kund.

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 261 omdömen 4.8 av 261 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Miriam L
Skrev om Cut the Crap

All personal som Jobbar där är inte världens trevligaste, bara ca 2.

Calle R
Skrev om Cut the Crap

Kristoffer är grym! Alltid grymt noggrann och stressar inte igenom utan klipper till han är helt nöjd.

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 281 omdömen 4.6 av 281 omdömen
BadgeTwoYears

Nathalie är otroligt duktig, trevlig och profetionell. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Claudia Z Claudia Z
Philippe A
Skrev om Cut the Crap

Mycket bra bemötande. Skön personal som kan sin grej. Fick exakt den frisyr jag ville ha :)

Julia J
Skrev om Cut the Crap

Fan vilket härligt ställe! Skön personal och as snygg klippning! Jag är jättenöjd! :D

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 294 omdömen 4.7 av 294 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt duktig erfaren frisör med fingertoppskänsla

Kristina M Kristina M
Jennifer S
Skrev om Cut the Crap

Fick mitt livs sämsta klippning. Förstår fortfarande inte hur både bilder och beskrivning kunde misstolkas så pass mycket. Fick som tur var pengarna tillbaka, men har fortfarande en klippning som kommer ta flera månader att växa ut till den frisyr jag egentligen ville ha.

Kaj O
Skrev om Cut the Crap

Jag kan bara säga, att jag kan inte tänka mig att gå till någon annan frisör. Jag blir trevligt bemött och känner att frisörerna har den största kunskap.

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

josefin a
Skrev om Cut the Crap

Det är personligt och inte så knussligt, och frisörerna tar sig verkligen tid och lyssnar på vad man faktiskt önskar. Det är inte alls en såndär pengakåt fabrikskänsla som jag upplevt på andra ställen. Det är din tid helt enkelt.

Eva S
Skrev om Cut the Crap

Det bemötande och den service jag får där är i mitt tycke alldeles ypperlig.

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1054 omdömen 4.8 av 1054 omdömen

Yvonne S
Skrev om Cut the Crap

Mycket bra bemötande och kunnig personal! (Ibland dock lite väl påträngande musik).

Johanna Z
Skrev om Cut the Crap

Bra kompetens (personalen är kunnig inom hårvård), ett plus med lite huvudmassage innan klippning.

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 291 omdömen 4.6 av 291 omdömen
BadgeTwoYears

Lyhörd, trevlig! Fick mycket bra konsultation för lämpliga produkter och vid klippning 🌟🌟🌟🌟

Marianne O

Nils L
Skrev om Cut the Crap

Cut the crap är en mycket trevlig salong. Det känns alltid bra att få bli friserad.

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 232 omdömen 4.6 av 232 omdömen
BadgeTwoYears

Blev så bra bemött av Hedda!! Både såå trevlig och otroligt duktig, blev mer än nöjd med resultatet!

Josefin L Josefin L