Cutie Care AB

Cutie Care AB

Ring 08-33 09 27 www.cutienails.se
4.1

Bli bortskämd och få en fantastisk nagelvård, för hand av våra kinesiska specialister. Gör dina vänner avundsjuka med din personliga smak av unika naglar. Glöm inte bort våra speciella bröllopserbjudanden. Inte bara dina händer behöver vackra naglar, dina fötter förtjänar lite extra vård. Dina fötter kommer att föryngras och skina underbart, när du går på gatorna i Stockholm.

20 omdömen om Cutie Care AB

Mandana Ingrid S
Skrev om Cutie Care AB

Offers package prices, but once there, they’ll claim they don’t have time and will still charge ridiculously overrated price for only one treatment due to “time” Also they will charge you spontaneously like 3 months later again. Really scary how they can be still running.

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

T
Skrev om Cutie Care AB

Jag rekommenderar ingen att besöka Cutie Spa i MOS. Jag insjuknade och blev inlagd på sjukhus och de vägrar förlänga mitt presentkort som jag har så att jag kan använda det när jag tillfrisknat. De är helt klart bara intresserad av pengar, ingen servicekänsla eller medmänsklighet finns i detta företag. Oproffisionellt samt otrevligt bemötande.

Tove T
Skrev om Cutie Care AB

Lokalen är fin och personalen verkar trevlig förutom att de inte riktigt förstår engelska (de talar inte svenska heller). Det går inte att kommunicera med dem och därför vet man aldrig vad man får för färg/material på naglarna. Oftast inte det man ville tyvärr.. Det uppstår mycket missförstånd pga deras dåliga språkkunskaper. Sist jag gjorde naglarna där visade jag dem en färg som jag ville ha på naglarna och kom ut med en jätteful gulaktig färg som inte alls liknande den färg jag hade valt. Priserna varierar ganska mycket...

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Lotta
Skrev om Cutie Care AB

Gjort naglar.. jättefina. Efter ca 6 veckor ville jag få bort dem, vilket de avrådde mig ifrån. De kortade ner dem och försökte slipa bort så mycket de kunde. Ett par dagar senare krakelerade flera naglar och jag fick ont. Var och visade upp dem och de fixade till dem så gott de kunde, gratis så klart!! Som helhet nöjd! En brist är deras dåliga svenskakunskaper.

Hilding E
Skrev om Cutie Care AB

Jag var där i helgen och trots att det var i princip fullbokat kändes miljön lugn och skön. Jag fick en rejäl fotvård med en grym fotmassage som gjorde att mina fötter kändes som min 4mån dotter. Jag återkommer!

Alexandra E
Skrev om Cutie Care AB

Jag är mycket nöjd med både pedikyr, manikyr och kinesisk fotmassage som jag har varit på vid olika tillfällen!Både bemötanden och resultat är mycket bra. Att personalen talar engelska ger upplevelsen en internationell känsla, som att vara på ett lyxigt kinesisk spa i en storstad. Jag uppskattar extra mycket den genomtänkta behagliga kinesiska inredningen och att det spelas (kinesisk) lugn musik i bakgrunden och inte någon pratig radiokanal som stör upplevelsen. Det är också ett plus att massagen ges i ett något avskijt...

Hilding E gillar detta
Christian F
Skrev om Cutie Care AB

God erfarenhet av bolaget, de är duktiga och serviceinriktade och har bra priser!

Sara W
Skrev om Cutie Care AB

Supermysig, lugn, härlig miljö och jättetrevlig, professionell personal. Tog pedikyr och massage och massagen var riktigt bra och avslappnande! Att man fick te med påfyllning var också riktigt trevligt! Solklar 5!

Ida A gillar detta
Isa W
Skrev om Cutie Care AB

Trevlig personal i en mysig lokal!

Nikola T
Skrev om Cutie Care AB

Tog en oljemassage på Cutie Nails idag. Det var fantastiskt bra. Kände mig som ny människa efteråt! Rekommenderas varmt!!!

Ida A gillar detta
Jacek L
Skrev om Cutie Care AB

Mycket gott och hjärtligt bemötande med kundbehov i centrum. De behandlingar som jag fått levde definitivt upp till mina förväntningar. Tom överträffade de avseende resultat men även bemötande från de som arbetar i salongen. Salongen är nästan som en liten retreat men lugn och skön musik för en härlig avkoppling i samband med behandlingarna. Mycket prisvärt ställe som jag varmt kan rekommendera andra att besöka.

Linda J
Skrev om Cutie Care AB

Trevligt bemötande, fräsh miljö, prisvärt!

Eva W
Skrev om Cutie Care AB

Fin lokal och bra mottagande, bästa var massagen och fotvården (som man fick betala till), pedikyren var helt ok men inte målning av naglar... dom torkade inte så när jag kom hem fick jag ta bort och måla om allt själv även e 30 min i torkning.

Malin B
Skrev om Cutie Care AB

Supertrevlig personal, kunniga, professionella och bra omhändertagande. Rekommenderas varmt!

Ellinor G
Skrev om Cutie Care AB

Snygg och avkopplande miljö, trevlig personal och snygga naglar. Du kommer att bli förtjust.

Ying E
Skrev om Cutie Care AB

Min kompis rekommenderade mig för massage här. det var suveränt! Tack, Li. Jag har också gjort mina naglar här. Det var den bästa naglar upplevelsen jag haft i Stockholm. Trevlig lokal och trevlig personal. Fina och coola naglar! Tack.

Karin A
Skrev om Cutie Care AB

Jättefin salong, urmysigt inredd, supertrevlig personal och fantastiskabehandlingar. Kan det bli bättre.

L
Skrev om Cutie Care AB

I chose your salon because of the prices and your pictures, but was very disappointed with my visit. I did my nails at your salon on Tuesday last week, and now one of the nails has broken off. I didn't even notice when exactly it happened, so I haven't done anything unusual with them. I have done my nails at Murray's Naglar twice before, but didn't think the details looked perfect. Yet those nails looked much better than the ones I have now (and for the same price as yours). These nails are bulgy/wavy, too thick and in the...

David A
Skrev om Cutie Care AB

Grymt nöjd med både Li's kinesiska fotmassage (typ akupunktur men med händer) och Lins pedikyr (får man säga så som man?)

Ida A
Skrev om Cutie Care AB

Va hos cutie nails idag och fick mina förstörda naglar fixade. Blev jätte nöjd. Dessutom är ägaren Lin jätte gullig. Kan varmt rekommendera denna salong.

Nikola T gillar detta