Cyberphoto

4.5

24 omdömen om Cyberphoto

CRIS A
Skrev om CyberPhoto AB

Cyberphoto är helt klart suveräna på service, otroligt branschkunniga och gör allt för att kunden ska få det den söker. Supersnabb leverans om det finns i lager och finns det inte i lager kollar dom upp leveranstider. Tack för kvalitet och servicekänsla!

Stina L
Skrev om CyberPhoto AB

Grymt bra. Supersnabba leveranser och magiskt duktig och omtänksam personal!

John A
Skrev om CyberPhoto AB

Beställde prylen den 9:e april, fick prylen den 10:e. Fint packat, med även en choklad. Nöjd

Christian
Skrev om CyberPhoto AB

Beställde airsoftpistol, gas, hölster och bio-kulor från deras Cybairgun-sektion sent i fredags kväll och fick den idag tisdag. Den var dessutom mycket fint förpackad, vilket långt ifrån alla firmor klarar av. Att de sedan hade bra pris på pistolen var bara en bonus. Här kommer jag handla igen.

Cecilia L
Skrev om CyberPhoto AB

Har handlat flera gånger på detta företag och aldrig blivit besviken. Har även provat reklamera produkt som inte fungerat och fått superbra service.

Larre B
Skrev om CyberPhoto AB

gillar inte denna webbshop, de skryter hej vilt med leverans samma dag som beställningen fast ändå tog min beställning 5 dagar att bara få iväg. Då var grejerna i lager. ringde den tredje dagen och blev bemött av en högst förvånad kille att jag ringer och undrar då jag hade valt dyrare artikel än planerad pga. lagarstatus - skärpning !

johan H
Skrev om CyberPhoto AB

Bra service och bra priser!

Karl L
Skrev om CyberPhoto AB

Än idag minns jag första gången jag handlade från CyberPhoto - beställde två linsskydd och putsdukar för något år sedan och fick dessa levererade dagen därpå. Snabbt och smärtfritt, det vill säga precis som det ska vara. Tummen upp!

Johannes S
Skrev om CyberPhoto AB

Har handlat flera gånger på CyberPhoto tidigare men den senaste gången är trots visst strul den allra bästa gången. Hade ett presentkort jag skulle lösa in och på grund av problem med deras nya affärssystem så fick jag hjälp manuellt och lägga in det. Allt gott så trodde vi men sedan visade det sig att det inte gått helt enligt planen och då ringde deras ekonomichef upp mig och förklarade vad som hänt på ett mycket pedagogiskt och bra sätt och lovade att rätta till det hela. När jag kom hem dagen efter låg dessutom två bio...

Tomas J
Skrev om CyberPhoto AB

Har handlat en del ifrån Cyberphoto och gillar dom skarp. Har en gång behövt skapa ett serviceärende, och det gick väldigt smidigt. Mailade in felanmälan och fick en förbetald avi dagen efter. Tyvärr fick jag aldrig något svar via mail när jag hade en följdfråga angående returen, men när jag ringde in så fick jag svar direkt. Cyberphoto är inte dom billigaste, men den trygghet jag känner för dom så handlar jag där även om dom inte är billigast. (Ja, det beror ju naturligtvis på HUR stor prisskillnaden är) Händer även att dom har fina erbjudanden via Facebook om man "gillar" dom där.

Karin H
Skrev om CyberPhoto AB

Trevlig och kunnig personal. Det är nästan så att jag ringer och beställer en kamera bara för det. Bra priser, speciellt paketpriserna de kan snickra ihop till en. Snabb leverans och alltid lika roligt att packa upp för att se vilken godisbit det är denna gången.

Nikke L gillar detta
Patric M
Skrev om CyberPhoto AB

Otroligt härligt företag! Köpte min systemkamera genom dessa och är helnöjd. De levererade snabbt och trevlig personal som svarade på de frågor man hade. De får även plus för de tester de lägger upp på de flesta produkterna.

Qpaqex
Skrev om CyberPhoto AB

De säljer det dyraste godiset i Sverige! ;) Underbart bra sortiment och bra priser. Godisbiten som följer med är bara en bonus. Hemsidan har sina problem, jag ogillar frames, så det drar bort ett poäng. Annars mycket trevlig personal. Bra priser och snabba leveranser. Här shoppar jag ganska ofta.

Johann B
Skrev om CyberPhoto AB

Har ringt och frågat lite och fått otroligt trevligt bemötande. Kunnig och intresserad personal. Mycket bra hemsida. Snabba leveranser och bra priser. Vad mer kan man begära?

Konrad B
Skrev om CyberPhoto AB

Stort utbud både för amatörer och proffs. Riktigt bra recensioner och tester av sina produkter. Sist men inte minst mycket snabba leveranser!

Lisa N
Skrev om CyberPhoto AB

Tummen upp! Fick problem på posten med ett paket - ingen fara, cyberphoto ringde och kollade upp allt! Skrev till cyberphoto på mejl, fick svar/hjälp på 5 min! Lade ordern torsdag kväll, fredag morgon skickad med posten - snabba ryck! Godis eller choklad skickade dom med i senaste 2 paketen! Fin kamera, hel och grymt bra. PLUS för "utgångna modeller" som dom har på sajten! Man kan kolla upp gamla kameror man köpt o har hemma och vad för grejjer som passar till dom osv på specifikationerna.

Maria H
Skrev om CyberPhoto AB

Jag har köpt tre kameror från CyberPhoto och varje gång har jag fått ett bra pris och snabb leverans. Informationen om produkterna på deras webbsida är mycket bra och passar såväl nybörjare som mer kunniga fotografer. Dessutom får man alltid en chokladbit med leveransen. Alltid en uppiggande överraskning.

Bengt
Skrev om CyberPhoto AB

ett otroligt bra nätföretag. Jag beställde min Olympus E-PL1 och dagen efter var den framme med godis...

Ingela H
Skrev om CyberPhoto AB

Trots att de framförallt är ett nätbaserat företag så har de bra service även på sitt utlämningsställe på Ersboda. En liten kul grej är att de ofta slänger med en godis när man handlar hos dem.

rebecca k
Skrev om Cyberphoto.se

jättebra butik! bra service. snabba svar

Peter N
Skrev om CyberPhoto AB

Har handlat ett par gånger från företaget. I regel så skickas din order inom 24 timmar. Har aldrig behövt kontakta support så jag vet inte hur den är, därav inte full poäng. Har överlag vettiga priser.

Tomas O
Skrev om CyberPhoto AB

En bra internetbutik som säljer kameror av alla de slag, från billiga kompaktkameror till dyra proffskameror, dessutom tillbehör av många slag. Sajten bjuder på jättebra produktpresentationer med testbilder, detaljrik fakta, men även personliga omdömen av personalen. Det märks att de som jobbar här har ett genuint intresse både av fotografi samt av att göra kunderna nöjda. Priserna är bra och ofta har de satt samman egna kamerakits med kamerahus, lite bättre objektiv samt tillbehör som väska, linser och annat. Rekommenderas varmt!

Erik L
Skrev om CyberPhoto AB

Bra service och oftast bland de billigaste priserna på kamera-marknaden i Sverige. Många av mina kompisar som är inbitna kamerafantaster har rekommenderat sidan för mig tidigare vilket lett till att jag bland annat har köpt min digitala systemkamera där och fortsatt att köpa diverse kamera-tillbehör under årens gång. Rekommenderas varmt.

Johan S L
Skrev om CyberPhoto AB

Bra service, snabba på mailen!