feedback company

Ring företaget
Dala Hemma AB 2004 Åkersberga

Rallarvägen 8 184 40 ÅKERSBERGA

www.dalahemma.se

Dala Hemma AB 2004 Åkersberga finns på Rallarvägen 8 i ÅKERSBERGA och är sökbara på bl.a. Mattaffär och Möbler

Mer funktioner

Vad tycker du om Dala Hemma AB 2004 Åkersberga

Dala Hemma AB 2004 Åkersberga saknar rekommendationer!

Reco tipsar om
Anders J
Anders J tycker
"Promotor är alltid proffsiga, vet vad dom talar om vad gäller SAAB. Har föreslagit prisvärda lösningar på problem och hjälpt mig att utnyttja min försäkring. Vid ett tillfälle uppstod en försening, då tvättades bilen som kom... " Läs mer

Företag nära Dala Hemma AB 2004 Åkersberga

BNA Bilcenter Åkersberga

Rallarvägen 13, ÅKERSBERGA

Läs mer om BNA Bilcenter Åkersberga

Eric R

Eric R tycker:

"Reparation av plåtskada på bil. Professionellt mottagande, snabb service och ett mycket bra utfört arbete. "

Shell Åkersberga

Rallarvägen 1, ÅKERSBERGA

Läs mer om Shell Åkersberga

Per-Erik S

Per-Erik S tycker:

"Personalen är hyfsat bra och trevlig, och sortimentet är ok. finns bättre stationer i området, men även betydligt sämre. "

Åkersberga Elektriska AB

Rallarvägen 11, ÅKERSBERGA

Läs mer om Åkersberga Elektriska AB

Michael T

Michael T tycker:

"Jag anlitade Åkersberga Elektriska AB i sommar då vi hade akut behov av en elektriker för att flytta några eluttag samt värme element (380V). Arbetet ... "

smile

sågvägen 2, Åkersberga

Läs mer om smile

1 reco

Madde M

Madde M tycker:

"Helt fantastisk affär att handla barnens ytterkläder i för både sommar som vinter. Det är servicen framförallt som är helt outstanding - och jag är k ... "

Gobaby AB

Sågvägen 24, ÅKERSBERGA

Läs mer om Gobaby AB

1 reco

H Q

H Q tycker:

"RIKTIGT BRA SERVICE! Rekommenderas varmt till alla småbarnsföräldrar! "

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Dala Hemma AB 2004 Åkersberga