feedback company

Recos
Ring företaget
Dala Hemma AB 2004 Åkersberga

Rallarvägen 8 184 40 ÅKERSBERGA

Dala Hemma AB 2004 Åkersberga finns på Rallarvägen 8 i ÅKERSBERGA och är sökbara på bl.a. Mattaffär och Möbler

www.dalahemma.se

Mer funktioner

Vad tycker du om Dala Hemma AB 2004 Åkersberga

Dala Hemma AB 2004 Åkersberga saknar rekommendationer!

Reco tipsar om
roger s
roger s tycker
"Mycket professionellt bemötande och utförande av arbetet. Trots att jag lämnade uppdraget strax före jul var de snabbt på plats och avslutade arbetet på kort tid och till full belåtenhet. Rekommenderas! " Läs mer

Företag nära Dala Hemma AB 2004 Åkersberga

Realwork

Rallarvägen 23, ÅKERSBERGA

Läs mer om Realwork

Vibeke W

Vibeke W tycker:

"Usel projektledning, duktiga hantverkare. Oacceptabelt dålig kostnadskontroll. Trots upprepade frågor och extra möten ang kostnadsbilden fick vi ovänt ... "

Shell Åkersberga

Rallarvägen 1, ÅKERSBERGA

Läs mer om Shell Åkersberga

Per-Erik S

Per-Erik S tycker:

"Personalen är hyfsat bra och trevlig, och sortimentet är ok. finns bättre stationer i området, men även betydligt sämre. "

Lidl Sverige, Butik Lidl

Rallarvägen 3, ÅKERSBERGA

Läs mer om Lidl Sverige, Butik Lidl

remus e

remus e tycker:

"bra med tyska grejer som man annars inte hittar de i de andra butikerna "

smile

sågvägen 2, Åkersberga

Läs mer om smile

Madde M

Madde M tycker:

"Helt fantastisk affär att handla barnens ytterkläder i för både sommar som vinter. Det är servicen framförallt som är helt outstanding - och jag är k ... "

Gobaby AB

Sågvägen 24, ÅKERSBERGA

Läs mer om Gobaby AB

H Q

H Q tycker:

"RIKTIGT BRA SERVICE! Rekommenderas varmt till alla småbarnsföräldrar! "

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Dala Hemma AB 2004 Åkersberga