Dala Kylservice AB

Dala Kylservice AB

Ring 073-340 03 45 www.dalakylservice.se

Ett fullödigt kylserviceföretag med fullständiga certifieringar, försäkringar, ssg-pass, heta arbets tillstånd m.m och mer än 25 års erfarenhet i kylbranschen.

3 omdömen om Dala Kylservice AB

Maria K
Skrev om Dala Kylservice AB

Otroligt engagerad och kunnig installatör. Han tog sig tid att svara på mina frågor och försäkrade sig om att jag skulle bli nöjd med resultatet. Jag kände mig fullständigt trygg med investeringen i mina två luftvärmepumpar från Daikin. Jag kan varmt rekommendera Dala Kylservice! /Maria

Maria K

Kerstin M
Skrev om Dala Kylservice AB

Otroligt kunnig,vet vad han sysslar med.Snyggt å noggrant jobb(luftvärmepump)funkade klockrent från start.Rak å ärlig,håller vad han lovat,inte en massa skitsnack.Mycket å lättfattad information.Vet att jag får hjälp,omgående,om det behövs.Rekommenderas å det varmaste!!!!