Ipserv AB

4.5

11 omdömen om Ipserv AB

Björn H
Skrev om Ipserv AB

Funkade riktigt bra. Lämnade in min dator för virusrensning, mycket nöjd. Tack

Nicke L
Skrev om Ipserv AB

Apple servicen är toppklass. Noggranna och rimliga priser, jag kommer gå dit igen.

Stefan H
Skrev om Ipserv AB

Hej Bjarne, du retade dig på det blev anonymt på rejta, jag lovar dig att så inte är fallet i min kontakt med ARN och media. Du förstörde min bildskärm på min MBA och vi hade kunnat löst det via försäkringsbolagen men tydligen har du inget sådant.Vem vill gå till ett företag som är ARN anmält och dessutom saknar försäkringar, vem, inte många!

Anna Ö
Skrev om Ipserv AB

Jag är jättenöjd med datorhuset. Har lämnat in både min surfplatta och dator och det har fungerat perfekt. Har fungerat bättre än på andra ställen och dessutom billigare.

Sören L
Skrev om Ipserv AB

Riktigt riktigt bra. Behövde byta strömkontakt på min bärbara dator och frågade runt på olika firmor i Borlänge. När jag lämnade in såg jag att många kunder lämnat datorer för service men jobbet var ändå klart två dagar senare och kostade hälften, så skönt. Datorn har fungerat perfekt, tack.

Daniel L
Skrev om Ipserv AB

Bra datorbutik. Kvalitetsgrejer och bra priser. Svarade ärligt på mina frågor och försökte inte pracka på mig något onödigt.

Lennart S
Skrev om Ipserv AB

Kanonbra, bytet av iPhone 5 skärm gick smidigt och snabbt, dessutom billigare än hos andra servicefirmor. Jag lämnade även min PC dator för virusrensning och förutom att viruset var borta hade dom fixat flera andra saker på samma gång. Datorn blev som ny, tummen upp.

Dala entreprenad A

Äntligen fick vi hjälp med vårt företagsnätverk. Nu funkar det perfekt.

Bengt J
Skrev om Ipserv AB

Riktigt bra datorservice. Jag lämnade in min dator och det blev billigare och bättre än jag trodde. Dessutom fixade dom virusskydd utan extra kostnad.

Emil G
Skrev om Ipserv AB

Vettiga priser på iPhone reparationer. Jag reparerade min iPhone till ett bättre pris och snabbare än om jag hade skickat in den. Rekommenderas om du behöver hjälp med Apple prylar.

Lasse K
Skrev om Ipserv AB

Bra servicefirma. Låga priser och datorservice som är mycket bättre än de jag tidigare besökt. Fixade min laptopskärm och Windowsprogrammet, kan inte vara annat än nöjd. Tack