Daytoner AB

2.6

5 omdömen om Daytoner AB

Pontus F
Skrev om Daytoner AB

Jag har också fått SPAM från Daytoner och den här sidan var första träffen för ”Daytoner” på Google. Vad är det för ett oseriöst företag som skickar spam? Jag skulle aldrig komma på tanken att handla från ett företag som skickar spam vilket ju faktiskt är ett brott mot svensk lag. Om Daytoner struntar i svensk lag - hur skall kunderna kunna känna sig trygga då?

Henrik W
Skrev om Daytoner AB

På varje vara står det hur många de har i lager eller när det kommer in igen. Mycket bra site som har koll på sina grejor. Nedanstående kan inte stämma. Namnet är dessutom en som sitter i styrelsen.

Carl S
Skrev om Daytoner AB

Jag lade min order kvart i 6 på kvällen leverans innan lunch dagen efter. Kanonbra hemsida. Själv har jag vunnit en Ipod Nano. Har en tendens att spama.

Henrik W
Skrev om Daytoner AB

Lade en order på flera bläckpatroner för över tre månader sedan. Eftersom jag inte fick någon leverans hörde jag av mig flera gånger. Ibland uteblev svar annars svarade man att varorna var på väg men några toners har jag inte fått ännu. Däremot fortsätter jag (och många bekanta) att så SPAM ifrån företaget. Stor varning!

David E
Skrev om Daytoner AB

De skickar oönskad e-postreklam (dvs spam) utan att jag ens haft tidigare kontakt med dem!

Henrik W gillar detta