Decory

Decory

Ring 076-180 11 22 www.decory.se

Decory är ett företag med lång erfarenhet av homestaging, inredning och renovering. Vi vill att du ska trivas i ditt hem och när det är dags för försäljning så hjälper vi dig gärna att få en så lyckad försäljning som möjligt genom att hjälpa dig att ta fram din bostads bästa sidor. Vår målsättning är att ge hög service och...

5 omdömen om Decory

Christoffer T

Har anlitat Decory ett flertal gånger och resultatet har alltid blivit bra. Decory är snabba, flexibla med väldigt bra priser. Jag kommer definitivt att anlita Decory igen.

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Galina K
Skrev om Decory

Mycket trevlig dekoration och snabb affär.

Malin J
Skrev om Decory

Ringde Decory på torsdagen och på söndagen var det möblerat och klart! Dessutom var de kunniga och väldigt trevliga. Jag fick över förväntan för min lägenhet och kan varmt rekommendera Decory!

Markus N
Skrev om Decory

Trevligt och proffsigt bemötande.Som sedan följde hela affären igenom.

Tobias P
Skrev om Decory

Bra service och väldigt kompetenta på homestyling och heminredning. Företageget erbjuder skräddarsydda lösningar till sina kunder och värdesätter hög kundtillfredsställdhet. Rekommenderas varmt!