Jobinside.se

Jobinside.se

www.jobinside.se
2.2

På Jobinside.se ges unik information om arbetsgivare. De anställda betygsätter och berättar. Vi når ut till tiotusentals människor som har intresse av utbildning, karriär och förändring. Hos oss kan ni visa att ni är en attraktiv arbetsgivare.

6 omdömen om Jobinside.se

ERIKA L
Skrev om Jobinside.se

Jobinside tar bort dåliga omdömen när företaget begär det. Dessutom tillåter dom att företagsledningen/ägarna skriver egna omdömen om sina företag.

Guidelight Solutions AB
4.9/5 i betyg av 88 omdömen 4.9 av 88 omdömen

Vi köpte en ny hemsida av dessa. Designen vart långt över förväntan och även funktions mässigt var den mer än vi vänta oss. Våra upptag ökad

Christer P Christer P
JOHNNY S
Skrev om Jobinside.se

Nja, inget att lita på, eftersom de tog bort mitt och mina kollegors (mindre fördelaktiga, men helt sanningsenliga) omdömen efter att arbetsgivaren kontaktat dem och påstått att vi ljög. Visa säger att de gör det mot en avgift.

woda f
Skrev om Jobinside.se

JOBINSIDE tar bort dåliga omdömen mot en avgift, hemsidan går inte att lita på. scammers.

Reco
4.6/5 i betyg av 1245 omdömen 4.6 av 1245 omdömen

Jag valde att använda tjänsten för att ge mina kunder möjligheten att dela sina upplevelser och därigenom hjälpa andra, samtidigt som det g

Ioannis D Ioannis D
Erik
Skrev om Jobinside.se

Ansiktslösa användare beskriver företag som arbetsläger med inkompetenta chefer eller som himmelriket på jorden. Människor/företag kan inte hantera den anonymitet som man åtnjuter som användare i Jobinside. Sidan blir därigenom ett forum för webbtroll och oseriösa utspel. Mitt tips är att ta sidans innehåll med en STOR nypa salt.

John H
Skrev om Jobinside.se

Bra för dem som ska söka jobb. Dock ganska litet underlag än så länge så tillförlitligheten är väl ganska låg just nu. Men bra idé som säkert kan bli var mans verktyg när man söker jobb.

Peter A
Skrev om Jobinside.se

En sida där man anonymt kan betygsätta sin arbetsgivare och läsa om andra betygsatta arbetsgivare