Designtorget AB

4.3

3 omdömen om Designtorget AB

Qpaqex
Skrev om Designtorget AB

Förr så var de snabba att finna snygga designsaker. Nu känns det som de aldrig har något nytt och unikt. Förr köpte jag saker här ofta både till mig själv och andra, fast de senaste tre åren har jag bara blivit besviken... Synd. Hoppas det sker en förbättring! Personalen är bra och de är glada och hjälpsamma!

Lina M
Skrev om Designtorget AB

Detta är ett väldigt spännande företag. Det känns helt okej att bara gå in och titta utan att köpa något, men det är nog meningen att man bara kan göra det också så att nya designers kan marknadsföra sina grejor. Det finns såklart snygga men lite dyra grejor att köpa (särskilt för en student) men det finns ju även de grejor som inte är alls så dyra som är roliga och spännande.

Ami H
Skrev om Designtorget AB

En favvoaffär!!! Här hittar du det udda, det nya och det som ingen annan har. Unga, nya och begåvade designers som skapar allt från smycken till hushållsgrejor och spel. Här hittar du presenten till den som har allt eller bara det där örhängena som du nästan kan dö för! Jag menar, vem älskar inte tändsticksaskar med bild på och citat av Ernst K.!