Despo Service AB

Despo Service AB

Ring 08-522 255 52 www.despo.se

Marina som driver Despo Styling & Inredning är dekoratör och inredare. Hon arbetar med styling inom både privata och offentliga miljöer och ger dig gärna bra och smarta tips på hur du skall få till det i ditt eget hem. En vanlig uppfattning bland folk är att det kostar skjortan att ta hjälp av en inredare. Men så är absolut...

5 omdömen om Despo Service AB

Elisabeth L
Skrev om Despo Service AB

Har varit otroligt nöjd med despo. Servicenivå på topp och om något inte varit till belåtenhet har detta åtgärdats omgående. Kunnig arbetsledning och personal.

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Fredrik L
Skrev om Despo Service AB

Städning och tider funkar strålande/ Fredrik

Marie S
Skrev om Despo Service AB

Noggranna, Pålitliga, professionella, trevliga!

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1231 omdömen 4.7 av 1231 omdömen

Marie S
Skrev om Despo Service AB

Ett mycket serviceinriktat företag med mycket bra och kompetent personal, ett företag som jag varmt kan rekommendera!!

Mobilport AB
Skrev om Despo Service AB

Riktig bra service, professionella arbetare som vet jobbet och ge extremt bra resultat!!! Många rekommendationer till alla företag!!

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 448 omdömen 4.6 av 448 omdömen