Dieseltrim i Bromma AB

Dieseltrim i Bromma AB

www.dieseltrim.se
3.6

Dieseltrim Bilverkstad är fullt utrustad och vi utför service, motorreparationer, däckservice och framvagnsinställningar.

8 omdömen om Dieseltrim i Bromma AB

KRISTIAN H
Skrev om Dieseltrim i Bromma AB

Jag har åkt Chrysler, Lancia och Dodge varianter av Voyager i15 år. Har varit runt på ett flertal av de verkstäder försäkringsbolagen hänvisar till vid löpande ärenden. Dieseltrim är överlägset bäst. Kunniga och skickliga bilreparatörer med god känsla för service. Värt en omväg. Finns ingen bättre bilverkstad i Stockholm. Det här är en riktig bilverkstad precis som jag vill ha den!

Speedy Bilservice Högdalen
4.8/5 i betyg av 4103 omdömen 4.8 av 4103 omdömen

Trevligt bemötande snabb hjälp.

Lars Anders E Lars Anders E
MIKAEL G
Skrev om Dieseltrim i Bromma AB

skulle fixa anmärkning av bilprovningen bilen blev stoppad som obesiktigad i norrland

Christoffer E
Skrev om Dieseltrim i Bromma AB

Jag har låtit utföra arbete hos Dieseltrim några gånger och hoppas på att de blir bättre framöver.

MIKAEL G gillar detta
Speedy Bilservice Arninge
4.9/5 i betyg av 197 omdömen 4.9 av 197 omdömen
BadgeFourYears

Bytte Broms belägg och broms skivor, bra kundbemötande, kunde utförligt o bra visa exakt vad som gjorts och vad som bytts samt påvisa hur pa

Holger Gunnar B Holger Gunnar B
Marco A
Skrev om Dieseltrim i Bromma AB

I can warmly recommend Dielsetrim in Bromma: kind, available, honest and economic, they provide a professional and timely service.

Louise F
Skrev om Dieseltrim i Bromma AB

Bra kommunikation, visste vad jag kunde förvänta under varje steg på vägen. Tider, pris, mm. SMS-tjänsten fungerar bra och man får bokning, påminnelse och leveransbesked i god tid. Bilen klar tidigare än förväntat och allt fungerar som det ska. Dessutom var de trevliga! Fick helt enkelt bra vibbar av hela stället och känner att de är pålitliga. Vi kommer serva bägge bilarna där framöver.

Sumpan Bilverkstad AB
4.7/5 i betyg av 2274 omdömen 4.7 av 2274 omdömen

Bra och trevligt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Torbjörn S
Skrev om Dieseltrim i Bromma AB

Jag är kund hos Dieseltrim sedan något år. De är snabba och proffsiga. De har ökat satsningen på kundvården bla genom att renovera sitt fik. Missa inte heller deras blogg: Bilverkstad.cc

Rolle J gillar detta
Elisabet G
Skrev om Dieseltrim i Bromma AB

Har haft min Volvo på service och reparation här de senaste åren. Alltid blivit fantastiskt väl bemött och inga tråkiga överraskningar vad som gäller priset. Nya väntrummet har bara gjort upplevelsen ännu bättre!

KW Bilservice i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 445 omdömen 4.6 av 445 omdömen
BadgeFourYears

Alltid trevligt bemötande och snabb återkoppling. Supernöjd!

Janette J Janette J
Magnus J
Skrev om Dieseltrim i Bromma AB

Väldigt dåligt bemötande och noll servicekänsla