Digital Inn

4.0

5 omdömen om Digital Inn

Fritjof A
Skrev om Digital Inn

Jag håller med Emma K här nere, bra ställe att gå till om man vill få lite bra tips om musikproduktion på Mac - ena halvan av Antiloop finns ofta bakom disken. Dock så är det ju kort sagt inte världens mest attraktiva priser. Apple style ;)

Hot Help
4.8/5 i betyg av 588 omdömen 4.8 av 588 omdömen

Snabb service och kunnig personal.

Kristoffer F
Skrev om Digital Inn

Ovanligt engagerad och trevlig personal, med några ytterst få undantag. Inte världens största sortiment alla gånger, men grejerna de tar in är av det bättre slaget och de är alltid ärliga i sina rekommendationer vad jag märkt, och drar sig inte för att rekommendera andra alternativ eller återförsäljare även om de själva inte har det, något som jag tycker är ett tecken på uppriktig service. Får de ordning på den lite slitna lokalen blir detta min favoritbutik no.1 alla kategorier!

Ludvig L
Skrev om Digital Inn

Mitt helhetsintryck för denna butik är riktigt, riktigt bra. Mycket engagerad personal (bortsett från en kille). Oavsett situation levererar dem service så det sjunger om det. Ska du köpa en Mac eller tillbehör, så vet jag åt vilket håll jag pekar!

Mobilfrid AB
4.7/5 i betyg av 1501 omdömen 4.7 av 1501 omdömen

Snabb och pålitlig service, håller vad dom lovar!

Johan
Skrev om Digital Inn

Har blivit bemött på olika sätt i denna butik. Intrycket ger blandade känslor; kunnighet och vänlig hjälpsamhet från vissa anställda och direkt ohjälpsamhet från andra. Överlag ligger min misstro i Apples hanterande av sina missnöjda kunder och beroende på vem i personalen som hjälper dig kan du här få snabb service (syftar i mitt fall på utbyte av trasiga här inhandlade varor) eller spydiga svar (syftar i mitt fall åter på utbyte av ytterligare trasiga varor inhandade på Humac). Jag kommer inte att köpa någonting i denna butik igen.

Emma K
Skrev om Digital Inn

Uppriktigt engagerad kompetent personal. Ett tips för alla musikproducenter att gå hit, då några i personalen är mycket kunniga både på mac och musikproduktion. Ett plus att man kan handla på faktura som företagare.

Fritjof A gillar detta