Din Elektromästare

3.7

3 omdömen om Din Elektromästare

ESTEE L
Skrev om Din Elektromästare

Nekar rotavdrag i efterhand pga. att fastighetsägaren inte är registrerad på adressen och bor bara delvis där. Fastighetsägaren har även sitt minderåriga barn folkbokfört på adressen, vilket i sig ger rätt till avdraget. Elektrikern förstår sig inte på reglerna och lyssnar inte heller, kräver intyg från skatteverket som inte kan utfärda något sådant. En otrevlig person som inte vet vad gott kundbemötande är för något. Dyr tjänst också. Anlita någon annan!

Svar från Din Elektromästare

Bättre sen än aldrig. Du begärde installation av 1 st uttag till avfuktaren i krypgrund. Vi utförde installationen och du var jättenöjd med vår installation. När jag skulle fakturera till dig hänvisades jag till din hyresvärd före detta sambo/man som skulle betala fakturan med rotavdrag. Jag förklarade för dig att jag kan inte ansöka om rotavdrag till hyreslägenhet.Jag pratade med skatteverket om din hyresvärd har rätt till rotavdrag: svaret från skatteverket var tydligt nej.Jag har aldrig begärt intyg ifrån skatteverket...

Rut & Rot Hemservice
4.6/5 i betyg av 177 omdömen 4.6 av 177 omdömen

Pålitligt, grym service, alltid bra bemött och alltid samma städerska. Tack!

Sven W
Skrev om Din Elektromästare

Sven W kan bara intyga att Frank alltid hållit överens komna tider, jobbat idogt, funnit bra lösningar och överhuvudtaget varit kostnadseffektiv till vår båtnad!

Pernilla G
Skrev om Din Elektromästare

Direkt och ärligt. Vi är nöjda till 100 % - kunde inte vara ett bättre utfört arbete. Kunskapen och effektiviteten är enorm. Snabb och intensiv.