DjurMaxi

DjurMaxi

www.djurmaxi.se
1.6

DjurMaxi - Webbhandel för alla djurvänner.

21 omdömen om DjurMaxi

AMANDA R
Skrev om DjurMaxi

Varning!! Beställ aldrig från detta bluff företag! Skickar du tillbaka en vara, så behåller de dina pengar samt ger dig en extra räkning på 253kr. Vilket de påstår sig ha rätt att göra. Behålla varan, dina pengar samt kräva dig på mer! Anmäl!!

Jaana V
Skrev om DjurMaxi

Vill man köpa billiga saker och har möjlighet att vänta 3+ veckor, så går det väl an. Jag beställde den 15/8 och fick paketet den 4/9, kundservice (tog 4 dgr att få svar) upprepade samma sak om och om igen - under sommaren har vi något längre leveranstid- anser dock att den s.k. sommaren passerat då redan... Kommer inte att handla igen.

Gabriella R
Skrev om DjurMaxi

helt hopplös kundservice !! fick en feltillverkad produkt, som de inte kunde expresslevrans ersätta, utan istället så satte de hela min semester på spel... Handla någon annastans

Linus
Skrev om DjurMaxi

Allt levererades inom utlovad tid. Betyget dras ner då man inte fick information om att ett vara inte fanns i lager, utan fick maila och fråga.

David M
Skrev om DjurMaxi

skrattretande dåliga, oerhört långsamma, och på ett tillfälle nu bekräftade de inte ens ordern, tog bara pengarna

Sandra S
Skrev om DjurMaxi

Vill rekommendera Djurmaxi för alla som vill handla billiga djursaker. Handlar alltid hos djurmaxi. Super nöjd!

EMELIE J
Skrev om DjurMaxi

Står 3-7 dagar leveranstid fortfarande på hemsidan, men har väntat snart 3 månader. Köp inte från djurmaxi!

lars C
Skrev om DjurMaxi

Skulle tyvärr undersökt företaget innan köp, Varning köp inget från denna webb butik, går inte få kontakt, långa leveranser och har inte varor i lager.

T
Skrev om DjurMaxi

Jag inser att desto fler inlägg jag hittar om detta bluff-företag, att det verkligen är ett bluff-företag. Jag gjorde en beställning och betalning i lördags (27/9-2014). Jag började läsa om företaget måndag 29/9-2014 och inser att det är väldigt många som är missnöjda. Jag kommer att göra polisanmälan mot företaget om dom inte betalar åter mina pengar inom dom närmaste dagarna. Här finns lite mer information om bluff-företaget: http://www.hitta.se/trionet+postorder/g%C3%A4vle/zSWsC4nbko

Charlotte L
Skrev om DjurMaxi

Super nöjd! Köpte kattlucka hos dem till jättebra pris. Nu kan Sigge springa fritt ut och in. Alla glada :)

TommyViking S

När jag läser era Komentarer blir Jag otroligt skärrad. Köpte en kattställning för över 1000 kronor och jag bara väntar.Den är betald och allt.

Anna W
Skrev om DjurMaxi

Ohederligt blufföretag! Förbetalade dumt nog min beställning, men efter tio veckor har jag inte fått allt i den. Kundtjänst (?) svarar inte på mail och inget telefonnummer uppges.

Alexander B
Skrev om DjurMaxi

Varning. Deta är en bluff firma. Väntar fortfarande på mina produkter tre veckor senare inga svar på mail, eller så. Man kan inte nå dom på något set,. Har nu polis anmält dena firma. Oseriöst. Märker att det är flera som är. Missnöjda. Bör polis anmälas så att inte flera blir blåsta

Margareta G
Skrev om DjurMaxi

Varning för detta skumma företag! Beställde vara 25/4, men har inte fått den i dag 9/5, trots att leveranstiden var 3-7 dagar. Pengarna drog de från mitt konto direkt. Har mailat dom 2 ggr, men får inget svar. Firman har inget telefonnummer man kan nå dem på, bara telesvar. Verkligen oseriösa!!! Borde få betyg 0, men tyvärr är 1 det lägsta men kan ge.

Yvonne Anette L

Jättedåligt. Försökt få kontakt, inget tel.nummer går inte att maila eftersom de har en s.k. valideingskod som är omöjlig att ta sig igenom. Har behov av att sända en retur men inte fått någon medföljande returetikett! Varning för problem om ni köper från detta företag.

Gunilla K
Skrev om DjurMaxi

skandal att att jag inte fått min varor beställde 9/3. aldrig mer detta företag.

Ingrid B
Skrev om DjurMaxi

Skandal! För en retur på 269 kr tar de 250 i returavgift?? Står inget på deras hemsida om en sådan returpolicy! Har aldrig upplevt något liknande vid någon onlinehandeln!!

Wladimir M
Skrev om DjurMaxi

Leverans tiden är sjukt dålig, dessutom kräver dom pengar för en vara som jag avbeställde och aldrig fick hem, det var sista gången jag beställer någon från djurmaxi!!! Deras kundservice är bland det sämsta jag har har upplevt

Marie N

Lååååååång leveranstid tyvärr.

Eva
Skrev om DjurMaxi

Sämsta skiten! Kundservice är lotteri om de ens svarar på något av dina mail! Eller om en vara ens blir vägskickad. Liknar mer bluff än något annat. Tog mig flera veckor för att häva ett köp då varor uteblev. Ligger nu med bevakning för att skicka till ARN för jag väntar återbetalning av mina pengar som jag inte sett rökan av än! Och jag kommer heller aldrig ge mig förs jag får tillbaka dem heller. DjurMaxi = stor varning på alla sätt!!

Anders
Skrev om DjurMaxi

Tog extremt lång tid mellan beställning och leverans. Skickade därför flera förfrågningar per mejl, men de besvärade sig inte att svara. När produkterna väl anlände så var det restnoteringar. Jag mejlade då och frågade om när de skulle levereras. Självklart inget svar denna gång heller, men efter en vecka fick jag ett mejl att produkten utgått. Eftersom en del av det som redan levererats var insatser till den restade produkten blev även dessa värdelösa. Mejlade dem och fick svaret att jag måste fylla i deras formulär på...