Domanski Service

Domanski Service

Ring 073-726 71 16 www.domanskiservice.se

Välkommen till Domanski Service AB, ett företag med lång erfarenhet av allt inom bygg. Du kan anlita oss för såväl ny- eller tillbyggen som finsnickerier, plattläggning, murnings- och målningsarbeten. Vi är certifierade för el- och våtrumsinstallationer. Vi arbetar över hela Stockholms län, t.ex. Danderyd, Sollentuna, Täby och...

10 omdömen om Domanski Service

Johan H
Skrev om Domanski Service

Domanski Service totalrenoverade vår lägenhet på Kungsholmen. Mycket nöjda med deras arbete. Snabba, effektiva och trevliga. Kan varmt rekommendera dem.

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Jacob D
Skrev om Domanski Service

Domanski Service har jag anlitat 2 gånger (utbyggnation, förrådsrenovering) och jag skulle högst sannolikt anlita dem igen.

Jan U

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Jan L
Skrev om Domanski Service

De är bra organiserade, har alltid specialhantverkare (röris, elektriker, snickare, plattsättare) på plats när det behövs. De är med få undantag noggranna med kvaliten. De är ödmjuka och trevliga, tar av sig skor när de går in, och städar alltid efter sig innan de går för dagen. Det blev en hel del förbrukningsmaterial över för oss som köptes in men användes bara till en bråkdel. En nackdel är att bara den ansvarige chefen och i viss mån hans bror talar fungerande svenska. Kommunikationen mellan chefen och de anställda...

Rain E
Skrev om Domanski Service

Domanski service har på ett föredömligt sätt uppfyllt våra höga krav på en bra totalentreprenad för tillbygge av vårt hus samt träveranda. Utmärkande är effektiv arbetsledning och logistik, kreativitet och konstruktiv dialog med förbättringförslag från personalen, hög kvalitet i detaljerna samt en vilja att man som kund skall bli nöjd med resultatet. Jag är gärna referens och kommer att anlita Domanski igen.

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Magnus A
Skrev om Domanski Service

Domanski Service utförde stora delar av en tillbyggnad åt oss. Vårt intryck av Domanski Service är att de är mycket kvalitetsmedvetna och professionella. Alla detaljarbeten utfördes med högsta precision och nogrannhet. Domanski Service är väldigt service-minded och de få problem som uppkom under arbetets gång löstes på enkelt och smidigt sätt. Vi kan starkt rekommendera Domanski Service.

Peter W

Mycket bra!

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 433 omdömen 4.8 av 433 omdömen

Armin v
Skrev om Domanski Service

Vi har gjort en totalrenovering av vår villa med Domanski Service under 1 års tid. Vi är mycket nöjda med resultatet. Kvalitén på bygget är mycket hög. Hantverkarna är profsiga och kan sina jobb. Vi rekommenderar Domanski Service varmt.

Johan L
Skrev om Domanski Service

Jag kan verkligen rekommendera detta företag. Kommer anlita dem igen. Proffsigt.

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Lars M
Skrev om Domanski Service

Domanski är mycket bra dem ställer alltid upp och gör ett bra jobb med hög kvalitet. Dessutom håller dem snyggt när arbetet pågår. Jag litar på Domanski.